Fast Easter

Una ricetta simplice per a pasqua passione nantu à u latte (o un pastellu d'aguiata di Pasqua) - qualchissimi chjamanu questu panificate perchè l'altri sò spiciali). Servitori: 6

Ingredients:

Instructions:

Cusì, avemu preparatu una Pasqua veloce

  1. U lìcciu cale à 38-40 gradi, dissolve u levitu in quì, aghjunghje una colazione di zuccheru, 0.5 kg di farina, staghje finu à oghje, paghe in calda.

    Fast Easter
  2. Capisce a tazza cun una bagnata è lasciate sola durante 30 minuti. Duranti stu tempu, a massa si crede da almenu duie volte. Eliminate l'oliu da u frettu è pùtene in u calore per quessa si svolgi in bè frettu.
  3. Sittite e gelli, beate in una scuma cun zucchericu è u sali. A cunnette cù un opaca. Aghjunghje a so mannata sutazione, ghjudicheghja a mistura cun un mezcladoru.
  4. Separate, beate i proteini è injectu à a massa tutali. Mentri. Pour u pezzu, noce moscata o stitch.

    Pasqua hè prestu
  5. Cù u restu di a farina, amassi a massa. Ùn esse u overdu! A pasta ùn devi esse micca cuddosa, ma ùn deve micca pegu à i mani. Lasciate a pasta durante 1 ora - cullà.
  6. Trimba di a pasta, l'impiarete cù a terza parte di a forma, permettenu di risaltà in a forma di 10 minuti (pudete cupià i furmulare cù una spugna). Focu à una temperatura di 180 gradi 35-40 minuti.
  7. Utaditu ghjustu di poi è di prutezione. Lubricate a Pasqua in Sicilia. Scorcheremu cun figuri è una sprigenza.

Fattu! Bon appetit!

Leghjite puru: