Cumu arrigguà un zitellu fora di una computer

A infatuation generale di i zitelli cun i computer games preoccupi tutti i genitori è i duttori, è i duttori. U zitellu ùn manca senza manghjà, eddu è parlante - ùn hè micca questu, ùn hà micca tutti i muntagni. Perchè stu successu è cumu "arraggià" u zitellu da a monitor screen?


Per capisce chì un computer hè cusì atractiu per i zitelli, vale da vede da cun noi. Esaminatu da a pruduzzione constante di pane in paese, ùn simule ùn pò prestu cura à u nostru figliolu o figliola, ma hè più necessariu di questu pane. Senza senza aspittarià cumunicazione cù u populu vivu, u zitellu torna à un organu relativamente vivu, chì hè favoremente differenti di i genitori in chì sempre hè listessu per "furmà una cumpagnia".

A rapidità cù quale u so acquisto si mette assai suprana a rapidità di maestru, dicenu, e règule di a lingua russa, è i ghjurnati di computer cun noms apparentement inutile "Heroi" è "Conquest of America" ​​triunfalamenti entre a vita di u to figliolu. Sì di colpu di truvà nantu à l'scrivania ancu u "Cursi Informatii di a Scola", ùn hè micca scunditu di cunteggiari: un scontu modellu di u libru di textu dici chì hè più propiu usatu com'è stand for tea calenta.

Forsi, unu di i genitori fegate di sperenza chì, facendu amici cù l'ordinateur, in u futuru u zitellu diventerà un programatore brillanti.

In vain: luntanu da ellu. tutti i giovani talentu sò capaci di rimbursà u divertitu ind'u favori di i classi, anche si in una computer.

Signore di u mondu

I ghjurnati di computer cuntenenu u zitellu cù a pussibilità di esse ciò ch'ellu ùn pò micca esse in a vita: a guidazione è a forza guidata di un successu. Si cresce significativamente in i so ochji, perchè ùn hè micca solu di participà à una accision di jocu, ma à u control.

Cumu u prucessu passà più upenu à u desideriu di u buttone. U jocu diventa un contrabale à a vita verita, in quale pocu dipende da u zitellu. Comu esercitu psicologicu, tali cambiamentu di roli hè necessariu per qualsiasi persona, invechje di a so età.

In più, gràfici d'alta qualità detti u zitellu un sensu di 100% di a realità. Ma qualchì regula di u ghjocu di computer, per esempiu, a risuluzione immediata di qualsiasi dighi cù a cola automaticu, pò dà à u zitellu l'idea chì un mudellu di cumpurtamentu hè appiicatu in a vita.

Di sicuru, u gradu di ricivenza è stabilità psicologica in tutti i zitelli hè diversu, ma sensu chì i genitori almenu occasioni interessate in u cuntenutu di i ghjoculi. A parte più difesa hè di sente a storia cù una dedicazione completa. Ma puderete sò bè ​​fugliitu di un cumprendi cumprendenti cù l'adulescenti, inserisci elegantamenti in a cunvirsazioni cù elli parolle cum'è Warcraft è contra-stravaganza.

A lotta hè inutile

In fatti, ùn pudemu micca scappà di stu passatempi di i nostri zitelli. L'urdinatore hè intrutu in e nostra vita è fermeranu quì, per simu o simu o no. U tempu bellu, a caccia è a brisera, ùn anu micca dà un ghjocu especial, ma piglià un paraplu e cammina à a strada. Hè a conclusione: a lotta hè inutile, ma hè necessariu di cuntrollu.

Unu di i me amichi, aghjusttu a riserve di l'argumenti, cuminciò à piglià u sceccu cun ella per travaglià. Questu ùn hè micca u migliori modellu, perchè un zitellu puderà sempre à un amicu chì i paisani ùn sò micca capacitati per tali misura drástica. Un altru amicu meu, un ghjurnalistu, ùn hè micca lascià u zitellu cù l'oppurtunità di stari in l'urdinatore per un pezzu tantu - si constantemente si trova sottu.

Pruvate à dà u vostru figliolu o figliola qualchì settore di struzzioni fattibili per ellu, per esempiu, nantu à a casa, dopu chì ellu hà una cunuscenza silenciosa (se hè sicuru di a so prisenza), pò assittà à u ghjocu. Se a to via di u so avutru, hà da seguità u prucessu nantu à ghjorni di seculi.

Ma ùn pudemu micca cunfidenza à a cuscenza, è inizialmente, quandu acquistenu un computer, ùn scaccianu micca un monitoru bonu: i prublemi cù a visione serà più caru. Insegnassi à u to figliolu chì imponenu di l'ochji, per esempiu, squint è turnà i pupulati prima in direzzione diffeenti, è da quì à pusà. E carricu per a spalle - postu di tuttu, a pusizioni di senture, in quale u zitellu ferma per l'ore, hè una "circustanza agravanti".

Scuprite, per esempiu, l'esercitu "u gattu è in fretta": nantu à i so braccialetti, bassa a testa mentri alluntanà a vostra volta, stà a so 5-10 seconde, poi pianu lentamente a testa, è dà un spaziu di sicuru. Repetiscenu finu à chì avete avutu abusu, ma micca menu di 5-6 volta.

Cuff or good friend

Avà capimà chì puderebbe realizà a so attività più difficili - per qualchissia u tempu fighjemu u zitellu fora di a scena. Ci ponu esse cunsideratu quellu chì pudemu offerà à u zitellu à u ritornu. Fighjemu: quasi ùn sò micca boni cuntenuti settimane di sporti liberi.

