Cumu calculà i ghjorni sicurezza per u sessu

Oghje, ci sò un gran numaru di contraceptivi dispunibuli per aiutà à prevene pregnantni ind'unnule. Ma ddi tali assortimenti enormi, certi coppiu ùn ponu micca selezziunate un rimediu adattatu. Ci hè parechje modi naturali per pruteggiri contru un ingruppamentu impalpatu. Un tali significa hè u calculu di ghjorni sicurezza, in quale ùn hè micca una minaccia d'una gravidenza indissinta. Parechje paroli prefettenu stu modu, ma ùn hè micca affidatu, ma ùn porta micca un periculu fermu.

Per appricà à stu modu naturali di u contracepimentu naturale, bisognu di sapè per calculà i ghjorni sicurezza per u sessu. Ci hè parechji modi di calculà e ghjorni non piriculosi chì ponu esse evittuti a cuncepimentu micca planificatu. Sti mètudi sò diffirenti in u gradu di probabbilità di fiducia è esse precisione precisione, cura è precisione di i calculi. Per calculà i ghjorni siguri, un metu di u calendariu per u calculà a freccia di a fertilità si usa. Inoltre, quelli ghjorni pò esse trovatu cù prucessi di laboratori di mucus presu da u cane di cervicita, è ancu avè midiante a temperatura basica.

L'Ovulazione hè rispunsevule per u prucessu di cuncepimentu. Circa quattordamente ghjorni dopu à l'iniziu di l'hemorrhoid menstruali una donna nascita l'ovulazione. U cicitu menstruali nurmale di u corpu femminili passa vintimu oghji ghjorni. Duranti stu periodu, da u XI à u XIII ghjornu di u ciculu, l'ovu hè furmatu è liberatu. Hè necessariu per ricurdari a capacità di i semuità in a so viabilmente è energeticu durante sette ghjorni dopu ch'elli anu accadutu in u corpu di a donna, cuncepimentu per esse dinò prubabilmente. Hè necessariu di abbandunà da u sessu da l'ottu ghjornu di u ciclu menstruali nant'à u XX. Ghjornu. Per a precisa difinizzioni di i ghjorni periculosu, pudete applicà a formula - a durata di u ciculu menstruali più longu in ghjorni, pigghjeremu oghinu, avemu l'ultimu ghjornu di u stadiu di a capacità activa di u corpu per cuncepimentu; hè pigghiatu cum'è a basa di u calculu di u periodu più corpu di u ciclu menstruali in ghjorni, avemu pigliatu a divinità è avè l'iniziu di i ghjorni chì a prubbabbile cuncepzioni possentianu. I ciculi menstruali per u calculu sò presi per l'ultimi sei mesi.

U stadiu di maturazione di l'ovu pò esse calculati cum'è un graffu in quale a temperatura hè basatu. Un termòmicu cunvenzutu si usa. A basa di data di temperatura hè acquistata da circà elle u termometru currettamente à u rectu, senza cullà nantu à u lettu, pruvatu di ùn vede l'attività, in l'ora di a matina dopu chì svegliate in u stessu tempu. U termometru in u rectu sò tenuti durante cinque minuti. A data di resa hè scritta à u librettu in una table. In a prima parte di u principiu di u ciclu menstru, a temperatura hè 36.3-36.5 ° C. A crescita a temperatura à 37 ° C o più altu hè un indicazione di l'iniziu di l'ovulation. Sta temperature elevata dura finu à a fine di u ciclu menstruali. Cunsiderate deve esse in mente chì un uovo in branu retarda a so viabilità di dui ghjorni, perchè u sicondu è terzu ghjornu dopu a risposta di a temperatura basale pò esse sicura. Ma hè megliu per sustene a pausa, perchè L'ovu hà l'uppurtunità di campà per qualchì tempu.

E caratteristiche di u muccuni pigliatu da a vagina pò mostraru a prisenza di un periculu sanu per prevene pregnancialità novi. Duranti l'epopea di l'ovulazione, u livellu di l'estrogenu hè cresce significativamente è per via di sta influenza di l'hormone, u mucus hè diventatu incolore è viscu. Tali ghjorni per u sexu senza contraceptive ùn sò micca adattati, perchè u risicu di cuncepimentu hè ghjustu. In casu di violazione di u fondo hormonal di una donna, a qualità di u molu cervicu pò cambià è, per quessa, un metu di calculà i ghjorni sicurezza ùn hè affidate.

A manera più affidàbbilita cù a qualessu pudete calculà i ghjorni sicurezza per u sessu hè un metu simpaticu. Questa hè una cumminazzioni di tutti i metudi davanti, i.e. cura attuale di a temperature basal, un cuntrollu di qualità di u muvimentu di u muvimentu in u calendariu mandariu di i cicli menstruali.