Invexzione alimentaria è a so prevenzione

Ogni vittime, per certu, almenu una volta in a so vita era avvilinatu cù alimentazione. Lu malurgiu generale, u dolore abdominal aguttu, u malu stomacu, nausea, a frebba sò tutti sintomi di avvilinatu alimentariu. Casu u 90% di i casi di avvelenamentu sò ova, pisci o carne. In u corpu di l'animali vive un virus chì pò intrutu u nostru corpu è causanu avvilinatu alimentariu.

Animali in situ, non vigilazione di e norme sanitarie di u almacenamiento porta à u fattu chì a carne o u pesce infettate acquistanu nculare. Sicondu statistiche, solu una in cinque persone dopu l'avvilanamentu alimentariu appeals à u duttore, mentri àutri averefuggiate per trattà a so propria. Ci sò 200 morti per 10 000 cumentu di casulà alimentariu (sicondu a RosMinZdrav data per 2 008).

I bacchi più cumuni chì ponu avvilinà u corpu sò a salmonella (olii, prodotti lattichi, carne di pollo, turchi, ànghjuli), campylobactum (chicken), listeria (semi-finished products, frozen foods). L'ùltima persona hè periculosa per i fimmini, è pò guidà a meningitis o a morte di un zitellu.

A cumplessità di i cumbattimenti di i battìri chì chjamanu l'avvilanamentu alimentariu hè a so mutazione, chì si trova in u corpu di l'animali micca per parechji anni, cum'è l'evoluzione, ma per quarchi ura. U risultatu di a mutazione hè a resistenza di i battìri à i drogaghi chì anu combattutu contru i so predecessori. Cusì, a penicillina è assai antibiotici ùn ponu micca aduprà cù i bacteria. I medichi è i circunate circundanu à u mondu sò sempre dinò in a creazione di novi droghe contru l'avvilanamentu alimentariu.

A ragiunaria di u sviluppu di i battìri in u corpu di l'animali hè u so pachistinu di mantenimentu in a splutazioni, senza mantene a norma sanitaria quandu e carcassi sò stati stati, u sole, u ventu. Allora, à l'avicultura, u prucessu di coccia a carcassa, a quale avemu da vendita in a magazzini, s'assumiglia cusì. Dopu chì u puddastru hè chopped off the head, hè dipped in una tina di acqua calenta (50 ° C) per separà u pollulu di e penne. Questa temperatura ùn hè micca abbastanza altu per ammazzà e battiscia chì si multiplica in acqua.

U sistema di cuntrollu divuleghja, non vigilazione di e norme sanitarie in a spluta agricula, agricultori induve vacche è porchi sò cultivati, porta à u fattu chì in tutta a pruduzzione in a bactria di l'aire ind'è voce chì pò cumparisce in ogni carcassa o a superficia di l'equipaggiu.

Particulate ùn deve esse infurmatu di i modi di stallà e carne, ova in i prudutti è superiore. Tutti sò avemu parechji volte vi parechji programmi nantu à a TV, dicendu à e caratteristiche di u travagliu di a macelleria in i nostri magazzini, à a strada di almacenà è dà una presentazione per i pruduttori perduti. Se l'abscessi sò truvati in a carne, sò simuli recagliati, ma micca spartutu, è mandati per a furmazione di preparalli furcatu è à altri prudutti semi-finti.

L'oghje devenu esse guardatu à a temperatura di l'ambienti è micca più di u numicu di ghjorni specificatu da u tempu di a racoltazione. I magazzini, per salvà soldi, missi mancu missu sti prublemi impurtanti è esse elaburati bè messagi in prestu, chì pò causà avvelenamentu alimentariu, prublemi di salute è salutassi.

Produttori raghjonu, à quale e so buttrega ritornu a carne spoiled, rende i pezzi curati è vende à un altru comprador un pruduttu in quale, forsi, digià chinu di Salmonella è Listeria. Per fà cumbattimentu di ei viulazione, cuntrolli regularii è cuntrolli di teste nantu à a qualità di i prudutti di ingressu à i cunti di i nostri magazzini sò realizati.

Allora chì ora ùn hè micca di manghjalli un ovu, carne è pisci? In elli ci sò assai nutrienti è traccia elementi utili à u nostru organu! Eppuru ùn hè micca. Solu averete bisognu à vende questi prudutti. Cumprate solu in provistite e locali, è vede a data di liberazione, ùn sia senza liberu di fà affacciari l'alimentu. U ciavolu malu è disprezzu pruducerà boni sposti. Sì, anche di tutte sse luntanu, avete acquistatu un pruduttu dolce, assicuratevi di u ritornu à a buttone è deve una nota in u libru di legatu! Ùn aghjunghjene micca u fattu chì e butthetti guadagnanu u soldi, è risicate a nostra salute.