Se u zitellu ùn teme à i straneri in a casa

Parechji parenti spessu si spiecanu perchè u zitellu ùn teme à i straneri in a casa. Chì sò i motivi di l'aiutu per aiutà u zitellu? Intendemu di cunceta stu prublema è truvà e manere di resolviri.

In i primi misi di a vita di u babbu, cunnoscenu cun u mondu si daveru per sente, u zitellu hè teme di sonu forti. Quandu ellu attiveghja i zoni visuale di u cori (questu hè spessu occur in 6-12 mesi), u zitellu ùn teme u vede. Duranti stu pirìudu, ci hè un massimu di teme à vista di i straneri, cum'è in u primu postu cum'è un analizadoru di u mondu sferisce. Un rifarenza protettiva dici à u caprettu chì tutti i ghjuridichi ùn ponu esse chjucu, perchè ellu hà da esse capricciusu. Appressu à questa età u zitellu u principiu di dividisce l'altri in "a so" è "strangers". Qualchese persona chì u zitellu venga occasionale pudete ghjunghje à u "strangeru". Quandu anu appena, u zitellu pò chianciri è chianci. Questu hè perchè u zitellu sperienze un sensu di teme è ansietà à a vista di una persona diferenta di a so mamma, ellu teme l'impegnu à quellu impegnu di questu persona. Hè in questa età chì i zitelli partenu da seguità a "cuda" di a so mamma.

In i picciotti, questu pò esse osservatu à trè anni, in e zitelli - finu à dui è mità. U zitellu senti l'ansietà è a solitude, se interruce u so cuntattu visuale o fisicu cun una amata. Per vendu u scantu di u zitellu, parranu cù a persona chì deve vene à visita. Fate dunque in prima calma à pusà è andate, è avete in questu tempu serà propriu à u vostru zitellu, ancu megliu, se u zitellu hè in i vostri brazzi. U zitellu vede chì a mamma si cumunicava in silenziu cù questa persona, riene à ellu, capisce chì a nova persona ùn ponu micca periculallu per ellu, è si sviluppa gradualmenti. Allora u vostru invitatu prupone un ghjucatu à u zitellu, pruvate à parlà silenziu cun ellu, è dunque u vostru "zitellu" andaraghju cun ellu à cuntattà, è dopu à un pocu tempu si metteranu per "ellu".

U zitellu ùn vole micca di vede per vede un medico in l'uspidale, perchè ellu hè teme di strangers strangers à ellu. U picciottu pò esse ghjustu da a vista di un ziu chjaru o d'un ziteddu in un capeddu biancu chì chjera per un bellu pezzu, anche quandu surtite l'uspidale. Ma visitare un duttore pò esse fatta menu penurtanti s'ellu avete u so figliolu, per esempiu, ghjucatu cù ellu in casa in u "ospitalu". Pudete cumprà un gruppu di strumenti medichi di ghjuvelli, cusì un ghjocu, un caniquetu o un osso di teddy in una robba bianca - sò medichi. Fate chì u zitellu guarì u stessu e mette i compressi in i so ghjucati, facianu e so patale cù l'ingfie, i vende. Ma tutti sti azzioni, di sicuru, duvete mustrà amparà, perchè senza a vostra participazione attiva à u ghjocu, u zitellu averà difficultà per capisce u prucessu tutale. Ùn hè micca minatu ancu s'è cumprà un libru "Aibolit" è leghje à u to figliolu.

Cù u zitellu avete bisognu à spessu ciò chì pudete visità i piazze pùbliche, cammina cun ellu in i duminii in praticidi, parchi, perchè à pocu tempu si usa à u fattu chì vicinu à ellu parechje persone. È solu dopu chì cuddà impetu à un visitu.

In questu pezzu di a vita di u so figliolu ùn pò micca esse rimettutu per "cowardice"; Ùn pudete scantarià un zitellu per una educazione cun u ziu, un babbu, un guvernatore, un lupu o qualchissia altru ch'eddu hà da vene à piglià cun ellu si u zitellu ùn ubbidisce micca; Ùn pudete micca riceve parechje persone durante a so zitella; Ùn pudete micca lascià u vostru babbu cun strangers, strangers.

Inoltre, ùn hè micca necessariu, cum'è un furmazione, per furzà un zitellu per cumunicà cù u ziu o aia chì teme. Pruvate di trattà a so ansietà cù l'intemperia è u rispettu - indirie u sviluppu di u zitellu, perchè ellu a distinguishà trà "elli" è "strangers".

Qualchidunu parechji ùn anu attaccatu assai impurtanza per u sustegnu di i zitelli, cumenciani per parlà à u so zuccherinu, per esempiu, chì questu hè u so avio, perchè va à i so braccia, a presenza di straneri in a casa affecca u zitellu in modu diffirenti. Ma u zitellu in questu tempu scacciò i pinsamenti in un caprettu chì u prufessore ùn pare mancava a so mamma, chì ùn oghjora micca cum'è a so mamma, è in generale ùn sò micca sapi ciò chì farà cù mè. Lu picciottu cuminciò a chianciri ea chianciari, averà sempri in a pusizioni di u mulinu, è, cum'è era digià scrittu, permettenu di diventà à u stranieri per un tempu.

Per mezu di pettu à populi nun amici, quasi tutti i figlioli si vanu, ancu i quali in e so famiglie tuttu hè stabile è calmu. Ma cumu sapete, questu è qualsiasi altre teme à i zitelli chì campanu in un ambiente tranquillu, cunflittu, tipu è rispettu à a casa crescenu più veloce è più faciule.

I psicologiani nota un fattu interessante: in e famìglie cù una distribuzione tradiziunali di rolli, quandu u babbu hè attivu, è a mamma hè piaciuta, i zitelli spuntanu menu ansori. Pruvate aiutà u vostru zitellu sopravvive à stu stadiu difficiule in a so vita.

Mamma e papà deve esse particularmente attenti à u zitellu, pruvate micca di trasfurmà a so educazione à i spalle di l'amma è di a so figliola, quantu u tempu di pussibule per dà à u so zitellu, ùn si sò micca stati distanti da ellu durante un bellu tempu, ricusate di viaghjà è esci. In ogni casu, se a siparazione (sughjendu o viaghjanu à travaglià) cù u zitellu hè sempre inevitabbli, ùn hè micca menu di un mesi, cummincià u so zitellu à a persona cù quale hà da passà u tempu. Hè megliu per introdittà gradualmenti un assistente in a vita di a vostra famiglia: avete l'avanna o babbu prima a ghjustu solu à voi, cù u ghjovanu cù u zitellu, cura per ellu. Sempre devi esse sempre durante questu pezzu, è solu dopu un pocu pudete pruvate à abbandunà u zitellu solu cù sta persona. A megliu chì i genitori pudete fà hè di vende bè cù questu pezzu cù u so zitellu. Dopu tuttu, a guaranzia di un oghji cuntenutu di a psyche d'adulte hè u temu di u zitellu sperienziatu in u tempu.

Ùn fate micca lotta cù teme. Dopu à 14-18 mesi, u timore minimizes, è per dui anni piglia norme per tutta a cumpletta. Listen a sti cunsiglii, ma più impurtante - criunu in sè stessu è u to babbu, cose per ellu tutti e cundizzioni necessarii per u sviluppu, è da necessàriti chì cresce da una piccola fata una persona forte è sana.