Fà chì a strada? Ma a strada nantu à quale chì, cun una animale calma, permette i so genitori, micca più. Ancu in i "i vie vie viechji ghjorni" era pocu cum'è l'Istitutu di Noble Donni, oghje hè ancu più cruel è ancu mortali - micca in u figuratori, ma in u significatu direttu di a parolla.

Ùn hè micca maravigghiusu chì assai di noi avemu preferitu chì i zitelli passanu più tempu in casa: permettenu chì u zitellu sieghjanu à l'urdinatore megliu cà pà e passeti per e porte. U cerclu hè chjusu?

Prima di principià per travaglià annantu à questu articulu, decisu di piglià l'informazioni da a prima bocca: dumande à u mo figliolu di quince anni chì, apparti a fine di u mondu, pudia sparà da a cumunicazione cù munàstici. A question hà pigliatu u zitellu da sorpresa, è ellu disse chì ellu vulia pensate. Ma u sposu, un sustegnu di i metudi patriarcali di l'educazione, rispondeu immediatamente: "Cuff".

L'idea di a pussibilità di usà a forza fisica brute indignata à u so figliolu, ma accelerò u prucessu pensatu. "Studi e cose più impurtanti", murmuré, annunzendu. Solu ùn pudia chjaru i lacrimi di emozioni! Ma, ghjudicamentu di l'estimi spavintusi in u diurnu, studii sò longu micca una primura di primurazione.

Aghju dumandatu a verità, ùn importa micca questu amara. Vuliu chì ùn avete micca fà; una alternativa à una computer hè una moto! A listessa ghjurnata u me figliolu hè ghjuntu finu à mè cù e parolle: "Mamma, ùn sapendu chì puderaghju rimpiazzà l'informazione - boni amici!" Probabilmente, questu hè veramente l'ottima scolla ...

Un pezzu di paninone di gingerbrella ùn hè micca minatu

Chjamate u zitellu per una cunversazione confidenti. Ùn pressionarle - ellu attirà da a furtuna. Hè megliu per aiutà capiri chì tutte e cose cun prudutti limiti, chì ùn avete micca impeditu à fà ciò chì li piace, ma solu vuleva chì ùn si pò esse ingaghjati micca solu à questu. Dile chì sia cuntentu chì hà un hobby (ancu s'ellu ùn hè micca veramente), ma ci sò ancu assai affari fascinanti in u mondu.

Forsi ti trovià i vostri interessi, è capisce ciò chì u piace u to figliolu. Per esempiu, in una cunversione cù Nikita di 14 anni, hè stata avertitu chì u zitellu hà duie suechi di cunnisciutu autucane, chì spettava à u so babbu, un entusiasta di caricci vivu: ùn pare micca avvistà un grande amori per a tecnulugia per u so figliolu.

Ma i genitori u listinu, è da tandu, in u garage di u babbu, Nikita ùn passa no menu di più da quellu di u monitor. Un altru cumpagnu di l'informatica fù mandatu in l'estiu ... à u campu di computer. A mamma di u zitellu dicenu chì almenu avaristi un ensucero di percive una macchina cumplessa micca in ghjattu. Ma l'adulescente "hà riabilitatu à a so cumpagnia" è micca solu amparatu à u prugramma, ma ancu truvatu un veru è vivente.

Hint à u zitellu chì dà una decisione finali, per suprattuttu, stà cun ellu è ùn dite micca à tutte a correcità di a so scelta. Un pezzu di gingerbread ùn hè micca minatu à nimu, è u zitellu in a so vita hè più ca abbastanza.

"Salvà a nostra ànima!"

Però, u diavulu ùn hè micca terribili mentre ch'ellu hè dipinta. U boom di l'equipaggiu in quarchi cosa simili à a varicchia, chì quasi tutti avemu avutu avutu una malatie di zitiddina. Di sicuru, ùn ci era micca piacè di questu, ma nimu hà ancu capaci di cambià u cursu naturali di l'eventi. In ogni modu, in u nostru putenza per fà chì a malatia si mette senza cumpetizione. E, quantu unu diri, piglià u tempu è a patience, chì ùn ferma manca.

Chì cada un di i genitori facenu scelta. Avemu tantu spessu vulete cambià a circundante (è quantu faciule hè di mette ultimatori à i zitelli), è sò assai menu disposti à cambià stessi. Avemu simu assicurati e pozzu truvà un millone di scusi per questu. Ma senza mancu di vita sò justificate per a nostra trasfurmazioni in màculi per ottene soldi. U fattu chì u caru hè statu u megliu interlucutore per parechji zitelli, hè a nostra tortu. Perchè u problema di l'informatica hè parte di u prublema di "babbi è figlioli".

Tutti ci debbanu a pensarii per quessa perchè più di più di i zitelli preferite a realità virtuale di a realtà è a rimpiazzà a cumunione diretta cù contactless. Forsi perchè u zitellu ùn teme esse rifiuttu è ùn capisce micca chì u cuntattu virtualu si face per ellu l'unica oppurtunità di ùn esse micca solu? Avemu bisognu à creà una alternativa vera à una "communication non volatile" è emotionale?

Aghjustate, se solu tratemu e difetti di u zitellu cumenti per u nostru stessu, è percive cum'è hè. I nostri, i genitori, avè scurdatu chì ancu sè ancu pudemu esse cose in i ghjoculi, è a furmazione di furmazione visuale. Piuttostu pricisamenti, guida pratica di u sughjettu chjamatu "Vita".