Per via di quale hè a toxicosis?

U Pregnant hè un fenomenu naturali è spessu cunsigliu per una donna. L'instinctu di a maternità hè statu dotatu da a natura. Ma quì sò qualchi punti riguardanti stu statu, micca sempre naturali è piacevuli. Unu di quelli hè una toxicosis. Tanti pirsuni canuscinu stu signu "populari" di a gravidanza, cum'è capricci. Cumu hè causatu, cumu pò esse previstu è impeditu?
Per via di quale hè a toxicosis?
Per identificà e raghji, parechji studii fussinu nantu à e donne incinta. Alas, a risposta esatta ùn hè micca statu truvata finu. Ci hè solu qualchì ipotesi.

A prima ipotesi suggerisce chì l'organiziu di a mamma hà percive u babbu di l'evoluzione cum'è un corpu straneru. U novu organizmu hè assimigliava di a cumpusizioni antigenica di a mamma, chì hè quella causa "irritazione", accumpagnata da a pruduzione d'antichi. Ci hè una tocosa.

A secunna ipotesi cunservani a causa più probabiliusa di la toxicosis per esse a teoria neuraleali. Sicondu ella, cambiamenti tossichi in u corpu sò in l'interazione di u sistema nervu cintrali è l'organi internu.

Da i primi ghjorni di gravidanza a donna ùn principia micca solu per avè percepinu tutte e diversu, i so pinsamenti cambiani. Rari, quellu chì ùn hà micca osservatu u cumpurtamentu nervoso-irritable di e doncelles expectante. U fattu hè chì u corpu di una donna in u statu di gravidenza usa ancu i sughjetti di u cereu. Avemu a cuntrastari per a paraguni chì in u struitu ordinariu di una persona, u più attivu hè u corti di u core. In u territoriu subcortical, i "guardoni" di a donna pregnant si trovani - riflessi difettivi, prutegginu di tutte "stranieri". Stu "difesidu" hè u sensu di l'oliu. Hè assuciatu cù l'salivazione è l'organi internu: pulmoni, cori è stomacu. Chistu spiega u rapidu pulse è di respira, nuvulinu, palide è salivazione abundante prima di vomiting.

U fetu si sviluppa è sviluppeghja. Nzumma cun ellu, a cresce a placenta, chì produci l'hormone, "cumunicazione" trà mamma è zitellu. U sistema nervoso di a mamma futura reacciona à l'emergenza di un novu "manager", novu, a produzzione di toxine.

Di tutte e teori, una cunclusione pò esse stampata. A toxicosi hè una retazione protettiva naturale di u corpu femminili. Hè destinatu à prutezzione di u zitellu da i pussibuli minà.

Per anticipà l'emergenza di sti misuri "protettivi" hè impussibile, ma hè abbastanza pussibule di assume l'ocurrenza.
A più suscettibile à l'aspettu d'una toxicosis di una donna cù prublemi di u viaghju gastrointestinali, u furu, avè diverse malatie cronica. A toxicosi si trovi è da causa di nutrimenti unbalancei, soprascenu nervoso, stress freqüente.

Quandu vale a pena per sona una alarma?
Per capisce stu prublema, vale à vedenderà a manifestazione di a tossicisia.
Se l'attacchi di nausea è vomiting ùn sò micca più di cinque volte à u ghjornu, u trattamentu di a toxicosis dopu cunsigliate un duttore pò esse fatta in casa.
Quandu una donna hè vomitingu à 20 volte à ghjornu - quessi sò sintomi severi. Pregnant perde u pesu, u salottu di u salottu hè violatu, u stimpia appears. A so pelle perde una apiecia sana, ci hè palmu, apatia è debule. Tuttu queste affetta nanzu à u novu organisimu in eternu.
Cumu manifestazioni di a tossicisisa hè necessariu di esse sottu à a tutela di un duttore è per cunducta di trattamentu in un uspidale.

Ci hè ancu più manifestazione rara di a tosciose: in a forma di friddu o dermatisi. A volte una donna incinta hè ekizema. In questu casu, u trattamentu hè prescribed per un obstetre u un dermatistu. Hè focu principalmente in una dieta equilibrata. L'allergens pussibuli sò escluditi.
Ancu menu cumuni è icunizazioni benigni è osteomalacia.