Propizziu curatori di bruni

Un tipu di brùppu hè brocoli, hè ancu chjamatu chape d'asparagus o culore italiano. Questu ùn significheghja micca chì si sviluppa solu in Italia - di a so crede à l'Asia Minor è u Meditirraniu Orientale, è hà cultivatu com una cultura orturcultura durante parechji seculi. Oghje, u bròculu hè assai populari in i Stati Uniti, Italia, Francia, è in altri paesi d'Europa Occidentale. Cresce in i paesi CIS.

Questa hè una pianta alta, nantu à a cima di u quali u furmazioni sò furmati, finisci in gruppi di picculi piegidi verdi, è inseme formanu una testa ridotta. Trimate a testa, quandu i fiori giaddi ùn anu micca sviluppatu, i novi filati è i novi capelli ponu appare da i pane.


Sicura chì, in l'apicultori, a coliflorella hè più bella, è u broccoli hè più utili. Questu pò esse visatu acquistendu cù a cumpusizioni chimica di a colti, chì i circunsiunanti di parechji paesi persistendu studià. Allora, in u broccoli truvate una varietà di vitamini: C, B1, B2, B5, B6, E, K, PP, provitamine A, àcido folicu. A vitamina C in questu hè casi quant'è in salivate u verde, è questu hè duie volte in a col biancu, è 1,5 vittori - solu in colore.

Per u cuntenutu di a vitamina B1, u broccoli hà u primu postu da i culturi di col (è a tiamina hè a prevenzioni di i disordini di u sistema nervu è e le malatie associate: nervi duri, irritabilità, depressione, stress, poor sleep, fast fatigue). Kholin pò aiuta ancu a ghjente urgente.
Se avemu avutu u cuntenutu di u beta-carotene, u prufittu di u bròcolu prima di e altre spezii di colti hè 7-43 volte, prima di manzili - 30 volte, prima oranges - à 16.

Serie detagliu è minerale in brocoli: potassu, fosforu, calcium, sodium, magnesium, iron, zinc, manganese, sulphur, selenium. Hè ancu riccu chì in colore.
In a cucina di i paesi d'Europa Occidintali è di i Stati Uniti, ci sò assai ricetti per i platti di braccioli. Nutricionisti sò cunsigliati per aduprà di ghjornu 50-70 g di questu pruduttu è suggerenu una spiegazione impurtante per i so cunsiglii.

Broccoli - prutezzione di u stomacu. I scientifichi in America è Giappunisa crede chì quandu u brincolo saranu un pruduttu di u pruduttu, prutege cù numerosi prublemi seri, in particulari u cancer stomach. Dopu tuttu, a sustanzia di sulforapna, chì hè in colti, hà un effetti dannuu in Helicobacter pylori - quessi bacteria chì attrutavanu gastritis, ulceru è cancellu di stomacu. Per d 'altra banda, ci hè moltu di fibbra in u broccoli, chì aiuta per evità di stinzia, chì pruvucà assai malatie di u sistema digestivu. Inoltre, u bròculi règule l'attività di glànduli, chì segreghinu i zucchiari gastricu è l'enzimi, è questu cuntribuisce à una digestioni megliu.

È ancu bròculi hè preziosa per u sistema cardiovascular. Potassu alimenta u musculu di u cori, a vitamina K hè rispunsabili di a coagulazione di u sangue, a vitamina E pruteghja a catturite di u membranu da i danni da i radicali liberi (hè cunsideratu u meglice difendendu) u gruppu ta 'sustanzi, fosthom omega-3-acids, fiber, jippromwovu l- eliminazzjoni ta' kolesterol "ħażin" , impediscenu a sloughing arterial, per esempiu, impediscenu atherosclerose, ipertensione, infàrdie, infieru di cori, arritmià è simili.

U Broccoli hà aiuta à rinfurzà a prutezione immune, infuzione di lotta per a presenza di vitamini C, beta-carotene, seleniu, zinc, fosforu, glutathione.

A col a Broccoli hè a chjave per hematopoiesi sana, chì cuntene tutti sustanzi (ferru, chlorophyll, folic acid, vitamin C, etc.) implicati in a pruduzione di partículi di sangue.

