Pepiniere interni: peperomy

U genus Peperomia (Latinu Peperomia Ruiz & Pav.) Cumu combina, sicondu parechji funti, da 700 à 1 000 spezie vegetali chì appartenenu à a famiglia di pepite. L'habitat hè principarmenti u corpu tropicali di l'America. In a traduzzione da u Grecu anticu, u nomu di u genus significa "peperu" da "peperi" è "like" di "homois".

I Peperomii sò arbuli varietà tergissi assai imprezzati, menu spessu semi-arbusti. Pò esse una perenne, epifita o pianta roccia. E Peperomies anu rimettutu u spleniu, fulgi sia cun un arrangiatu regule, oppostu, di diversi formi. I picculi bisexuali formanu l'orli cilindri. Peperomies sò cunti di pollinate.

A maiò parte di l'animali hè cultivatu cum'è pezzi ornamentali in l'orticultura è a coperazione di terri. Spessu truvata in l'ampel compositions, gruppi decorativi è epiphytic trunks. Sta piante atrai una larga varietà di forme di foglie è fiori. L'ultima forma di inflorescenza finosa - uce, - s'assumiglia rossu di ciu. In certi spezii, i inflorescenza sò culligati in gruppi in picculi panuli; in altri anu avutu a forma di scatola. I fiori sò furmati in cundizioni di u lume di lume. I frutti - e biscotti, sò facilmente trasferuti quandu u toccu. A peperopia à spessu hè cultivatu in un spaziu assai limitu, cum'è un giardinu di buttiglia.

Istruzzioni urgente

Illuminazione. I vegetali dintorni cum'è a luminaria spargugliata, ùn si ponenu a lumera diretta. Hè megliu per piazzate a pianta in i vented occidentali è orientali. Windows cù una direzzione meridionale sò adattati per creà a peperomia solu à una distanza da a finestra, o esse dumandenu a creazione d'illuminazione diffusa cù l'aiutu di tessili trasluttu o di carta. Note chì i tippi di pepermia cù foglie verdi tolleranu u sombreamento indisponibile, mentri a variate spezie a constantità di luminiscenza luminosa difusa. In u invernu, ci vole ancu una bona luci. Per fà quì, installate iluminazione addiziale cù lumari fluwentiênti. Ricurdà chì si deve esse situatu 55-60 cm sopra a pianta è utilizate almenu 8 ore à ghjornu. A Peperomia crece bè è cù una luci completamente artificiale, aduprà a retroilazione perdu travaglià circa 16 ore à ghjornu.

Regime di temperatura. I pianti di peperomia avè bisognu di mantenimentu duranti l'annu. A primavera è l'estiu, a temperatura ottima hè di 20-22 ° C, in i pericorsi friddi di l'annu - 18-22 ° C, micca più di 16 ° C. A pianta hè assai temerosa di l'espansioni. Vede a temperatura di u sustrato, ùn deve micca per sottu à 17-20 ° C: u sistema radicali di a pepermia ùn pò micca tollerà ipotermia.

D 'acqua. In l'estiu è in primavera hè bisognu à aduprà u piroperu abbastanza, è cunsiste l'acqua fieru. Innota chì a tampiratura di l'acqua utilizata pè a irrigazione sarà 2-3 ° C più di l'aria in l'abitazione. Duranti a staghjunura fridda, u regu è moderatu. A umidificazione per a peperomia hè assai periculosa, cum'è chì ci hè carricu di a decadenza di e razzii è ancu tallo. Dunque, permettenu à u lugliu per secchi in l'intervalli entre u regnu. In ogni casu, a pianta ùn pò micca tollerà l'asciucà: u folla chiaru, è dopu a so cascata.

Umidità di l'aria. L'umidità di l'aria ùn hè micca un rolu especialu in u cultivo di pepermia. A pianta hè completamente resistente à l'aire asciuttu. In ogni casu, l'umidità favurèvule hè cunsideratu à esse in a rigioni di 50-60%. À l'estiu, hè cunsigliatu per spolverà periole foliage folium; In u invernu sta prucedimentu ùn hè micca necessariu.

