U sviluppu di parlà in un zitillùcciu

In i primi mesi, i genitori sò cusì assorbutu in cura di cura. Ùn vi scurdate di parlà à u zitellu - in constantità, perchè u sviluppu di l'parlà in un zitellu chì face a so evoluzione.

U primu annu di a vita hè particularmente favurevule per u sviluppu di parlà. Hè impurtante di travaglià nantu à a so "parla di capitali" da i primi misi di u zitellu. U novu venenu micca vedutu bè, ùn si move micca è ùn ùn parlava d'autore, ma a natura hà pigliatu cura di e so ore, è hè necessariu d'utilizà stu rigalu naturali quantu pussibuli per un discursione iniziale.


Scrizzione di regimi moments

Dopu i primi ghjorni di vita, u zitellu annunzià per trasfurmà a parolla di l'adulti. Cummentari annantu à qualsiasi di i vostri atti, dicenu a foglie chì sente, vedere, si senti. L'idiomi deve esse curta, di 2-3 paroli. Ancu i rimi di rimi più megliu, atrai l'attinzioni di u zitellu, acceleranu a percepzioni.


Awakening

U mo figliolu svane, Mame riputò.


Feeding

A vostra mamma hè vinutu, hà purtatu l'alimentu.


Waking

Chì ci site chianciallu, criatu? Perchè ùn dorme? Vulete chjappà u latti! Vulete ghjucà cù Mummia!


Hygiene

I mio occhi, u mio bocellu, i mo ciucci, u mo nasu.

Quandu pronunzianu e parolle, pruvate d'articuli chiaru è ... smile!


Biologi cunsiglienu

In osservazione di u cumpurtamentu di l'animali, i biulogichi sparghje u mecanicu di u sviluppu di u parlà in i zitelli. I picciutti ùn anu micca amparà e parolle, ma l'imprint. Stu prucessu hè chjamatu imprinting. Ci hè un momentu chì u zitellu "pause": tuttu ciò chì "hà registatu" in u primu annu, attivamente à "reprime".


Activazione di caminari è babbling

U zitellu in u periodu di preaccepimpenu di sviluppu pubblicà soni congènitale, u listessu per i zitelli di tutti i nazioni. Sò stati sò vucali "A", "O", "E", "U" è lipidi sonu più vicinu à u mecanismu di sucazione - "M", "B", "P". Tutte e forme a basa per l'emergenza di e prime parolle: Mamma, Dad, Baba, assai simili in lingui diffirenti. Primu, circa 2 mesi, u zitellu vene a caminari - "ghjucà" cù i vucali. Allora u babble - i primi silabli - s'unite. Hè pruvatu chì i cammelli è babbling ponanu attentativi di u bon modellu di u zitellu. U statutu cusitu di u zitellu hè quandu hè chinu, neu, a so mamma hè vicinu. Hè in questi momenti chì avete manifestatu attività di parlà in u sviluppu di l'parlà in un picculu chjucchju. Da u 2 ° mesi, quandu u zitellu vene di caminari, soprapi in ogni modu possibbili. Piuttostu dìmente l'elementi di u so caminu: "u u u u u uu", "ua-u-ua," "uooooooooooo," etc., quantu prestu ripetiri for you.

Circundante da u 3 mesi, quandu u babbling hè invece, più spessu qualchì silabuli such as: ba-ba-ba, ma-ma-ma, etc. Per questu, avete attivatu i programmi innate di u zitellu - duverà marchjà è babble più.


U momentu fisicu per i "musculari" di parola

In a cortezioni cerebrali, u centru di u sviluppu di parlà in un zitellu hè vicinu à altri centri:

- movimenti di i musculi di a faccia;

- u muvimentu di i dete di a manu;

- sensibile tattile (toccu) di a faccia;

- percepzioni di u sonu è di a musica;

- sensibilité tactile di i dete.

Cù l'aiutu di l'esercitiu faciale è di u dete, aiuta u centru di parlà à riunione più veloce. Questu hè facilitatu da una massa di littura di u face è di dito. Inoltre, quì "pumping" i musculi di a faccia è a bocca, accelerà l'apparenza di caminari, babbling e prime parolle. Aduprate ghjuchiedu di sonu, cusì frequente solu, includeu a vostra musica, tappechi o CD in casa, cù u sonu di a natura. Mimic gymnastics in i primi misi di a vita hè pussibile solu per i riflitti congenitali.


Reflexis congenital

U zitellu nasci cun un arsenale di diverse rifletti congèniti chì aiutanu à survive. Qualchì parechji parevanu dopu a nascita. I l'utilizamu per u sviluppu di u zitellu.


Dumanna

Feed the baby with the breast! Allora i so musculi faciani sò sviluppati megliu, questu aiutà in u sviluppu di u parolle in un zitillù. In u to tempu 3-4 volte, pusendu un ditto limate in a bocca per fà un pocu movimenti sucari.


Proboscis reflex

Purtate da u labellu di u zitellu cù u dettu. Ci hè una contruzione di u muscle circular di a bocca, è u zitellu stenderà e labbra cù i proboscis.


Cerca reflex

Ùn toccate i vostri labbre, struca chjappà a pelle alternativamente in i cantoni di a bocca. U zitellu ùn vulete torrai u so lipa inferior, tilte a lingua à u cantu è gira a testa.


Palmar-and-mouth reflex

Esisti à 2,5 mesi. Una ligera pressioni in u tubercolu à a basa di i pulgari di u palme di u zitellu fa causari l'apertura di a bocca è a curvatura di a testa.


Fighjemu in u monu?

I scientisti anu truvatu chì ancu un novu pò imitarle u mimetiziu di quellu chì u guardò. Ùn àbbia paura di grimace! Quandu sò sempre hè pussibile tene di dàchju. U zitellu hà da capisce i vostri movimenti è dopu un pezzu di ripiglià.


Questu hè assai impurtante!

Insegni à u to figliolu per riparà a so attenzione nantu à a fàccia di l'adulte in parlare. Quandu si chjamava un oghjettu, un ghjocu o parlate brevi frasi, pruvate à piglià l'ochju di u babbu cumu più possibili è u mantene nantu à a vostra face. Per questu, pudete piglià cù migliure di u mulinu di e pane è parle assai cari.

A tecnica cumprendi a migliurà a percepzione di u parolle di u zitellu è di più u sviluppu linguisticu.