Rispunsa trà i sogni è sogni

Oh, sti belli per a sogni ... Hè pussibule una relazione nurmale entre u so-in-liggi è a so mamma - dui persone vicinu à voi?

Perchè ùn ci sò micca belli stupidi nantu à a vostra mamma? Sì, perchè noi chì femmuli sò intelligente è persone di vista assai. Avemu caputu assai bè chì avemu bisognu di vive in pace cun a nostra "seconda madre" in modu di mantene a pace è l'armunia in a nostra famiglia, è per questu pudemu "pisci in our gattive" è guardemu silenziu ancu se qualcosa ùn hè micca suitatu per noi.

E quale omi? A maiò parte di elli ùn sapianu cumu esse flexible. A maiò spessu vivenu da u principiu: "permettenu chì u munnu hà intricatu sottu à noi". Sì ghjustu chì una mamma rara vulerà cambià per un raghjonu, ancu u maritu di a so propria. In più, parechje matri cunsideranu l'scelta di u zitellu ùn hè particularmente successu Hè per quessa noi averemu pruvucatu in a pràtica chì u vostru sceltu hè degnu di scarte cun voi un dulore è una gioia.

Perchè ùn avete micca deveru guardà a guerra chì sparghjenu trà e persone chì amate, duvete agisce à tempu in dui direzzione: u maritu è ​​a mamma.


Formulate goals

Prima di piglià qualcillini pà piglià u vostru maritu è ​​u mare, decide ciò chì vulete. Sì avete a speranza per un sviluppu imbrugliatu di sentimenti affinti, da ghjustamente, avete adupratu un fallimentu devastanti. Di sicuru, ci sò casi chì una donna cun u matrimoniu di a figlia hà ancu acquistatu un figliolu amoru, ma hè ancu, invece, una eccezzioni a regula generale.

Ùn eseguisce u cori! Hè abbastanza bè chì ogni unu di i partiti "signa un pactu di non aggressioni". A neutralità amizetta entre u sogni è a so mamma hè, in principiu, una scelta ideale. Forsi à u tempu a vostra ciponica averà chì hà una vera mamma siconda, ma ùn hè micca Piuttostu per questu, per ùn spende a frustrazione. Intantu, pruvamu à aghjustà solu parle.

Forma una bona relazione

A megli manera di vende a guerra contru u so-in-liggi è a so mamma in a guerra hè di impedisce di principiu. Cusì, hè assai impurtante per fà tutti i sforzi di stabilisce una bona relazione trà u vostru amatu è a vostra mamma à u principiu di a vostra vita cù a matrimoniu (ideale - prima u matrimoniu). Ùn puderà micca fà u tempu? Better late!


"U travagliu" cù u so maritu

Basatu annantu à l'anecdote, a maiò parte di l'omi crede chì a matrimòna perfetta hè quella chì stà vicinu à parechje mila kilomitri da voi è vene à visita per un paru di ghjorni una sola annu. Cù sta scelta, hè faciule per mantene una relazione cale. In ogni casu, in a so vita verita dipende in modu diversu. Intunate u "trattamentu" di i fideli! Pruvate a purtari à u maritu solu u pensamentu chì hà bisognu di travaglià dura per ottene una bona disposizione per ellu stessu. Ùn vulete micca di disputarà cù a so mamma? "E ùn vulete micca.

Allora u so figliolu deve esse riunitu cù a prima manu, fate qualcosa di piacè per a so mamma. Certu, sì beni cunsigliu di i gustosi è di i costi di a vostra mamma. Pruvate per impunite situazione stuposa o ancu ridette. Per esempiu, ùn vi scurdate di legale à u vostru maritu chì a to mamma obe u pudete di u pudenti, perchè alcune bundenate cun ella un cimiteru. O dissuadore da compra un gran pastellu, se sapete chì a vostra mamma hè nantu à una dieta stretta, ecc.


Dialoguu cù Mamma

Se a vostra mamma hè sicura chì "sta persona ùn hè micca u vostru cumpagnu è ti merite u megliu", pruvate a prova l'uppostu: sapete perfettamente i vantaghji è l'disadvanessità di u vostru omu. Pruvate prestu sempre attente à i meglii aspetti di u to figliolu, hè inùtu di fà in parlà, hè assai efficace à falla .

Per esempiu, u vostru sceltu ùn hè pocu versatu in l'arti, ùn hè micca bè à mantene una conversazione secular. Ma hà e mani d'oru. Dientale chì a to mamma hà una tapata longa o avete bisognu à un peddile in u bagnu.

Fà chì, per contru, u maritu ùn hà mai avutu un marteddu in a so vita. Ma ellu, cum'è a vostra mamma, hè piazzatu à a pintura è adora u teatru. Perchè ùn invitarle à a so matri cu voi a l'esposizione o un bonu spettaculu? Believe me, hè stata sorpresa assai.

Amu veramente amà u vostru maritu, ma ùn devanu nunda in tuttu u vostru tempu. Ùn vi scurdate di a cumunicazione cù i genitori! Pensate, se a vostra mamma si sera scurdata, da esse culpabilite per ùn cunsece micca, ma a persona chì "stole a so figliola" da ella.

Succece chì a ghjilosi di a mo mamma hè assai pronunzia, ùn sempre manca a vostra attenzione. Più spessu spessu succede à e donne chì anu dedicatu a so vita sana à un babbu solu, ma ùn sianu senza usu à qualcunu. Forsi u natu nascita di un nimicu o niputi aiuta per aiutu à trattà stu prublema. Ma, in più di questu, pudete pruvate à piglià a vostra mamma involved with something. È ùn hà micca incubatu una cruci in a so zitiddina? Dàteli un bonu settore di filamenti è un quadru. Knitting? Pide un amatatore à voi. U mo figliolu benamatu ancu.


Aghjustassi culleghje

Ùn ci hè micca famiglia chì tutti sò sempre felice cù tuttu. Da u tempu à u tempu qualcosa annoys us. E, sicuru, trà i sogni è sogni, i situazione di cunflittu si sorgienu. Ùn hè bisognu di spiranza chì sò adulti è si comprendanu. Sì i lascià e cose da elli, ùn vi venerà nunda di bè. Per quessa, noi, e donne è e fimmini in una sola persona, anu da esse rializatu miracles di patience, saviezza è ingenuità per a priservà a pace in a famiglia.

Ancu s'ellu si eviste u cunflittu apertu, u negativu ferma. Per quessa, ùn lasciamu micca è ùn si scurdanu di e reguli assai impurtanti chì ùn ponu micca esse violati.

1. Ùn aghju micca omosessualmenti. In ogni casu, una di i persone cari à voi sarete micca offisu.

2. Ancu in u privatu, ùn deve micca sustegnu l'excedente frangulità di u maritu annantu à a so mamma è viceversa. In un statu cusì cusì, una persona pò dì quarchi cosa chì ùn pudete micca scurdà è pardunze per un pezzu.

3. Sì ancu avete offisu, ùn permettenu micca di criticà u vostru maritu davanti à a vostra mamma è viciversa. Accepterà e difetti di u maritu è ​​a mamma, ma ùn avete bisognu di cunnosce i vostri pinsamenti nantu à questu!

4. A più impurtante chì simu sempre ricordati di noi stessu è ricurdà à a nostra amata mamma è u sposu hè chì nimu di noi hè perfetta è ùn hà cambiatu. Ma amate i dui per tutti i so difetti. E almenu per a fine di questu quì deve rispettà l'opinione di l'altri.