Cume l'apprendre à fà vistutu bè per una zitella

Ogni donna è zitella sòiu à vede com'è un puntuale. Ogni tende à selezziunate u so stile in vestiti è adatta à questu. Ma ùn ogni donna pò esse arradamente in un mondu di stile è moda. Per decide chì ùn hè micca un annu. Ma cumu per amparà cumu vestisce pè una picciotta? Pruvemu a scupriri li reguli principali chì ogni zitedda sapere è avè osservatu.

Regula 1.

L'arsenale di ogni ragazza anu avutu vestiti. Questa hè a parte più feminina di u vestitariu. A donna ùn hè micca cunsiderata cum'è sè ella ùn hà micca vistiti in u so vestitariu. Wear vestiti cù scarpi o stivali. E sempre nantu à i tacchi. Ùn fate micca senza accessori. Elegant handbag, bello collar, bracelet intricate, arazzi. Tutti l'omi seranu caccintati di cusì bellezza. E rivali spunta cù l'invidiusa.

Regula 2.

Ùn fate micca senza accessori. Elegant handbag, bello collar, bracelet intricate, arazzi. Tutti l'omi seranu caccintati di cusì bellezza. E rivali spunta cù l'invidiusa. Questi, in certu periculu, i picculi littri pò simplificà à transformà ancu l'armata simplici, freshen up un vano, avvicina. Cappelli, bufalini, cintura, broche, hairpins - tutte di ghjucà à u vostru piace.

Regula 3.

Tedescenu l'opara di l'omi. S'è capitu, avemu vistutu per elli. Di sicuru, u gustu maschili ùn sò micca sempre coincide cù a toia. Ma sò deve esse pigliatu. Ma ùn scurdate, cunzidira, è ùn ubbidenu senza ben incondizie. Quante parechji esempi pò esse dati, quandu un maritu o amicu simpliciamente proibite a so secunna metta per cumprà a cosa chì piacia.

Regula 4.

I costeri in u vestitariu deve esse variatu. Ancu l'stile più riescita, chì si cunvientu ideale, deve bisogni. Chjamemu qualcosa ùn puderà avellu in anticipu quella imagina selecciarà oghje. Chì l'imaghjini di una donna di a famosa seria è infinitamente elegante hè sustituuta per l'imaghjini di una ragazza suletta in jeans di moda è stivali interessanti. E questa siguenti sarà l'imaghjini di una vampata femminile, un tentativu astutu. U puzzle attrae. Un omu vi vulete meetà cun voi novu per scopra à què tipu di persona chì vi pare avanti.

Regola 5.

Scopra à determinà quellu culore, stilu di vestiti è accessori chì face in particulari. E affissà a direzzione scelta. U più chjaru ùn hè micca ciò chì porta, ma comu vai per voi. A volte ancu u culore di più di moda ùn passà à una donna, ma ella sceglie è perde.

Regola 6.

Cumprate solu e cose chì vo avete bisognu. Ùn cumprate micca una brusa, perchè hè "cool", o simile à a vostra attrice prussiana.

Regola 7.

Sè i shopping ùn sò micca u vostru hobby, invèntanu una famiglia chì hà manghjatu un cane in un shopping shopping. Alcune alcune scritte in questu postu, in questa tenda vende oghje, induve cumprà l'oghje quì, quandu ci hè tuttu ciò. Hè assai utile a teniri una persona in l'amici.

Regola 8.

Chjucu trà compra borse cum'è custone bracciale, preferite à a vostra borsa. In u vestitori ghjusti, i scarpi è handbags sò qualità, è dunque di costu. I caccia di carichi parranu di u gustu è di u statutu di i so mistress.

Regola 9.

Acquista solu e cose cumu. Sò sempri megliu, è i purteranu cù gran piaciri. Ma questu ùn hè micca significatu chì in u vostru uttunamentu devenu solu esse u pantaloni sportivi è e ghjuvelli dimensiuni. Certu, nuddu disputa a so convenenza, ma micca avà. Hè com'è cose cum'è, per esempiu, una fetta di denim di curretta, chì constantemente si move. O una brusa nova chì ùn hè micca ghjustificatu. Dàtene oghje.

Per appruntà a vistia propie, a zitella hè bisognu di pruvà di più di una settore di cumunioni. Ma, in fine, ogni donna hè definita cù a so propria imagina, stile.