Cumu cunvince un omu chì ti piace?

Perchè chì a ghjente ùn cume micca in quale amore? Cumu pudete cunvinta di l'oppostu - è curre a situazione. Dopu tuttu, ci sò parechje situazioni quandu amate un omu, ma vede chì ellu ùn cresce micca in i vostri sentimenti. Per cunvince un ghjovanu di i so sentimenti, hè necessariu cunnosce i motivi fonti di a so rilazioni. Tuttu tenemu stati diffirenti, è ghjè cusì, vi cunvince chì l'amore, ùn puderebbe ancu di tù stessu. O preferite micca di cunvinciri, ma di crede. Chì pò dicu di fà un omu pigliate i vostri sentimenti, è ùn ne micca denegati. Ma, si veramenti capiscenu chì vulete cunvince un figliolu, avete bisognu di truvà un modu è pruvà sta di i vostri sentimenti. Di sicuru, vale a pena per non cumandalla micca quandu amate l'amore recu, ma in u casu chì i sentimenti sò ricchi. Sì solu hè un amicu per un omu, o s'ellu ùn avete nottu, ùn vi mancu pruvà a so sentimenta per ellu, perchè puderebbe trattà pateticu. Per cumprende a manera di cunvince un omu chì ti piace, risponde sinceramente a quistione: perchè chì un ghjovanu ùn crede in i vostri sentimenti? Fà chì u fattu hè chì a vostra rilazione passà per un qualchì stadiu chì avianu accertatu nant'à u vostru novu - è avà ùn hè micca micca cunfidu.

Dunque, aghju fighjemu a situazione in più dittori. Per amparà cumu cunvince i figlioli chì l'amanu, cose dicu chì stessu chì era a causa di l'attitudini di u ghjovanu.

A prima opzione - per un bellu pezzu chì hà denegatu u vostru sentimentu per ellu, è pensate chì ùn hè micca cuncepitu. Sì un ghjovanu à u stessu tempu pruvatu à piglià a vostra attenzione per un bellu pezzu, hà fattu tuttu ciò chì era pussibile è impussibile per voi, è l'avete sempre ricivutu, è forsi anchi umiliatu, affari, u ghjovanu hà decisu chì ùn pudia più più umiliatu è Ùn mai micca amà. Allura ora, quandu avete fattu capiri chì ci sò sentenzi, ùn ellu ùn vulete crede in ellu, per ùn avè micca dececciatu novu è micca per fallu u vostru core. Allora issa avè averete bisognu di fà un gran successu di cunvinciri di e sentimenti sinceri. Di sicuru, ùn avemu micca parlatu d'esse umiliatu è diventendu in un servitore, chì hè prontu à rializà tutti i so brami, è vi manca à ogni chjamatu. Avete bisognu di vede chì hè impurtante per voi, è sì prestu per aiutà, sustene, partenza tutti i prublemi è l'interessi, è apprezzà i so azzioni à voi. Inoltre, avete bisognu di scoloverdu se sapete ciò chì era tortu cun ellu, umiliatu o insultatu a so dignità. Ricurdativi chì per un omu, l'affirmazione hè assai impurtante è quandu una donna a paglia in i so ochji, è più peggiu, à l'ochji di l'amici, u dultemu assai è ùn pudere micca pardunà quellu comportamentu per un bellu pezzu.

Cusì, deve esse paese è intelligente. Ùn ghjudice a so suspicion è a friggidizza. Ricurdà chì i sentimenti reale ùn passanu micca cusì rapidamente è simplicemente. Ma ora hè u tempu chì ùn pò cunfidarà di novu micca solu per ellu stessu, ma à voi. Pruvate tutte e so azzioni "pruvate à voi stessu" è prima di vultà in folla o l'offènziu, pensate chì cumu avete da esse in una situazione sìmula. Questu avete aiutu à micca di cutà da l'spalla, ma di capisce è aiutà à crede chì vale valerà e so sentimenti è e vostre rilazioni, è avete ancu u veru amori per ellu.

Un omu pò fà cessà di crede chì l'amassi in un altru situazione. Per esempiu, siddu hà sappiutu chì avete ditagliu cose da ellu in u cercu di amichi è cunnoscianu cun ellu. Sè a verità, chì a situazione ùn hè micca u megliu. Tutti sapemu chì odiu di qualunque persona, avemu da esaggirate tuttu è dicenu e cose chì no pensemu micca. Quandu vene à l'ughjettu di discussioni, pare cusì veramente terribili. Per questa raghjone, prima di tuttu, ricordate per u futuru: ùn devi fà vensi à dì à quarcunu, anche in un capriccio di l'ingerimentu, cose eccillenti nantu à u vostru amatu. Ancu s'è fiducia l'interlocutore è sapete chì ùn devi à dì à nimu, ùn deve rinvià a possibbiltà chì i vostri parolle alcune u tipu. Questu pò esse duie ridiculu accidenti è malice. Cusì pruvate a mantene tuttu à sè stessu, cum'è s'ellu ùn hè micca ebbe in u to core. Dientra megliu à a so fàccia è pruvate à calculà a situazione. Ancu quandu hè in còllera cun voi, ci sarà un scandalu è disputarà, serà megliu da ch'ellu hà amparatu da tutte di e dèmi mani. Ricurdà chì a chiarusa hè distortata, passendu da persona à persona è un omu pò ancu esce ciò chì ùn hà micca insignate. Ma ùn crede micca chì ùn era micca, in particulare paru ciò chì hà amatu hè veru. Pruvate di cunfurmà à sè stessu è ancu se qualchissia vi dumanda, dì chì tuttu hè bella è si n'accontra. Allora vi risparmià da i grandi cunflitti è di suscetta nantu à a parte di a persona chì veru amare, anche quandu sò in còllera cun ellu è littiralmente pronta per a morte.

Emu realizatu chì ellu hè listessu, ma u retechja

Sì avete sempre dettu qualcosa badia, hè megliu per l'admitteti. A virità chì hà apertu è a doppia giacca fubbe un veru colpu per u ghjovanu.

Perchè, di cumincià, coglià a vulintà in u prugnu è dicenu tuttu ciò chì parlava. È dinò seguitu perchè per què hà fattu cusì cusì. Sì accede accusatu di l'ingannenza è di a trazzia, ùn nigà micca a to culpa. Ammittitiu chì hè veramente assai fistula è sbagliata, perchè si dispreghene è entende chì hà tuttu dirittu di esse ingeratu cun voi. Dite chì vo ùn vulete fà questu, ma tu avete è avà si cunsiderà chì u male è fieru era. Dìmmite chì avete scrittu u vostru sbagliu è ùn rinviarà mai. Di sicuru, sò quì parolle, è ùn prudenu di fà cumercià. Ma sempre, quandu una persona veramente amori, pardona. Cusì ùn avete micca pressu à u babbu è ùn chiancenu. Acta agisce cusì ch'eddu capisce - vi accettate a culpabilita è disprezzà fermamente. Prudùnimu o dopu ti pirduna. Eppo, pruvate micca di novu a fà stu modu, è ùn dì micca bè, perchè a parolla pò annunzià sentimenti più veloce è più faciule ch'è qualsiasi arma.