Invita per l'anniversariu di u zitellu

U nàscita di un zitellu hè un grande festa per tuttu a famiglia è l'amichi. Parechje persone a vulete vedà veloce i migghiori, dà un rigalu. Ma oghji ghjovani respondenu in diferenza à questu chjaru dispiratu di parenti - una invitu à u anniversariu di u zitellu. È hè a vostra voce interna chì vo devi esse primu!

Tutti volenu saludarà un novu membru di a famiglia. Sì felici cù sta idea? Vulete parenti per fà sparte a vostra felicità? Allora hè una festa! In famiglie è amichevuli famigliale sò cumunu di celebrà u nascita di zitelli cun pompa: una table grandi, invitati, rigali. Tali tradizzioni anu troppu vantaghji.


Un zitellu addiventa un membru di a famiglia, assai adulti piglianu davanti a so rispunsabilità. U vostru sensu di securità si basa à u sensu di u codu. Sugnu prutettu quandu quì hè una famiglia per ella.

Un grand festa hè un rituali. A celebrazione famigliali aiuta à i genitori adopranu un novu status, cun più facilità per trasfurmà da "novi" à "genitori".


Una riunione di famiglia hè ancu a cumunicazione. Spessu, i ghjovani si alluntanani da i fratii anziani chì anu acquistatu i zitelli. Sembra chì anu parechji interessi. Per rinvià u cuntattu quand'ellu và à a stessa "categurìa di pisu" ùn hè micca qualcosa: a timidez, è a culleghja di cumpressione, interferiscenu. À u festivale, però, a cumunicazione sviluppa à piacè, da sè stessu.

Mamma necesita un gruppu di supportu. Dopu à u nàscita di u zitellu, a donna cambia a so vede nantu à a vita, i reaccions emozionale, u modu di vita. Ancu se u zitellu hè longuatu è desiderate, i cambiamenti sò un stress seriu, per trattà cù quelli amici anche, ùn sianu micca sempre aiutà. Ma e parolle di sustegnu à e donne anziane puderebbenu falla ricurdàte à novu chì ciò chì succidia cun voi hè abbastanza naturali. È hè una festa di famiglia chì pudete truvà l'alliati cusì.


In ogni casu, à una grande famiglia intesa durante l'invitu à l'anniversariu di u zitellu pò ancu esaminà parechji difficultà. Eccu cumu per trattà cun elli.

Hè megliu cumuni quì, induve avete a pussibilità di ritirata cù u zitellu è rilassate. U mulinu hè sempre assai picculu, pò esse difficiule per ellu per trasferisce una grande multitude di ghjente. Sì, è avete bisognu di un locu induve pudete alimentà è impone u bè à u lettu.

In parechji culturi, tali rituli di piglià u zitellu à a famiglia si sò postponate per un mesi, è ùn hè micca un accidente. U primu mese di a vita hè un periudu impurtante per l'adattazione di miglii à una nova vita, hè megliu per ellu esse in reste à questu tempu senza stimulazione inutile di tutti i sensi. Bright light, noise, touch - tuttu chistu pò scantu u zitellu. Perchè, quandu prontu dopu à u nàscita, annunziate a data di l'impanzali avvicinate è mandate l'invita di "un mesi dopu". Cusì i parenti sò felice, è puderà ritruverà dopu à partitu, è u sistema nervoso di migghiuri si rinforza.


A riunione di famiglia è invitazione per a nascita di un zitellu pò esse cuncede à un ritu riligiu, se hè accettatu in a famiglia. Per esempiu, à u battèsimu. Questa opzione hè ricunnisciutu per tutti. Inoltre, in parechje culturas, i rituali riliggiusi si appicienu circa un mesi dopu a nascita di u zitellu. Ùn pigliate micca l'organizazione di festa per voi stessu.

Acepta aiutu di aviani o altri aligenti. Hè impurtante per elli à participà à e vacanze. E se si vulete organizzà una festa, è i parenti ùn meetenu micca una idea cun entusiasmu? In regula, questu succédevi si sò trasportatori di e diverse culturi. Per esempiu, a me mamma hà criatu in una grande famiglia, induve questi vacanze sò parti di a vita. U papa hè un rappresentativu di l'ambientu urbanu cun un cercolu ristrettu famigliali. In quellu casu, organizate a celebrazione in u vostru circhiu. Chì ùn sia magnifique, ma calda. Sì i rituali in famiglia sò impurtanti per voi, sò deve esse.


Ci hè ancu a situazione oppostu: i so parenti sighendi per vede un fioccu, è a mo mamma - contru. Hè scantata da i rughjetti à schiavi, ci voli di ammuccià cù u zitellu in un cantu sclusivatu, perchè ùn nimu ferma. E questu hè normale! Se a vostra famiglia ùn hà micca stese tradiziunale, ùn sò micca attentatu à elli. E a vuluntà di "sguassà" in prima dopu a nascita ùn hè quasi nimu d'elli. O fondu hormonal di una ghjovana mamma hè chì u corpu necessaria un refugiu accosu, micca di cumunicazione. Usatu generalmente dopu un mesi d'adattazione a donna ripens à a cumunicazione, ma poi hà a vargogna di invitarle invitatu - chì u tempu ...


Certi mariani sò fatigati dopu à dà nascita. Parechje persone tende à spirimènnu u timore, un sensu irrational di amminazza chì hè alla u menti è, sicondu parechji psicologi, hè incubatu in u subconsciousu di ogni donna. U trasportu pesante spessu conduce à l'ansietta generale è u timore di una minaccia à a vita di u zitellu. U fogliu pare micca fràggicu è vulnerevule, è u mondu circundante hè periculoso è ostili.


U mutivu di a vuluntà di i visitori pò esse traumatichi psicologichi per una sperienza negativu: forsi in a vostra famiglia, tali congrezzu finisci in difficultà. Ùn àbbia paura di issi sentimenti: assai donne sò adattati à a maternità hè nantu à una onda alarmante. In regula, l'assuciatu emutivu stabilizza intra un mesi o dui.

Cumu agisce in questa situazione? Prima di tuttu, capisce: ùn devi micca à nuddu à nimu.

Se ùn vogliu micca vede quì ora, ùn hè micca. Puderete riferite à l'opinione di un medico chì ùn ricumpendissi contactati in u primu misi di vita. Ma per a priservà a pace in a famiglia, pensate à cumu fà imagine tuttu à u primu. Per esempiu, pudete marcà u so primu mesi di vita, invita à i gonciari à u baculenniu, ecc. Vi discussà questu cù u vostru maritu, probabbilmente, truvate un cumprenda si u so averebbe in cuntrastu cù u vostru.


È hè troppu male si nè ni nè u so parenti ùn anu impegnu à urganizà una festa in l'onore di l'apparizione di foglie in u mondu? In parechje culturas urbanas modernas questa hè a norma. I ghjovani parenti ùn anu micca cunputatu di u sustegnu di i parenti è ùn ne percece micca a cohesion di una grande famiglia cum'è necessità. In regula, in e tale famiglie, nuddu anu avà avè l'aione per aiutà. Per fà un grande festa in questa situazione ùn valenu la pena. A fine, ogni rituali si fa sensu solu quandu hè currisponde à a vista mundiale di tutti i so participanti.