Top dressing. Principale vestitu hè realizatu micca più spessu di u 2 volte à u mese in u piriu da a primavera à u vaghjimu. In l 'invernu, unu deve fertilizà a pypuremia cù un vestitori culurizatu cumminatu quandu un mesi.

Formazione. Per fà denses rami laterali, hè cunsigliu per spicciari i beccu di rimjiet di peperomia.

Trasplante. I pianti primi ci anu traspurtamentu ogni primavera. Per i più vecchi di 3 anni, a frequenza ricunnisciuta - nbsp; 1 volta in 2 anni. Quandu sceglie un cuntinuu per u trasplante, segui i regule seguenti: u pomeu deve esse pocu pressu, è u so diametru devia esse di più di u diametru di u prelituu da un factor d'1,5. Sustituu pò esse usatu solitu, facilmente permeate à l'acqua è l'aria. Hè pussibule di usà una mezchea di a cumpunimentu: Cumu a terra, terra, humus, turba, sabbia in a prupurzioni (2-3): 1: 1: 1. L'acidità di a tarrazione deve esse in a variazione di 5,5-6,5. Ricurdativi chì per a peperomia avete bisognu di un bonificazioni. Beni cultivati ​​da i metudi di idroponichi.

Riproduzione. A Peperomia hè una pianta chì pò esse spiecata da e crescente o vegetativamenti (dividendu l'arbulu, foglia è stagni). In u casu di a propagazione di u patrimoniu, a simplicità hè realizata in un tastu. In questu casu, utilizate una mistura di pianta è terre in proporzioni ugguali. Allora i platti sò cuparti di vetru è pusonu in un vetru. A temperatura ottima in questa stage hè 24-25 ° C. Prima di l'apparizione di colti, hè necessariu di mantene a sustrato hifa da fà per un tamaru finu. In u palcuscenicu di una bona o una secunna foglia, i rimogini sò traspurtati in caseddi à una distanza di 2x2 cm. A cumpusizioni di u sustrato hè a listessa. Duranti stu piriodu, i pianti sò particularmente bisognu di boni illustrativi, però, i raghji di suli brillanu avissiru evitari, creendu un sordidu.

Quandu i pianti ghjovani rinfurzati sò trasplantati à 5-8 centimetri cuntenituri unu per una. In questu casu, usa una mistura compostata di foglia, torba, turf e sabbia, in una ratio di 2: 2: 1: 1. In a propagazione vegetativa, cut cuticles apical o caulis cù 1-3 siti. A prucedura hè megliu di passà in a staghjunali. Comu sustratum, turf, terra di terra d'humus è a sabbia sò utilizati. A creazione di una miniteplica acciglia à u razziunamentu di e stagni. Certi cultillaghji raghjone l'esurtazione in l'acqua. U cuntinuu cù esurtazione deve esse posta in un locu caldu. À una temperatura di 24-25 ° C per scorci di sustegnu piglià 3-4 simane. In u restu, l'infermiera hè simile à a di e piantini.

E sti paisoli di casa pò esse sprezzatu da e foglie. Sò posti nantu à a sabbia cù pecelli brevi. Cumentu una piccula casella. Doppu 3-4 simani, i frutti di a razziata sò stati posti in testi di 7 centimètre. A divizia di a pianta hè realizata in primavera duranti u trasplante.

Diffusioni in u crescente

Falling leaves can talk about a violation of the regime of irrigation, in particulari i so ritardi. Sì i pariri è arme di e foglie fubbe brunissone - a causa hè un scrusciante o una salda alta di temperatura.

Sì i foglie fugliati è sgridati, ci sò spots di decadenza nantu à elli, chì significa chì u sidu hè troppu inglesiatu è a temperatura in a stanza hè assai bassa.

I foglie è fade - pruvucassi in sopra à a lumera, movendu a pianta da a finestra.

Sì e foglie cumincianu à falà, quì indetta un cuntenutu moltu di pezzu.

Pesti: aridi, nematodi, arnalcata, scabii, trips.