Limità a cumunicazione cù u zitellu

Dopu chì i genitori u divorziu, u zitellu, in regula, resta cun unu di i so genitori. U secondu sustitutu per u so mantenimentu si presta una pensione alimenta prima di l'età. U zitellu deve cumunicà cù tutti i so parenti è i cunnuscite, è hà u dirittu di cumunicà cù i so genitori. Hè impeditu di prohibite da mutivi persunali o di l'odi pirsunali. Se i genitori ùn ponu micca negoziatu cù l'altru in pazu nantu à u tempu è l'ordine di cumunicazione cù a so figliola o figliolu, a corte pò decide quì cù a participazione di i cuerenti di tutelle è di tutelle.

Pigliarete:

U divorziu parenti diventa forti psicosse di u zitellu. Dopu tuttu u zitellu chì ama a mamma è u babbu, è ùn hè micca culpèvule, chì i genitori ùn vulete micca vigliavi. À quellu periculu difficiule di a so vita, un zitellu deve esse custrittu assai di u traumatoghju mentale per ùn intervenisce cù a cumunicazione cù i so parenti è l'altru pare. I dritti di un figghiu minorenni per cumunicà cù i parenti, è per sapè à i so parenti, sò stati legisulvuli.

U principale di u quale u zitellu sughjate l'emozioni negativu per l'altre cuniatura, ma tutta chistu ùn significa micca ch'ellu hè permessu di limità a cumunicazione cù a so figliola o figliolu. Pò esse limità solu se hè in u megliu interessu di u zitellu. È per fà questu, avete bisognu di scrive una sperienza scritta à a corte è avè infurmatu à e tuteli di tutelle è di trusteeship about it.

Per esse u tribunale per cunfirmà questu casu, hè necessariu per ellu pruvene chì l'interruzzione è a restrizzioni di a cumunicazione currispondi à l'interessi di u minore. Hè da esse documentatu chì u sicilianu genitali vende nantu à una data in un kinde unseemly kind: in un statu di alcuna ingratu è di narcotica, hè un addicto alcohòlico o di droga, ùn pagà u cuntenutu, avà nanzu à a psyche di u zitellu.

Solu un tribunalu pudete decide chì a cumunicazione pò esse interrotta o limitata. In altri casi, hè in contru à a lege per impedisce u zitellu cumunicà cù e parentiani o un secondu parente. U principale chì a tribunale hà restituilée o interrotta a cumunicazione pò scrive un autudicatu è pruvucatu chì a so figliola o figliolu deverisce cumunicà cun ellu, postu ch'ellu hè una persona degna è pò cumunicà cù u zitellu.

Un parente chì stà vicinu à u so figliolu pò esse participatu in a so crescenza, hà u drittu di cumunicà cù u zitellu à risolve i sughjetti di l'educazione di u zitellu.

U principale di u quale u so zitellu ùn ha micca drittu per interferiscenu cù a cumunicazione di u so zitellu cù l'altru pare, se esta cuntazione ùn faci micca preghjudiziu u sviluppu moralu, a salute mentale è fisicu di u zitellu.

I paisani ponu entra un accordu per u modu in quali diritti parenti seranu sforzati da u principale chì resi separati. L'accordu deve esse cunnissioni in scrittura.

Se i genitori ùn venenu micca un accordu, una disputa entre elle pò esse risolta da a corte cù a participazione di l'autorità di tutela, à a dumanda di unu di i genitori.

Sì u patruni culpè ùn ùn cumpienu a decisione di a corte, e postu sò appiicati e misure chì sò disposti da u drittu civili. In casu di fallimentu dolci da cumpline cù e decisioni di u tribunale, quandu unu di i genitori interferiscenu cù a cumunione cù un zitellu chì vive separatu, a tribunale, cuncepimentu l'opinioni è l'interessi di u zitellu, pudete piglià una decisione è disputà u zitellu à ellu.