L'Epatite C hè una malatìa suciali pratesa è intrattable

U virus hè in isolatu in 1973. Hè un virus da l'hepatitis A - a malatia di a "maniera sucia". In seguitu, i virus chi causaru altri furmuli di l'hepatitis B, C, D è E sò stati truvati. U più virus in questa seria hè l'hepatitis C. U virus chì hà causatu hè stata scuperta in u 1989, ma anchi i studii realizati da quella ora, i scientifichi ùn sò micca ùn puderanu crià micca una vacuna contra sta maladie, nè droghe assai efficace per u trattamentu. Dunque, hè generale chì l'hepatitis C hè una malatìa suciali pratesa è intrattable.

U prublema principali di a creà una vacuna è di droga è chì u virus l'hepatitis C hà assai attivazione mutazione è, in cunseguenza, l'heterogeneità genetica. Eccu, in u genomu di u virus, ci sò parechji siti inestabili in u quali mutazioni sò constantemente occurrenti. In u risultatu, sei varianti diffirenti di u genotipu di u virus sò oghji cunnisciutu, è ogni variante di u genotipu anu da almenu 10 variità. In i paroli semprici, a "famiglia" di i virus hè continuamente criscante. Hè per questa mutivu chì ùn hè micca pussibule di creà una vaccina o di medicina chì avaranu a lotta di u virus. Ancu in u corpu di una persona, cuminciendu à multiplicà, u viru faciule una prugna distinta da a forma parentali chì acquistenu l'abilità di "scapparà" da l'effettu neutralizante di l'anticorpi produttu da u sistema immune di u corpu è i sustanzi attivi di i medicazione. Chistu spiega a reactivazione di l'hepatitis C in parechji curinga.
L'agentu causativu di l'hepatitis C hè transmititu da u sangue. U gruppu di risicu per infezzjoni hè principalmente drogadicci. Sicondu statistiche di Russia in l'ultimi anni, ogni second casu d'infizzione cù questa forma d'hepatitis hè assuciata cù usu di droga. U 50% persone cascanu nantu à i malati di hemofilia, i malatie di hemodialisie, infermiera, cirurgichi, dentisti, perrughjatori - da a parolla di tutti quelli chì venenu in cuntattu cù u sangue di e persone infectutu. Inoltre, i casi di trasmissioni di u virus cun piercing, tatuaggi, manicure è pedicure sò micca micca spontate cù strumenti inserili. Ma da a mamma à u zitellu u virus passa assai raramenti.
Sicondu l'Organizazione Munciali di a Salute, circa lu 3% di a pupulazione di u mondu ci sò trasportaturi di u virus l'hepatitis C, i.e. circa 300 miliuna di pirsuni. Ma si cunzidira chì in parechji paesi l'espanzioni di l'hepatitis C sò micca registrati, è in certi paesi ùn anu micca statìstiche nantu à l'hepatitis virali, hè logica per presumintariamente chì e tàvuli d'incidenza propria sò più maiori. Naturmente, u livellu di infezione di a pupulazioni varieghja sensibule per regione (da 0.6-1.4% in i Stati Uniti à 4-5% in i paesi africani).
U periodu di l'incubazioni di l'hepatitis C cuntrinsenu in u 40-50 ghjornu. U sviluppu di a malatia pò esse divisa in trè isulanu: aguda, latente (crònica) è una fase di riattivazione (un novu scoppiu di a malatia).
A fase aguda hè tradizionale limitata à un periodu di sei mesi. Adupratu di solitu in una forma latente, perchè a malatia hè raramente truvata in u stadiu iniziale. I Pacienti cun una forma attiva di a fase aguda sò una minurità (micca più di u 20%). I manifestazioni di a malatia includenu u debbligabbilità generale, a fatigue rapidu, u minimu appetite è l'attività fìsica. Diagnostu hè simplificatu significativamente cù l'apparizione di sclera iterna è di u tisu di a pelle, ma i sinistri di ictericia sò raras - in 8-10% di i casi.
In a maggiorità di i pazienti, a fase aguda hè sustituuta per una fase latente, cun un sviluppu di u virus in u corpu, è pò durà 10-20 anni. Tuttu questu tempu i persone infatti si cunsiderenu sò sani. L'unica cunnanna pò esse a pisura in u ipocondariu dirittu cù attività fisica o di disordini di l'alimentariu. In i sughjetti in stu periodu, pò esse attraversu un ligeramente aumentu è cunsulidamentu di u fianu è di u bile è i testi di sangue disposti un ligne crescenu in u nivellu di l'enzyme alanine aminotransferase (ALAT) è spettamente l'ARN di u virus l'hepatitis C.
A riactivazione succedi in mediu dopu à 14 anni è porta à cirrhosi di u liver è carpatoma epizitelariu. U virus pò pruduce e patologii è parechje altre organi è pò causà infjammazione di u glomeruli rilettati, diabetes, ganglis limfatichi, sistema nervoso è dannu di u core, malati di a pelle, artrite, disfunzione sessuale, è questa lista pò esse continuata.
U sistema eżistenti per u trattamentu di l'hepatitis C hè necessariu di esse migliuratu. Drogini existenti (interferon, virazol, etc.) sò ineffettivi. Sicondu parechji cliniche, l'effettu terapicuu hè rializatu solu in u 40-45% di i pratichi. Inoltre, questi droghe sò caru, è u so usu hè aggruppatu di effetti effetti serii. À questu sensu, l'impurtanza di e misure preventivi chì sò simili à i misure di a prevenzioni di u SIDA: a lotta contra l'addiction di droga, u cuntrollu di u sangue è i so prudutti, i precautions personali è l'educazione sanitariu.

Cuntenevi di a vostra salvezza!