Funzioni di l'educazione di i adolescenti in a famiglia

Quandu u zitellu criscinu, una adolescenza difficiua accumincia. Intenta fughjassi di cura di cura parente è ferma pritezza à esse un ribellu, una prutesta contru qualunqui interferenza di l'adulti in a so vita persunale. I parechji sò in una perdita: cumu esse, se nè cagione, nè strettezza pudete ritornu à u quadru di l'obedientzia è l'ubbidenza? Circate ciò chì l'infurmazioni di l'educazione di l'adulescenti in a famiglia, è seranu discuttu sottu.

A maiò spessu una situazione rivoluzionaria si sviluppa - "i classi suprani ùn ponu micca, e classi bassa ùn volenu viaghjà a vie". Parechje pò dì: in ogni famiglia - i so proprii, problemi unichi cù u zitellu criaturu, ùn pudere micca tutti i stissi - sì sottu à u listessu piuazzu! Sì, hè. Ma u sistema hè stituitu, u cumportamentu di l'adulescenti sempre hà razzioli cumuni è hè ancu pussibule di attu nantu à elli sistematicamenti. Parechje cunsiglii intelligenti è argumenti cunvince di l'esperimenti certamenti avissanu a cumpagnie una relazione più produtiva cun un adolescente recalcitrant, è hè megliu capacitu per affruntà e cumpetenze chì inevitably arise in fronte di una persona in stu periculu difficili di a vita.

A criazione di i zitelli hè, prima di tuttu, l'autoeducazione di i genitori. Paternità pressupuli l'abilità di sèntelu, chì hè impositu senza ugwalità è protettiva di i diritti umani universali, inclusi i genitori. Per pruvà a cumprenda a capacità di cumunicà cù u vostru zitellu in questu modu, hè assai impurtante per esse a calma in ogni situazione. E situazione stressosa sempre causanu tensione musulmana. Per quessa, avemu bisognu di sviluppà un mecanismu per a so rilassazione - solu pudemu avè risponde adequatu à ciò chì passa.

Quì pudete utilizà trè exercici simuli.

1. Hè necessariu di pusà à pusà in un bracciu è di deci suli forti per strainà tutti i musculi. Allora relajate, "limpicisce", senti u "flussu" di a tensione di u mezu di u corpu à i membri, à i dite, à i chjavi.

2. Ora imagine in u core centru di u vostru sia una partita assai picca, bella è cuntenuta. Pudete scrive un imaginariu visuale, da esse una lingua di foglia, o una foglia, o una gota di rugiada ... Imagine chì u nucleolo hè u vostru sìmpulu internu, a vostra esencia. In ghjorni di simana, spessu seguitu sta secreta, pacìbulu nodule in ellu stessu.

3. Aglite gradualmentu stu sensu di rilassazione è appacimente à u mondu chì intornu à tè - in questu cuntegnu i vostri prublemi parianu chjeneru ... È avà lasciate cambià l'scala, perchè avete include in u so cuntestu i vicini, a casa, a vostra cità, tutti quelli chì viranu in ella, u paese, u munnu, a galaxia ... È da sta immensità di l'essence, tornate à u vostru. Comparare u significatu.

E ora avemu riflette nantu à e verità evidenti:

A maiò parte di "adulescenti" addevuli eventualmente sò persona normale, assai successi è veru amichi per i so parenti.

Tù è i vostri prublemi ùn sò micca solu, chì i parenti sò u mari.

I picciotti anu forzi enormi, chì stabiliscenu una gran varietà chì i genitori, ciò chì si saranu.

Avete assai putere è capacità di influenzà u to figliolu più cà cresce.

Ma l'ultimi, ma micca menu, avete u stessu dirittu è e bisognu di a felicità cum'è u zitellu.

Avà pruvatu di trasfurmà l'aspirazioni di un tipu particulari ...

"Ùn vogliu micca u mo figliolu ..." (supponite chì era turnatu a casa tardi).

"Avissi ..." (pulisce i so cose).

"Ùn hè bisognu ..." (senza a dumanda di piglià i me cose).

... per più mette distanti:

"Vogliu u mo figliolu ..." (ùn avete micca in u prublemu, era pulito, onesto).

È più:

"Vogliu u mo figliolu ..." (hà campatu onestu, salutare, tipu). E finarmenti:

"Vulendu chì u mo figliolu diventà una persona decente, rispunsevule, capaci di decisione bellu nantu à ellu stessu".

Stu prucessu si sarà più riescita si per un tempu di scurdà di e mette privati ​​è di l'energia diretta per alcuni più glubale.

U sviluppu di l'indipendenza in i adolescenti

È avà hè u tempu di principià a travagliu per trasfirimentu responsabilità à u zitellu per a so vita.

STEP ONE

Scrivite in u libru di librettu tutti i punti chì ùn piace micca in u to figliolu. Per esempiu:

- quede da un pienu brutta;

- voltezza ghjustu à a musica;

- ùn importa micca i fiori in a so stanza;

- Tagliata à a notte sia à l'urdinatore;

- Eat unheated, etc. è simili.

