Cumu fà u vostru bulu cum'è successu

Pudete trovu un "curativi" per i matrimonii dissidenti? Ùn vulemu ùn vulete cunsiderà a "unione sagrada di i cori amuletichi" inevitabbilamenti cunnanna di disputa, problemi insolvables, disappressamenti, traccia è eterni tormentu. Cumu puderanu parechji parenti findu a felicità è seguite per parechji anni?


Realità è i sogni


A felicità in u matrimoniu principia assai prima chì a ghjente si ncontra a so meza - cù un sonniu di un prìncipe, cù i sònii di un maritu ideale o una mullid ideale. E più cudificatu in issi sònnii, u più splendore esse manifestamenti in u caratteru è l'aspettu di u spunore futuru. In altre parolle, sònni cumete realità.

Eppuru, spessu i piacere elettu u so cumpagnu in vita ùn hè micca dettu di e qualità è di l'abitudini di una persona, ma basatu nantu à quali caratteri ùn hà micca. Tuttu l'affari nè negativi di a famiglia di i genitori è i ritratti tristi da a vita di parenti vicini è amichi ghjucanu un rolu impurtante quì. Per esempiu, se i genitori hà campatu a so vita in a pobreza estremita, u zitellu hà sappiutu u gustu di umiliazione è inveci di a zitella, pò esse di grande impurtanza per ellu a sceta a mità si ha avutu un bon status finanziariu di l'associu o una capacità evidente di alcuni. E se un zitellu hà patitu per un bellu tempu da l'embrijarità o l'altre malformazione parentale, ci hè una pussibilità forte chì a sobriedadissima assuluta di un futuru maritu o donna serà u fattore decisivu in accunsente à casu cù questa persona.

I sòni creati da u "metudu di u cuntrariu", anche si portanu à a vita i persone ch'ùn avete micca certu qualità è abbitanti, à u listessu tempu cercanu l'ochji di a persona à parechji di e caratteristiche ch'elli anu. Hè questi di "unaccounted" di un sociu in u futuru chì pò causà irritazione è cunflittu in a famiglia. E ancu se pò spessu sente cunsiglii di i psiculugrafie: ùn idealizate l'associu, ma l'accettanu a persona quandu ellu hè.

U tempu passa, è in i casci di successu, a persona si cagiunendu chì i sònni sò spegati, a rialtà hè cruel, un anellu ùn si pò esse rinfrescante, è a vita, in generale, vola à l'ossu. In i cuntenuti sposi, a ghjente hè spessu disconformita cun l'altri, ma in questu casu, u scontinttu hè perceivedu per elli micca cum'è una decorazione permanente è immuberante di u matrimoniu, ma cum'è qualcosa transitori, temporale, qualcosa chì deve esse libbirata, qualcosa di fà esse da questu. Ùn ci hè nisuna pratica identica è i amici cari sò sempre qualcosa chì pò esse moltu è ciò chì pò esse faulted. In i sposi cuntenti, li pirsuni pensanu cumu per cambià i so sentimenti negattivi, è micca manera di rimpiaverà una persona estimata. Questa hè l'unicu modu per aghjustà amici "belli" sònnii è a realità "cruel".


Guerra è pace


In i cuntenuti matrimonios, cum'è in un felice unepto, ci sò cunflitti. A diferenza hè chì in cuntenuti sposi sti guerri micca cuntinuanu senza sangu, e vittimi sò minimi. Perchè Perchè i scherenti si mette nantu à e diverse costati di i barricades, cunnuscenu chì, in fattu, sò sughjetti in u listessu navigcellu è u natanu in una direzzione. Anu più in cumuni ca diversità, è l'ughjettu principale di qualunqui guerra ùn hè micca vittoria, è micca di casticà o di revenge, ma a pace, ancu in una nova manera.

Ogni parella tene i so debulezza, sò temi di cunversazioni chì inevitabbili ponanu à disputa. E à a listessa ora, ogni pare sempre hà l'oppurtunità di risolviri prublemi chì parvenenu eterna. Cumu truvà sta oportunità? I psicologichi offrii e seguenti strategie:

• evitari di guèrra per ogni modu

Per annunzià a situazione di cunflittu , per scappà di l'esicuzzioni di e relazioni. Di certi volte risolviri. E quarchi cosa sia interessanti à esse sughjetti. Questu, in generale, riferisce à situazione chì a mità di qualcosa ùn hè moltu annantu à l'altru - abitudini, modi, gustu, etc. A più difunta quì hè a patience è l'osservazione. Patience per sguassà di l'irritabilità è a vigilenza, per quessa, in ogni casu quandu u sociu face qualcosa di bonu, u ringraziarlu per ella.

