Vede u scantu in i vostri ochji

Cumu hè chì vene u scantu?
Avete scantu di qualcosa à a vita? A maiò parte di e persone seranu bè, ma qualchissia ùn sanu micca quellu chì hè scanta. Fighjemu in u nostru ochju è pruvate d'alcune ciò chì a parola "teme" veramente significa.



U timore hè tuttu fisicu è psicologicu. Ma hè megliu per andà in più andse dumandate ciò chì hè teme in sè stessu. Pensate chì u scantu ci esisti quellu à circà e circustanza o hè sempre cunnessu cù qualcosa? Per piacè, pagà l'attentu, ùn hè micca un insignamentu o pridicazione, solu una conversazione, un tentativu di cunsiderà sta parola in u stessu. Puderete troppu à circà, è a rialità di questu ùn cambia micca. Cusì, teniri cuntentu e vede: vi teme u sensu di qualcosa o di scantu? Iè, avemu generalmente teme di qualcosa: perde una cosa, senza avè qualcosa, tenendu paura di u passatu, u futuru, è più, è questu ... Vai avanti è vedi: avemu scantu di vivu solu, teme à esse , avemu a paura di a vichjàia, a morte, avemu teme di un cumpagnante malvagiu, avemu scantu di trasfurmà in una pusizioni umilianti o di facca un disastru. Se per riflettori - avemu ancu paura di malati è di u dolore fisicu.

Do you realizà u vostru propiu scantu? Qual hè? Chì ghjè cusì horrible chì avemu, paesi, sò paura di questu? Per via di questu, chì tutti vulemu sensu sicura, fisicu è psicologicu, vulemu prutezzione cumplessa, permanenza? Quandu chì qualchì meziunamentu fisicu, a nostra reta naturali hè di difendizzioni. Avete dumandatu quellu chì avemu difendenu? Quandu avemu da difendemu fisicu, salvate a nui stessi, si scanta o raghjone?

Se a raghjoni u travagliu, allura perchè ùn averemu micca attentu in u casu di temu internu è psicologicu?
Reason hè chì travagliu ... "racionamenti". Dunque, quandu ci hè teme, deve esse cunnisciutu chì a vostra mente hè stata apaggia - è sia nantu à l'alerta. Questu hè micca, per ùn succorsu à ellu o per suppressione, ma per osservà quantu quandu u sensu pò esse, senza spiegà e spiegazioni è justificazioni in u futuru o in u passatu.
A maiò parte di a gente vulete ridivà di u so timore, ma ùn anu micca bè comprende di a so verità natura. Eccu fighjatu u scantu di morte. Intendemu analizà ciò chì significa per noi per noi:
Ghjè questu u scantu di u unknown? U timore di pèrdite ciò chì avemu è chì serà persu? Temu per i pleasures chì ùn pudemu micca più vivere?
Pudete truvà parechje diverse mutivi veri per spiegà per què avemu u pienu di a morte. È una sola esplicazione ùn hè micca bonu - u scantu di a morte stessa. Hè imposibile di paura di ciò chì ùn sapete micca ... E quale hè chì sapi chì morte hè? In ogni casu, avemu tutti teme, un modu o altru.

Dunque, se una persona hè teme di u stranieru, significa chì ellu hà una idea di quellu scunnisciutu. Per capisce chì timore hè, bisognu di capiscenu ciò chì i piacè, u dulore, u desideriu è cumu si tutta a vita - è cumu avemu a paura di perde. Eccu, timore chì l'emozioni ùn sianu micca - hè una reazione à a nostra idea chì pudemu perdemu quarchi cosa o averebbe qualcosa chì ùn avemu micca piace. Una volta chì una persona capisce a causa di u scantu - ùn sparisce. Forse l'ose, pruvate d'entendre, vede in a vostra ànima; vi vede cumu a fede u travagliu, è liberate da questu.

I nostri cunsiglii per voi: ùn avè mai paura di triscia o senza boni ragiò. Per finiscinu di esse paura, avete visita un psicanalista. Hè hà sappiutu dà cunsigliu di u megliu modu di cummàttu di scantu. Ùn sminta a so scenza dopu à parechji visita à u psicologu. Perchè ùn tira micca, ma andate à a accugliente per un espitalizzatu.