La dieta di Maya Plisetskaya

U 20 di nuvèmbulu in u 2010, a più grande ballerina russa Maya Plisetskaya celebra u so 85 anniversariu. Ancu à questa venerable età, sta donna hè stata grande. Di sicuru, questu hè micca solu u meritu di a natura, ma Plisetskaya stessu. Per un bellu pezzu tempu usa una dieta chì persiste seguita. Regina di u ballu M. Plisetskaya ùn hà micca solu un apparenza bella, ma ancu a prufessione di a morte è a forza di caratteru.

Parechji, è più di una volta, li dumandonu a listessa pregunta: cumu pò esse cusì perfettu. Ùn hè micca sicretu chì una ghjovana hè più faciule per perdè un kilo extra chì una donna chì hè stata surtita da l'età di Balzac.

Quandu u famusu ballerina hà dettu chì u prublema più grande di un omu chì suffriva l'exceppia pisu hè a so cravings irreprimibile diliziosu è assai di manghjà. M. Plisetskaya hè sempre cusitu, è appena applica ancu più appiecatu "di manghjà". Ma in fattu hè, hè cusì. Inoltre, stu metudu di pèrdite u pesu hè inacceptable per parechje amatori di alimentazione, perchè hè assai radicali: nimu ùn hè prontu per rinuncà stu buccu. Per quelli chì vulianu perdiri pessimu, citaremu un sistema di prunezza, salvatichi, cunsigliati da una ballerina. A dieta Plisetskaya dà l'occasionu di abbandunà solu per 15 ghjorni cù 10 (o circa quasi) kilogrammi.

Ùn àbbia paura di sta dieta solu perchè hè mandatu per tutti chì si tratta di ballet. Plisetskaya hà mudificatu un liggeru stu sistema per assicurà chì a dieta ùn solu solu apposta à tutti, ma ancu aiutau, è ùn era micca cusì bramante. U meniu di dieta, prima visione, pari troppu limitata. Ma però, in questa dieta ci sò i prudutti bè chì ponenu cumpricate e forze ùn solu à l'omu cumunu in a strada, ma ancu per a stella di u ballu di a mondu. E questu hè qualcosa, sì chì significa.

Hè nutate un puntu più. Per adherite à una dieta, Maya Plisetskaya ùn si prisintò per un ghjornu, cù i so bracce plegati. Tutti i ghjorni hà realizatu diversi eserciziu specialu, chì sò un ingressu sclusivu à a dieta quandu u risultatu dumandatu hè rializatu. Per quessa, adherendu u sistema di alimentariu offriti da a famosa ballarina, è ùn avete micca a negligenza di l'esercizii, necessariamente furnisce un efectu eccezziunale. Certu, nuddu cresce à preparà un athlete prufessiunale, vi cuntene assai esercitivi gimnastici simuli.

Eccu, avà ghjunghje direttamentu à a dieta di Plisetskaya Maya, chì hà urginda per aiutà aiutà da guadagnà da parechji 15 ghjorni da 10 chilò!

La dieta di Maya Plisetskaya: cunsiglii.

Ùn lasciate micca l'indulgenza, acquistate forza di vulintà è avete. In tuttu a dieta, ùn manghja micca carne è prudutti. Ùn manghjate i pumati. Sduce per manghjalli patate. Evita cipolle è spezia. Per tutti i 15 ghjorni di règula scurdate di u caffè. Tutti issi prudutti sò digià strettamenti pruibitu per voi.

Pudete tòrnia in piacè di cunfittari cù una piccula quantità di pesci. Naturalment, deve esse dinò sustinne. Serà grande se diversificate a vostra dieta, per esempiu, bròcoli, lentilla, legumi, frutta fresca. Hè utile di manghja l'avena è l'orzu. Aduprate micca solu verdura è cinerea, chì ùn sò micca starchi, è si cunteranu, da un pocu.

Dieta menu Maya Plisetskaya.

A menzione per sta dieta hè dinò. Di sicuru, ùn sò micca stièggi rigurati, qualcosa pò esse cambiatu, ma e tesi fundamentale ùn deve micca cambiatu.

A matina, cum'è un colazione, manghjarete manatevi (pane), hè coccudu solu nantu à l'acqua.

À l'arristatu, avemu nutatu insalata cù freschi è caldu frescu, cocinatu ancu nantu à i ligumi.

Comu un pranzu, preparanu riceci per noi. Naturalment, avemu pezzultu. Fate una insalata cun legumi (freschi) è mintende cun un pezzu di pisci (ricordate chì ùn deve micca fatta!).

Dommu, pranzu è u colazione pudete manghjà i vegetarii è i frutti, torna, ricurdendu chì hanu da cuntene u zuccaru pocu. Per riflettà u risultatu obtituatu à a fine di a dieta, deve esse ripetuta un sistema di putere di stallazione in dui mesi.