Cumu hè chì l'aria venenu da a vagina?

Per cunquistà un omu in u lettu, una donna prova di fighjà perfetta: vedi a so figura, l'apparenza, i so modi sò stati exquisiti è spiriti - solu l'u più caru ... Ma à qualchì volte pudete esse un incidente, per quale u più ideale per paràmetri esterni, a donna sarà chjude in è vi evite l'intimità. Hè nantu à l'aria chì vene fora di a vaġina durante o sùbitu dopu u sessu, in a maiò parte di i casi accumpagnati da un sonu desagertu.

Perchè u sessu spiccà a vaġina durante u sessu?

Stu fenominu fu chiamatu "met meteorismu vaginal". Ma per quale mutivi hè stata questa problema? Dopu tuttu, certi ghjuvani anu marcatu chì ùn ci era micca una "cuncèntzia" cù un so cumpagnu, è cù a seconda era necessariu blush cada volta dopu à un altru sessu.

Ùn pensate micca chì sta prublema afecta a unità. A più di a mità di i rapprisentanti di u sessu hè trà una persona, cun quellu chì hà cun cuncibleu, è qualchissia vi circate di cummattiri. Sta prevalenza di u meteorìsticu vaginal hè assuciatu cù a struttura anatomica di l'organi genitali femminili. A vagina hè un urganu internu elasticu chì s'assumiglia à un tubu in forma. Durante l'excitazioni, a so parti, situata vicinu à u cervice, espansione, perchè chì a cavità resultanti hà sperma à a fini di a sessuale. Durante e fretti, l'aria entra in questu "pocket", chì hè più facilmente spiegatu da u puntu di vista anatomicu, ma da u fisicu. Allora, u pene pò esse ripresentatu statale per un pistone, è l'organi genitali internani femminili hè un cilindru. Quandu si movi, ci hè l'aria, chì ùn hà nunda più di vaghjimu è ellu à un certu puntu in l'òrgani genitali femminili. Quandu u sessu hè venutu à un capu, o quandu u pene hè tiratu da a vagina, l'aria ancu da a tradenza. Perchè hè stu prucessu accumpagnatu da un sonu desertu? Perchè i mura di a vagina sò chjusu in u terzu più inferior, ma cù a so espansione sottu l'accionamentu di u gasu sali, si senti u so sonu forti, chì u so vulume hè assai grande. Perchè pò esse tanti problemi? Stu prucessu pò esse facilitatu da questi mutivi: Certi ghjuvani dumandate perchè u gasu accumene da lascià quì dopu u nascita, soprattuttu s'ellu ci era parechje. Duranti u prucessu di nuvità, a vina è u cérvix se amplià grandemente per chì u fetuu pò abbandunà u corpu di a mamma. In certi, u tonu di i musculi intimi hè restituita bè rapidamente, ma in a maiò, stu "sviluppu ecunomicu" di i musculi vaginali torna un fattore in l'occurrence di such problems.

L'aria interferiscenu cù a vagina durante l'attualità?

No, ùn hè micca sentutu è ùn vi manca l'omi è a donna. Accumulate in a "pocket" furmata, ellu ferma quì à u mumentu chì u "ritornu" hè libera. Dunque, ùn anu a paura chì u gasu di a vagnata pò intreferejanu cun u sexu o si sentenu da unu di i partiti.

Chì pudete fà per impediscia l'aria di fughje da a vagina?

Se a relazione trà dui persone hè un prublemenu fiduciale, pudete micca micca attentatatu in tuttu, o dui seguitenle i seguenti tips:
  1. Per truvà quelli posture in u quali l'aria serà pumped the least.
  2. Sminiminale sminteà solu u pene da a vagina.
  3. Fate picculi fogli, rimpiazzamentu di fricciò cù culore o pettimentu ordinariu. Allora pudete dà u gasu accumulatu per esistene in volumi più chjucu, chì ùn saranu micca più notti.
A donna aiutà à rinfurzà i musculi intimi cun l'aiutu di eserciziu specialu. Parechji rapprisintanti di u sessu fair, a so implementazione regulare permette di sempre per u scurdà di i mumenti impalani di a so vita sessuale. Ogni ghjornu hè cunsigliatu di ripetiri l'eserciti:
  1. Kegel: aghjustà appiccicate è unclench musculi intimi in u listessu modu chì face quandu deliberatamente firmà u prucessu d'urinazione. Repetite trè volte à ghjornu 10-15.
  2. Fate a cosa cum'è in u primu exercitu, solu cumpressione alternativamente è rilassate i musculi di u vagina è l'anu.
  3. Do squats: dopu avè un inseme squadiu, stà a siconda. Repetite 10-15 volta per 1 avvicinamentu.
Duranti u sessu, pudete pruvà cù u to cumpagnu: ghjocu un muscatu intimu intruduce per squeeze u pene di u partenese è di pressu. Stu tentativu ùn solu solu solu u risultatu di l'esercitazioni di u ghjornu, ma hè ancu prubabilmente sanu chì u vostru omu vi pare.