STEP TWO

Divide tutti i vostri richiesti à l'adulescente in dui gruppi

1. Solu a vita di un zitellu.

2. Affetta a vostra privacy. U secondu gruppu serà lasciatu solu per u tempu, avemu principiatu prima.

STEP TRETTI

Scopra à trè reguli mpurtanti:

1. Anu deve rinviatu tutte e rispunsabilità per quessi articuli in u cumpurtamentu di u zitellu chì ùn anu micca a so vita persunale.

2. Avemu bisognu di sviluppà a fiducia in u fattu chì u zitellu poni fà e decisioni propriamente in tutti questi situazione.

3. Hè capitu chì sia a vostra fiducia.

Forsi, quì u vostru malintamentu, indignazione, disgreti pò esse postu. Ùn salute à e cunclusioni! Leghje à a fine, è dopu decide, seguitate o micca cunsiglii più nantu à l'educazione di l'adulescenti in a famiglia.

Ùn sò micca solu l'adulescenti, ma ancu parechji genitori spessu ignoranu e ricerche remessi di i so azzioni è e decisione. U terzu passu hè destinatu à appena à aprile di vede è cuncepimentu tutte e cunsiquenzi di e decisione pusizata.

Assicurendu a cunfianza di un zitellu, i genitori puderanu micca solu un beneficiu di pocu di tempu - cunevenza di cunflittu senza famiglia in a famiglia, ma ancu un risultu per u tempu: u zitellu hà amparatu à vedere più claramente è ricunquistate i cunsiquenzi remoti di i so azzioni è e decisione.

Cumu ottene l'ubbidenza di una adulescente?

Prima, sceglite un articulu impurtante, a respunsabilità per a quale avete intinzione di trasfirià à u zitellu. Fate u vostru statu, imaginendu chì u burden de responsabilità hè chjappata di i vostri spalle. Impressjonà l'interessu di cumu l'adulescente hà bisognu à risolve u so prublema. Pensate chì parolle sete uttere à u mumentu di a trasmissioni di responsabilità.

Per esempiu, "Aviu preoccupatu è ingeratu ... è pruvatu tanti volte ... Avete digià crisciutu per fà e decisione ghjustu cù rispettu ... Da quì avà, ùn vi sparlate micca cun questu issue è confiare in: ciò chì decide, serà ghjustu per voi, iu cuntinuà per esse interessatu è aiutà in ogni modu pussibuli, se, sicuru, dumandate à circà, ma in generale hè solu u vostru propiu affari ".

In generale, pruvate di furmulà a vostra affirmazioni in a forma di i-affirmazioni, pocu è senza quistioni pruvucando l'adulescente per involucre in a discussione. Prima di pudè voce a vostra affirmazione à un adulescente, insegiche à parechji volte per fà salutu naturali è gratis. Dopu à pocu di ghjorni, l'aghju datu ancu ellu è altre "putenzi". À u listessu tempu, ùn cuncintrà micca nantu à a so reaczione, ma solu nantu à a vostra propiu prubbrema di risolve questu problema per sempre è per tuttu.

Uni pochi cunsiglieri

Certe volte chì u veci è l'amici miranu à u vostru (per elli un altru) di u zitellu - ùn sentenu micca a so rispunsabilità pè e so decisione è si sinceramente felice, è ancu di più sutile è avete qualcosa di novu in u so criaturu averebbi.

Pruvate à scuntre u zitellu ogni volta cù u pensamentu micca di ciò chì ellu o ùn deve fà, ma cù un sensu liberu è neutrali di curiosità è di surprise.

Pirmettenu à cuntà a festa è a imprevisibleità di u zitellu, anche quandu induve ansietà è ansietà in tè. Pruvemu à vede chì in i so azzioni è e decisione chì vi ricurdeghja di a vostra zitella è di a ghjuventù, chì permette di stà à dì: "Cumu agitu perchè hà fattu questu modu".

Per una persona chì hà fattu e decisioni, hà pussutu cunsiquenzi negattivi è negattivi. Alcune di elle manifestanu immediatamenti, altri - più tardi. A cura di e consecenzi longu hè un signu di maturità. E l'adulescenti tendenu à cuncentrazione di i risultati immedanei di e so decisione. Questa hè a surgente di parechje cunflitti in a famiglia. Sì avete a paura di questu, prima dà a responsabilità naziunale per quale chì pridicà a so pazità persunale.

E veru cause di "difficult" comportamentu di l'adulescenti

A maiò parte di l'adulescenti pretendenu chì u so desideriu principali hè a libertà di cuntrullà a so vita. Ma spessu solu a so prima reazzione à a libertà garantita hè sustinzia. È, senza avè capitu, facenu tuttu ciò per furzà i so parenti ripiglià u so anticu cuntrollu.

Ùn hè micca solu un problema di u zitellu. In ogni di noi ci hè vintu un "leone di circus", chì hè straccu da a catta, ma, quandu hè liberatu, si cresce. Avemu avemu avutu pruvatu quarchi momentu chì avemu avutu per fà una scelta in favore di una valore decisione. In principiu, u sviluppu di l'omu hè chì hè più u più capaci di questu.

