Chì avete bisognu à fà per truvà felicità in a vostra vita persunale

A felicità hè ciò chì ci hè bisognu di fà per questu, chì duvete bisogni, ciò chì voi bisognu di vive. In a felicità pudete dissolve. Tutte e grande persone fete realizatu cù un sensu internu di felicità. Vulendu compartisce cù voi i sicreti di a felicità. È tutti issi sicritti sò per voi, caru donne. Sia accunsentiscenu o micca, depè di a donna cumu serà a unione famigliali. Pudete richiamà l'esse dicenu: U maritu in a famiglia - a testa, è a moglia - u collu, induve u collu vole, ci allora u so turnu. A vita famigliali hè un travagliu chì si trova nantu à e spalle di a donna. A saviezza è a intuizione di e donne facenu u felice è longu. Chì avete bisognu à fà per truvà a felicità in a vostra vita persunale anche di sta pubblicazione.
Cumu truvà a felicità in a vostra vita persunale

1. Un sonicaghju chjelu pò transformà una persona. Chì piacevule hè per un omu per vede a so mòglia felice è sughjettu. Da più spessu un omu chì u surrisu.

2. Hè un supportu per u vostru maritu per chì ùn ùn micca dubbità a vostra lealtà è devozione à ellu. Appendre l'altri in situ situ faux, perchè sì unu, sì una famiglia.

3. A donna ùn deve esse un pocu di più letto que u so maritu, ùn ti ùn pattu da u putere in a casa. Dà à u vostru maritu, sia più prudente, è cusì u vostru còmpiu vi sentate cum'è un maestru in a casa è un veru omu. Vi farà benefiziu da questu.

4. Ùn pigliarè micca di lignu da a capanna. Sapete à risolve i vostri problema è i prublemi familiarii cù a vostra famiglia. À a prima disputa, ùn cose cun voi à i vostri parenti, solu cura i vostri nervi parenti. Per sè stessu, decide una volta per tuttu, se i vitturi sò riuniti, questu hè a decisione finali. Ùn ponu ghjustificà a voce à u vostru maritu, in particulari in a presenza di i zitelli, ùn dete micca chì u to maritu chianci. Sì avete una disputa, fretu, ponderu è parlà. Questu serà a megliu solu per a famiglia. Dopu tuttu, spessu u cunsigliu di una sposa novu in casu di Natasha o di u vignetu Klavdia Petrovna vi farà un "disservice". Mantene i vostri valuri di famiglia è i sicreti.

5. Ùn vi circate di cambià u vostru còmpiu. Truverete solu l'aspettu pusitivu, è cù funziunalità negativu di u caratteru pruvatu à cuncilià o apprendre à micca pagà l'attenti.

6 Ùn avete micca carp a ogni trifle per u to maritu, ùn spite micca disputi, ancu sè stessu. Hè megliu per traspurtallu è dà, è dopu discurbatori calma a situazione cun ellu. Ùn improbabile chì avete da ghjunghje cù i to vuglietti è i chianci. È se circundate l'omu cù carizzi è tenderness, ellu riceve un asterisccu da u celu per voi.

7. Nun mai compareu u vostru còmpiu cù l'altri omi, ùn mette micca nimu cum'è esempiu. Hè u vostru omu, u più maravigghatu, l'ideal è u megliu. Fate chì dui ghjurnati cunnosci micca di questu, voi è ellu.

8 A felicità di a famiglia sia nantu à a fiducia. Cumu ùn ci hè fiducia, ùn ci hè micca ghjistite patologicu. Certe volte vi pudete amparà una zitella, perchè chì un omu pensa chì ùn sò micca in tuttu indiferente nantu à cumplicazione induve a cumunicazione è cun quale si cumunicava. Ùn arrughjanu l'histerefritti quandu u vostru maritu vedi una stonda bellezza.

9. Mantene in tonu. Per avè per successu, sempre devenu sempre solu chì hè una donna è duverebbe esse in grandu forma. Chì u maritu vi voi sempre bella, pulita, fragranza, vestita di moda. Doppu lu modu di bon d'u statutu è u surrisu chì digià hà dettu.

10 Dà e parolle è ludene u vostru omu. Allora vi vulete fari assai per voi. Pudete crede, ma gratighjate parechji travaglia meraviglie. Un eloggiu suscitarà a so moralità è hà da esse attu nantu à l'omu incuraggante.

11. In a vita hè impurtante di vede in una direzione, micca contru à l'altri. Quandu si maritassi, debite bisogna sese valenu per ogne? Avete bisogna avè temi cumuni per a cunversazione è interessi. Interessi in ciò chì ti piace è ciò chì l 'omu amarà. Una donna spusata, pareva, era tuttu cuntentu, ma u so maritu anu diversa visione nantu à a vita. Vuliu andà à u filmu è viaghja assai, hà ancu amatu di ghjucà i ghjoculi di l'informazione è era asciuttu in casa. Avà viaghja assai in u mondu, spessu si va à u cinema, solu una altra donna li accumpagna. E ci sò parechje sti stori.

12. Se u vostru maritu anu suldatu nantu à una parolla, ùn avà micca in l'umore, pruvate à capì. Fà chì quì hè ghjustu, hà prublemi di salute o hà prublemi à u travagliu. Mali bisognu per un omu afecta a situazione finanziaria povera in a famiglia. E se ora stà a situazione in a famiglia, avete bisognu di capiscenu è sustene a cunta in ogni modu pussibuli. A vostra patience a pagarà un centu volte.

13 Fate cuntentu di fà cum'è u vostru maritu di u travagliu per sapè chì l'aspetta per ellu è missu. Spécialement s'ellu hà spessu guarutu di travaglià è viaghjà in viaghji di affare.

14 Una donna hè ancu una persona. In più di a famiglia è a vita di u ghjornu, hà bisognu di truvà un hobby è una attività prediletti, à ottene u successu. È a to cugnyà si rallegru nantu à voi, è u supportu.

15. In u vostru putere di fà u vostru amori nantu à l'anni fanu strufinatu è multiplicate. Mantene a vostra rilazione, saturate cù emozioni pusitivi è tenerezza. Chì a vostra casa ùn abbandunarà u romantissimu di e prime reunioni è ancu in 20 anni di a vostra vita. Arranzà ognuna sorpresa romantica, caminate spessu inseme, vanu nantu à a natura, andate à u cinema. Tali momentu aghjunghjendu assai energetichi pusitivi per i grandi assolenziivi, scancenà u fuss è a tensione di u ghjornu.

Chì avete bisognu à fà per truvà a felicità in a vostra vita persunale? Pruvate aduprà queste cunsiglii in a pràtica, è forsi anu aiutà à truvà a felicità è stabilisce l'armunia è a pace in a famiglia. Vulissimu chì, in a vostra famiglia sempre in bundanza, ci era l'amore, u cumprendenza mutuale, u rispettu. A felicità per voi in a vostra vita pratica!