• Se a guerra hè impenetrable, cerca cumplicità di accordu à tuttu u costu

Per questu, i psiculoghi dicenu, unu devi sinceramente pruvà nantu à u puntu di vista di u societale - cum'è sè stessu sò un avucatu chì avutu difendendo o ellu. Hè cusì vede e cose strani in stu casu! È mentre ch'ellu hè impurtante chì u sociu abra un dialogu - perchè tù stessu cumenciu per capiscenu. Per vede a situazione à l'ochji di l'altra persona hè l'unicu modu per fà parechji duminii di parechji persone in una conversazione.

• In l'inevitabilità radica di a guerra - per battè solu nantu à questu, è micca in tutte e guerre di u globu

Sì i pirsoni pudessinu perghjulu tutti i greghje è ùn mai pensanu micca, ùn avemu micca cunnisciutu quellu mondu. L'insidia di qualcosa scumale hè chì, ancu i pardunati, ùn ùn ùn sparisce senza sempre, ma hè messa in l'anima, cum'è e cendresse di una conflagrazione di passioni in azzioni. È in ogni occasione convenientea - una disputa, ingerimentu à una persona assai amata - u risentu riseddi da e cinque, cum'è un avvicente Phoenix. E ora a coppiu ùn anu avutu micca disprezzu micca unu per un, ma da dui o ancu deci okicioni à quellà, u scurdà chì a felicità di a famiglia hè una recompensa per a forza di forza propria in a guerra per ùn scurdà di e pastori passati è micca di ritruvà in i battelli passati. In ogni cunflittu, i psicologi cunsiglienu, hè impurtante ricurdate di ciò chì i pirsuni ch'elli avianu cuminciatu à stàvanu à ottene.


Sincerità è Diplomazia


Un matrimoniu felice hè un picculu paese, chì a so vita hè fatta da dui persone. Questu hè creatività. Hà soriniscente, un u matrimoniu cuntentu cirivanu à l'omi di l'occasione di fà a vita chì volenu - cum'è una sculture di arcilla. Ma chì duverebbe esse a basa di sta vita - apertura è sincerità o ghjocu è diplomatiche?

Probabilmente, a risposta à a quistione si pò truvà pensà à sè stessu. Chì duvissi personalmente a vulerà dimustrà u mondu? A so bellezza, forza, nubiltà, intelligenza, imaginazione, benessità, propiuità - tuttu ciò chì hè bella hè in mè. Vogliu ricanuscimentu, vogliu esse amatu, vogghiu u mondu per ammirazioni di mè.

Chi vogliu ammucciari? Probabilmente ghjiornu à u pilu o libaru extra , la mandibula, l'irritabilità, l'ochju dubbitu, u scantu di a sulitudine , i toti in calze, a terra è sottu à e unghjette è i spìi impuru - tuttu ciò chì avu è ùn aghju micca, ma per qualchì mutivu viiu cun mi è hè una parte di mè. Comu veru è scuru comu l'altra banda di a luna. E vogliu veru chì l'altri ùn anu micca avvisu in stu locu scuru, è se fècenu, anu da esse cunsideratu trifling, insignificante, ùn valerà a voglia attualmente o, almenu, degnu di u pirdunu.

I matrimonii cù successu sò simili in quella persona in elli vedi tutti i migliori è micca tutti i poutani chì ci hè in a so meza. Inoltre, e parenti felice anu un corpu particulari a sincerely admire the merits of each other, to observare cu tutti i boni funti è ricurdate tutti i mumenti maravigliose di una vita. Appena, hè questu chì si averebbe esse manifestatu da a apertura - micca à teme à dilla à una bona persona, affirmate l'ardenza è l'attitudina, ricanu à amà. U sicrettu hè chì darrere tuttu sti paroli ci sò veri sentimenti, micca falsità, "perchè di l'abbundanza di u cori a bocca parla". Parolle senza sentimendu, senza cuntenenu, sò vazio. Ùn avete micca sincerità, ma sola diplomacia.

È à u stessu tempu, in situazioni unni hè impossibile ùn dettu cunnuscenzi fugliale, a diplomazia pò vene à l'aiutu, è sola diplomazia. U jocu è a mità di e verità sò in generale perchè cunsechjite indificitimu, ma, di l'altra banda, chì hè sbagliatu di sparing the self-love d'una persona estimata? Diciarè di l'irritante ùn hè micca cusì "cum'è e fogghiu", è un pocu più dulce, un pocu più restuite. In fine, ancu pruvate à justificà l'altri.

A felicità in u matrimoniu deve esse mantinuta, facennu ogni effort. Ciò chì pò esse faciule è in u listessu tempu più difficiuli di truvà e veru cause di cunflitti è l'eliminatori? Hè faciale facile - ùn avete mancu bisognu di un ghjornu di un persone da quì. Ma questu hè infinitu difficiliatu, postu chì implica a necessità di limba l'orgogliu stessu è l'egoista, cambia u visu, "amare l'altru cum'è tù stessu". In issi sforzi invisibili, ci hè una grande chance per tutti i sposi. Perchè ogni paria sempre, hà sempre una scelta - sia cum'è assai altri parenti felice, o diventenu "infelizie in u so modu", com'è Leo Tolstoy hà dettu.