U zitellu à casu à 11-12 anni hà maestru assai. Ma hà amparatu da i figlioli. Prima cammina, manghja cù una cullette, vestitu ... Allora u zitellu ampara chì hè una persona diferenta di l'altri è micca una copia di quarcunu. A questa età hè assai impurtante per ellu capiscenu chì i so motivi è l'accussioni ùn sò micca ghjunghjenu fora, ma da l'internu. Dunque, ellu hà da decisione chì si distenu di u vostru, solu per cumprenderà: "Pudete generà l'idee!"

Questa cia hè furmatu da 11 à 16 anni, è se u zitellu à questa età si "passa" i genitori in ogni passu, questu hè a norma. Ma crede à mè, i mutivi interni per "vai a vostra manera" per un ziteddu sò veramente angoscienti! E ellu, cum'è questu leone, incunenti ùn cerca "torna in a casageria", questu, furzò à qualchissia per decisione per ellu stessu.

Allora ellu mancu nova è di novu manipule, perchè stà stà cun ellu in u rolu di u cuntrollieru. À u stessu tempu, elabure un abitudine pernicu di l'attraversu negativa. Piglià una altra decisione per ellu, voi dite: "Iu avvirtenu à voi! Quì hè chì a disubbidenza conduzce! Tenite sente l'anziani".

Iuvicenti sempri sentenu chì pò assicurà i genitori, è l'utilizanu boni. I manere di manipulà sò diversa:

- Culpemu i genitori per ùn cura micca di elli,

- Fai una questa nantu à un possu gravidenza, chì ùn hè micca in vista,

- Dite à i maestri, amichi di i genitori cruel, stritti è indifferenti (una veru chic among l'adulescenti),

- intruduce cum'è un vanguardista lento, stupidu, dispiacitu, di vandalismu, chì in a fine pruvucassi à voi per assumisce u rolu di dittaturi.

Tuttu questu per i giovani ùn hè micca graziosu è micca piacevuli - si sò furzate per dà l'attraversu negativu è salvate da a necessità di decisione indipendenti è responsa. Pò esse dichjaratu chì l'attenzioni negativa hè una tipu di droga per u zitellu, è i genitori sò i principali prupucatori. Tutti secondu u stessu scopu: u più u più, u più disastru (fora di l'indipendenza).

In fattu, l'adulescente hà bisognu di l'altru: per aiutà, prumove, favurite l'scelta di a linia di cumpurtamentu per fà e decisioni indipendenti. Allora, assai prubabile, in u primu tentativu di trasmissione à a so rispunsabilità per i vostri atti, u zitellu riportate cù una protesta scurdata è inconsciente.

In questa situazione - uni pochi cunsiglii

1. Cumu a prima reazione negativa - un lampu di còllera, irritazione - stop! Ùn fà nunda senza pensamentu pinibuli. Abbandunate da l'attaccamentu nigativa à l'adulescente.

2. Rice saputo chì da u so cumpurtamentu ùn ùn hà fattu nudda pirsunamente per voi per quarchi cosa male (parolle nantu à e atti, avvenimenti da a vita di u zitellu). Pigliate a situazione à longu andà. Per fà questu, pudete imagine chì u zitellu - micca u vostru, ma, suppone, un vicinu o un parente distanti. Hè u sensu di còllera passendu?

3. Fiducià u zitellu! Ci hè quì in questu sensu chì esige a liberta di u cuntrollu. Aiutu, svegliate, vincite.

Pudete sienti un gustu agutu di agisce cum'è prima, per sente penitenza, pity, ansietà, vulete dumandà dumandà quelli, offerta a vostra participazione ... Stop! Invece, mantenenu un tonu amatori cù l'adulescente. Questa hè a principali di tutti i caratteristiche di l'educazione di l'adulescenti in a famiglia. Aghjunghje in a vostra ricurdana: "Aghju fattu, u prublema ùn hè micca cun mè, ma cù stu ghjovanu." Ùn hà fattu nunda di male.

Concentrate nantu à i vostri ghjorni, pruvate micca intarfiriscia in l'affari di u zitellu - finu à chì quandu, a scola, a polizia, etc., dichjara. Allora ci hè bisognu di parlà seriu cù u zitellu, ma solu in forma di i-affirmazioni. Questu hè assai impurtante!

4. Conceta a to gattività è, in u stessu tempu, l'urdinate chì, in u vostru parolle, u zitellu deve fà ("ùn aghju più u cuntrollu, ogni passu di piglià, ma quì vogliu cun u minimu danni à u vostru futuru ...").

5. Se appruvazioni, pudete ricordari à u zitellu di a vuluntà d'aiutà, se ellu stessu per dumandà, è dumandilu di specifià ciò chì pudete fà per ellu. E questu lìmitu, dà l'inizione di Ghjesù.

6. Impurtante! Esprimi a vostra convinczione chì u zitellu pò accettà è facenu a decisione bona ("Sapemu chì farà tuttu ciò chì necessariu ...").