Cumpulevenu l'oca in u fornu. Tips, ricci è ricette

Preparà l'oca in u fornu
L'oca hè un pienu savore è utile, veru, grassu, ma hè un dilettante, in particulare da chì a so massa principale ùn hè micca in carne, ma in a pelle, perchè pò esse liberati di i surplus. Ùn avemu micca scrivutu vitamini utili è traccia elementi, ùn hè micca per quessa chì ci piace i platti da una palla in u fornu.

Rispunsioni generale per foglie una palla in u fornu

  1. Cumu l'abbitatu prima, l'oca hè fatta cumprata, ma hè una manera di ridette di l'excrementu grassu. Fate assai pezzi di pelliccia di a carcassa cum'è prima di coccia è cusì per ùn toccu a carne. A Calata funnera u grassu, è sera nantu à i pori chì avete fattu.
  2. Ùn cumprate micca una pècura nantu à u ghjornu di a festa proposta, pruvate di sceglie un acellu, almenu un paru di ghjorni prima, perchè a so preparazione per manghjà dura pocu tempu;
  3. Tagliate l'ultima phalanx di l'ale, chì si creanu in u fornu;
  4. Puderanu a carcassa da 4 ore à 20, preparanu per questu in anticipu.

A ricetta per a modu di coccia un pienu cù una sola foto

Malgradu i belli ghjusti di certi persone chì, ostinendu in questa piuma hè una grassa, è in u restu - ossi è a pelle - ùn hè micca veru. Infatti, in aviculture avè ùn hè micca bundanza di carne, ma i boni maestri pruvate di crescenu i so pupi à u massimu, per annunzià per e persone cunsumatori cù carne succosa.

Se sere correzzione seguita tutti i paràmetri di a ricetta, invece u vostru pratiche finitu vire è tastà gràzia.


Ingredients:

Preparazione:

  1. Lavoru l'ochju è foglie a carcassa cù una misura di pepite, u salinu è i condimenti à a nostra discrezione. Ùn vi scurdate micca chì avete bisognu à rubbure fora è intornu;
  2. Oghje uleinu è salitu, u pede hè mandatu à u frettu pè 3-4 ore (preferibile à a notte). Questu hè fattu per dà a pruduzzioni fresca di a pelle dopu avè a coccia l'oca in u fornu;
  3. Finamente chop l'alli. U lemon cut in anings è ogni solu à mezu à mezu;
  4. Fate taglije nantu à a pelle da ogni uccisu, inserisce quelè rittimi di limonu, è fate un foglie di foglia, l'agliu, è un bottu vacanti à l'internu, per guardà a forma in quandificà;
  5. Fix the edges with threads;
  6. Scambià a carcassa nantu à una vaca di furmagliu cù a vostra volta à a cima, pre-lubricated with vegetable oil;
  7. U furmagliu ùn hà micca bisognu di pree caliu. Aghjustate a temperatura à 220 è u timer per 3 ore dopu à l'oca hè ingrata.

U ricumpumendu chì pervenite per annunzià u furmagliu è l'acqua di a carne cun fatta fugida, da chì sarà più suave è più licitazione.

A ricetta per una oca à u fornu, cutata in pezzi

Malgradu i principii guariscenza in a preparazione di l'oca, chì dicenu chì questu pezzu hè furnitu tutale, parechji sò in disuri cù questu.

Ingredients:

U prucessu di coccia ùn difiere assai da a ricetta di u pumu tutu in u fornu, cù a sola diferenza chì a carcassi averebbe divisu in 4-6 pezzi addirati à u quatru. Sò spessu l'astudelli, l'ali, i malati.

  1. Scoremu è pisanu l'uccellu;
  2. Pezzi di spices di mintu, sal, pepite è frettu l'agliu;
  3. Spread on a baking tray and set the temperature in 220 gradi.

Appretistate à 1,5 or 2 oghji u pranzu vi sarà prontu, ma tenete in mente chì in u 20-30 minuti u furmule duverà esse aperte è drenu u soprappi di grassu chì si sviluppa duranti stu tempu. Drain all innecesarii, affinchendu sola a parte chì serà utile à voi dopu per rego l'carne.

Oca, furnite in u fornu - un platti diliziosu è chjappi per ogni tavola. Cogliu cù piacè, fate sè stessu è i ghjente. Bon appetit!