Certi sustegenu di u bròculu, in particulari di vitamina C, predeterminate a migliurà di u metabolismu, u prucessu d'eliminazione di toxine è l'acidu d'uricità, chì hè decisione in a lotta contra ei dittii malati metabolichi: artritis, gout, reumatismu, pedichi di rino, : eczema, furore, rashes. Hè devi esse nutatu chì sustanzi purine sò 4 volte più menu ch'è in colore, è per quessa hè più adattatu per i prublemi di salute, in particulari di gout.

U Broccoli prumove a salute di l'osteria, perchè cuntene una quantità significativa di calciu, chì, in cumbinazioni cù altre parte constitutiva di u col, furnisce i crescitu è ​​a rinuvazione di i ciloghji di l'ose, a densità di l'osteria, cusì impediendo di rachite, osteoporosi, fragmentaire di denti, fractures è simili. Perchè u broccoli hè ricorfiatu ghjunghje per i meni di ghjuchieddu, i menus di e femine in partire chì ghjucanu, oghje, malandrini, anziani.

In cunsiderà u grande quantità di beta-carotene in brocoli, vitamina E è C, gruppu B, i medichi si parlanu di a so utilità à l'ochji, in particulare, credi chì impedisce i cataracti.

Hè impurtante chì u broccoli cuntene chrome - micca pocu freti in u microelement di i vegetali, ma u so rolu in a vita di u corpu hè significativu: regule u zuccherinu in sangue (dicenu, travaglia meraviglie), prumove a pressione di sangue, contrarizza a deposizione di colesterolu in u fianu è arteriasi. Perchè sta pianta di valore a curazioni à quelli chì soffrenu a pressione di u sangue, da a diabetes o di ridirezza di zuccaru sangu. I scientisti anu truvatu chì una tazza di bròcculi cogliu cuntene 22 mg di cromu, chì hè deci volte più ca in qualchì altru pruduttu. A norma di cromu hè di 50-200 mg.

Hè avà nutatu chì per u sistema respiratorju, u broccoli hè necessariu cum'è un bactericidiu antiinflamatori, aiuta per impedisce a transizione di prucessi inflamatorii aguti à una forma crunna, cuntribuiscenu à a normalizzazzjoni di funzioni respiratorii.

E ora nantu à sta peculiarità di col: hè cunsideratu unu di i prudutti principale di una dieta anti-cancillera chì contrarizza u crescitu di cielu alterati, per quessa serve com a prevenzione primaria di u cancer è a prevenzione di l'occurrence di metastasi. No spiecazione, per tuttu, per u cuntenutu di un tali agentu antitumorale, cum'è provitamine A, u bròculu hè un vampò (com'è avà divintatu, prima in u culore di culore bianco è culore di 10).

L'effettu anticanceru produci ancu a vitamina C, è altri antioxidanti - quercetin, sulforaphane, isothiocyanates, indoles. U bròcolu hè cunsigliatu per esse usatu cumu prutezioni contru u cungru di i pulmoni, di a pelle, di u culore, di a prutata, di l'utru è di u pettu. U cancer da l'organi femini hè assuciatu cun un esercitu di l'estrogeni, chì hè un nutriente mediu per cèl·luli di cancru. U Col, grazzi à u putente cumpurtamentu di sustanziali di uccidinamentu di u sustegnu, prumove una diminuzione di l'attività è un scambiu rapidamente di sti hormonii sessuale femine, cusì u risicu di u cancellu hè ridduzzione.

Per nutrimenti dietetichi, a broccoli di col è più utili chì bianca è culore. Ci sò dinò, in più di e sustegnu uttenutu chjamatu, i prutini (5%), d'alta qualità, d'altu pruduttu, sò paragunate cù una proteina di ova di pollo. Prudutti di bròcoli, freschi è frozendi, bè, megliu cà colore. E i platti da ellu pò esse cottu u stessu, è ancu da u culore. Eccu, hè più piacevule à manghjarà repugnanta, in salati, o quasi scurciata - megliu per steaming, o stewed, perchè chì u settore di nutrienti ùn hè micca persu.