Machu Picchu Peru

Prugne frittu, foglie di coca è Còctel "Pisco sur" - tuttu questu pò pruvà à u Perù.
Machu Picchu ùn hè micca u solcu miraculu di u mondu chì hè statu venutu à noi di i incas. U secunnu attivu culturale più impurtante di u paese hè a cucina naziunale, chì, sicondu a varietà di platti, hè degna di u Guinness Book of Records. I tradizioni indiani siguendu regula a boli culinaria dans u paese. Di sicuru, i Spagnoli facia a so cuntribuzione, ma da sta cucina peruviana hà diventata ancu più deliciosa è variata.
In a patria di patate
A maiò parte di i prudutti da quali pienzi tradiziunali sò preparati ùn ponu micca chjamatu bassu caluri, ma sò alloghji eccellenti è anu una storia ricca. Pigliate almenu e patate chì apparevanu nantu à i nostri tuli grazi à Columbu. Dopu, i scientifichi anu pruvatu chì a casa di nascita di i razzi ùn hè micca Bielorussia, cum'è assai pirsuni pensanu, ma u Perù, è ci sò più di quattru mila spezie! A ligenda folklica dici chì u cultu di patata Inca hè statu insegnatu da u Diu Viracocha stessu, è i discendenti di l'indi seguenu appiccicate sta tradizione. Quì ci ponu truvà patate, carvenu annantu è carapicu (quasi nisuna data di vultà). Un altru pruduttu strategicu di a cucina peruviana hè u maize, in u nostru corn. Quì hè chjucu di parechji culori - nìvuru, vedutu, russu è ancu purpuli-russu-giallu. In onore di i pruduzzioni principali di u paese, u Perú ancu hà stabilitu vacanze speciali, durante quandu e patate è u cortu si mancianu parechji volte più di più in un ghjornu persunale.

L'alimenta peruviana , a diferenza di piccante, indiana o tailandese, hè "com'è alimenta" per una europea ordinaria. Inoltre, i capulavini gastelòichi di l'Incas anu longu micca solu propietate nutrittivi, senza patrimoniu. L'indi ùn anu micca spices, invece di elli, anu usatu aromaticu è aromaticu mediali in quali sapianu. Cù l'arrivu di i cunquistadorsi, l'oliu d'oliva, limoni, l'agliu è l'aromi eranu agghiunciuti à i piatti. Cuntunmente, in u Perú ùn troviate micca u zucchume di tomate, nè l'aringa, senza caviaru rossu, nè tè nero è ancu u pane negru. Ma i risorsi generosi di mare hà creatu una cucina custera custera. Per esempiu, "sebiche" - per i peruviani ùn solu nutizie, ma un simbulu culinariu di u paese, chì, in ogni modu, hè sfruttatu in u spagnolu è in i paesi mediterranii. Hè pezza o mariscammi crudu, prugnoliu in u ziuve di calce cù cipudine è vegetale. E in i zoni muntosii, a juntagie è a costa, pudete pruvà diverse interpretazioni di questu - cù fagioli, corn e patate.

L'attitudine di tranquillità à a patata hè in corsu in numerosi platti peruviani, è particularmente in "huankaina papas", cunnisciutu "patata peruviana": fate un uniforme è serve cun una insalata verde, cun salsa di furmagliu, latte, zucchero, crema, pimenta è cipudine. Ancu in u Perù anu cum'è "salta-do" - vegetale fugliale cù l'arbe in u fornu - un pane chì hè innocu per a figura! U porzioni in u Peruviu sò veramente reale, pudete piglià un pianu à dui o ancu da trè. Ma l'scelta di postre puramente peruvianu ùn hè grande, l'indiani ùn ci piace micca e pasticceria! Allora u dulce hè servitu cumparatu di i manichi di l'Europa. Ma se vulete una cosa autentica, pudete pruvà "Masa Morra Morad" - un pudding fattu di cornu purpureu cù canna è crapa. E, sicuru, biarà tuttu u cocktail "Pisco sur" da u voddu di uva, calce è guccini. «Pisco sur», da a strada, hà ancu avutu a so propria festa, cum'è u simbulu nazzjonali di u paese cun ancu e patate è u maize.

Guinea porchi cù coca
Furien rosteri per noi - animali è in u Perú - una fonte di prutezione. I pruteggiati i manciavanu davanti à l'Incas, durante è dopu à l'Incas. U pudete fritto, fervoli, affumicate è grillate sò venduti direttamente in i carru, causando un stupore entre l'Europeani. U fruttu di u Kui (quand'elli sò chjamati cusì) cù a velocità di a luce, manghja, chì viaghjanu sottu à u so bracciu, - a migliori di a carne, sicondu i peruviani, ùn hè micca truvatu. Per quessa, a festa di i cobbi sarani tradiziunali. In u festivale sò disposti certi competizioni è e competizioni: per i più grossi, più ràputi è più eleganti. U bonu, u pianu di a corona hè "kui ay bin" (purcina fritata cù patate è maize). E, sicuru, ùn pudemu micca fà falla di esse cagi leaves. In u Perù, sò venduti in i mercati in sacchetti sacchetti, cù u pesu, cum'è noi avemu simanduli. Per Peruviani questu significa per ogni occasione. Coke hè masticatu di l'inguernu d'ossigenu, di malatia, còlicu, temperatura, fatica è impotenza. Hè infustratu nantu à tè è aghjunghjenu insalati è cocktail. Hè sorprendente, a festa di a coca ùn hè micca statu appruvata in u livellu ufficiali, ancu per i peruviani semprici cuntinueghja u annu di u annu.

Cocktail "Pisco Sur"
Per sirviziu:
0.5 limes
1 Giuliu
1 spoonu di zuccaru (o zuccherinu)
50 ml di vodka di Pisco
Disolvi u zuccaru in u voddu di uva è aghjunghje u lime juice. U mistu resultanti hè spartu in u blender. Aggiunna lenti di gingiusu è ghiacciata in 3/4 tasse. Battaglie finu à chì u disuldu u ghjacciu. Servite in vetru.
Sebiche
Per 2-4 pagamenti
500 g di camaronesi sbuchjati
succo di 3 limoni
succo di 3 limi
100 g di cucumari
100 grammi di cipolla bianca
1 chili peppa (senza sementi)
200 g di u pumadoru
1 avocado
1/2 raghji di ciliegiu
À l'agnellu, aghjunghje u zucchju di calcina è limonu, scurciato è tagliate in pezzi pezzi di cucumu, cipolle di focu piccu è chili. Eliminate u frigorificu per una ora. Dopu l'addevu cù gambelli, aghjunghjite a fette di tomate, avucatu è un grande cilantro picatu. Merce, aghjuste saline à u gustu. Spread the sebiche in u kremanki.