Cumu insignà à u zitellu per avè l'impegni P

A volte ancu chì ancu dopu un annu o dui di l'esperanza di cunversazione, u zitellu ùn avè micca scrivite brivite infurmazioni di lettie individuali. I difficiuli più cumuni incù l'letter P. Da a più frecuente saranu micca unreadable per i zitelli. Cumu per insignà à un zitellu per pronunzià a lettera P, è seranu discuttu sottu.

Prestu ùn anu micca parechji genitori chì ùn avianu micca cura di a quistione di quandu u so ziteddu stallate da chjaramente di parlà a letter R. In prime, unu ùn mai ùn panic si ùn ci hè micca una oppurtunità di affruntà cù questa quistione rapidamente è à gustativa. U puntu hè chì, mentri u discorsu di u zitellu sò sviluppati solu, hè cunsulatu, diventendu. Allora ùn vene valore a pena per dumandà una parsunzione perfetta da un zitellu. Ma pudete micca relaxà ancu. Dopu tuttu, sè ùn avete micca curretta a spiegata in a zitiddina, cusì chì a card-sharpness hà sempre in a so natura adulta.

Ci hè un schedariu definitu in a furmazione di u discorsu di i zitelli. Di sicuru, ùn hè micca cusì faciule per impartisce à un zitellu a manera di manera correctamente è parlà a lettera P à l'età di dui o trè. Ogni lezziò cù u zitellu deve esse cuminciatu da u principiu. Sicondu statistiche, hè sta carta insidiosa chì sottumette à i zitelli à l'ultima. A più bona età per l'assimilazioni favorevuli hè 5-6 anni. U trattamentu particulari è aducazzioni di i exerciti articulatorii peculiars sò micca necessariu finu à questa età.

Studi d'autore studiu è parlante

Sè stà diligently attentivendu cù u zitellu, ma ùn pruvate d'insignà à parlà l'lettera P e ùn hà micca assolutu l'effettu desiderate, pudete assicuratevi cunsultà un logu terapeuta. Prima, u spécialiste hà da pudè identifie a causa, per quellu chì u zitellu ùn riceve u so sonu per dì. Li picculi ricinu a lettera P in modu diffirenti. Qualchidunu pruvate a rimpiazzà aduprà cù altre sonu, per esempiu, cù u sonu di L. L'altri generalmente inghjuluzanu in e finite, o avete solu in certe parole, più spessu in u mezu di una parolla. Case di a pronuncia di a lettera P cù l'aiutu di a larynx ùn sò micca rarusimi trà i zitelli. Questu hè unu di i ragiuni principali di preoccupazione. A causa di a storia erronee pò esse arricchiti pianu rispiratu o aparici articulatori. Terapista di Speech will be able to establish all the problems and features of pronunciation, and also help to select individual exercises and teach the child to cope with the letter R.

In ogni casu, u scopu principale di assistente à una cunsiglia medica hè di identità anormalismi serii in u stadiu iniziale. In ocasu, contru u sfondate di una reprime erronia di a letter p, una patologia cum'è a disartria pò esse formate - affecca à u mo culone direttamente. Hè assai impurtante per identificà questi viulazione in i primi staddi.

Se ogni cosa hè normale, se a furmazione di u discursu hè sistematicu è correttu, pò esse possibbili solu di realizà à passu à passu una seria di esercizii micca difficili per furmà a lingua di u zitellu in modu indipendenti. Eccu alcuni di esercizii efficace:

1. Dopu lavuratu u polu di a manu, u zitellu lascia sottu a lingua, è poi accumene dinò in u dirittu è di l'abbandunà. Per fà più interessante, pudete cuntà à u zitellu chì "impera un mutore" in a machina.

2. Juce cù u zitellu in i denti neve. Prima hè bisognu à stretchjà i vostri labbre in un soru scuru, simuleru di cuscugliate i vostri denti cun u punta di a lingua. "Nilu" tenite bisognu sopra a superficia di u repertoriu di i denti superiuri. Fate chì u zitellu ùn pruvà micca di trasfurmà a bocca più freghja durante l'esercitu.

3. Un altru furmatu efficace, chì aiuta à insignà à u zitellu per dichjarà è à l'altri littri, hè staccatu a lingua, imitannu u sonu di pècure di cavallo.

4. Pudete ancu bè ridottu. Fate chì u zitellu hà alluntatu una lingua rilassata trà i denti è chjama. Pudete fà questu com'è incantatu - cun una soundtrack. O pudete competiscia, chì mette a lingua più forte.

Tali exercizii aiuta à a furmazione di i musculi di u blocu articulatori è aiutà dopu à insignà à u zitellu per parlà indipendentemente di a lettera P, senza recite à aiutu speciale.

Per sapè cumu si mette a lingua in u drittu, hè necessariu di furmà in tutti i so sodi à passà. Perfettamente adattatu per stu sonu longu D è Z. Let the child utters them, spaciously stretching out the sides of the labs.

Juvanta vantaghju

Prestu nè entrenamentu per i ziteddi ùn pò micca fà senza ghjucassi interessanti. E tali casu ùn hè micca una salute. Pudete, per esempiu, amparate o leghje un parechju di lingua lucculate. Quandu si faci pussibule di maestru di a pronuncia di l'impregnante lettere P, i figlioli sò pronte per vede e so cumpitenza cù gioia. Pirmettenu à u zitellu per cunsulidà a so cumpitenza, ripetendu tutte tutte e lingue cunnisciutu. Pudete ancu cumpunà a lingua vente stessu.

I pruvucalli di u rumanzu cuminciatu sguassatu di u saccu. Perchè ùn ci mette in u saccu, romain? Allora hè statu assai tempu da l'invierno, e mani sò friddi tutti i stessi.

O questu patateru:

Mani strufinati e vutannusi li rubli.

A cosa principal hè chì u desegnu d'insignà u zitellu à P accurse hè realizatu in forma di partiti, in quantui d'averebte cum'è monotunu è avanti. Hè impurtante per esce u so sonu correttu, per esempiu, ma micca forza u zitellu. Sente interesse è disprezzione per parte di u zitellu, ogni attività ùn dà micca u risultatu dumandatu. L'interessanti sò i ziteddi è l'attività cumu quandu avete bisognu di repetite ogni ghjornu 3-5 ora:

Growling - guardà u ritimu cù u tigru, u ghjallu cù u zitellu;

A cuncorsu - prova à reachu à a punta di u nasu è tuccà in u quellu;

Kitty - pour a tazzu di zucchero o latte, è polakayte, imitannu un cat.