Vagarii di i zitelli in prelogu


Parechji parenti sò pronti per admetre chì i zitelli poveri abbastanza torna miseria cù u so cumpurtamentu. Dicenu "sì", è in un minutu - "nè", in seguitu rutilacciate "ne" è insistenu à a so indipendenza, è da quì cun a persistenza rinvene à fà qualcosa. E, per via di cunsiquenza, noi, adulti, sò stati stati in battelli stupidi cù i nostri zitelli è ùn sanu micca cumu fà fà. Chì sò i vagarii di i zitelli in prelogu, è cumu no rispundimu à elli ... i genitori?

Dimucrà l 'obstinate, deve ricurdate di u seguitu. In u nisun casu ùn deve piglià un cumpurtamentu di u zitellu, chì ùn hè micca cumprinzutu da u puntu di vista di u sensu cumuni, cum'è indirizzate personalmente per voi. U to cumpagnu i vostri fugliali ùn hè micca solu micca intencionadamente! Ùn era per nunda manera chì ponu turnà a vostra vita in un pesadore o di scurdà di voi, perchè ghjè insignanti male. A cumpagnia principali di un prighjurnariu hè di pruvà. O megue - per verificà quantu immutable o necessariu sò e regule di cumpurtamentu chì l'adulte impone nantu à ellu. Ci hè chì averà u zitellu incuniscenterà à u truccu. Riedificheghja di obeyre u repertoriu di i genitori, cusì vole à stà sicuru per u restu di a so vita, è se d'estes rettitali sò obligatoriamente. I picciutti ùn anu vulsutu piglià qualcosa per e donne, è ringraziate à Diu. Per via di sta incredulità, si sviluppanu - emuzioni, fisica, è socialmente.

U TEMPU DI U SOFA

I precintari tudiscalli i so parenti in i modi più inesperu - chì sà quantu. Ma sottumessu a risposta visu, presuntamente spontanea è insincera di u zitellu à u to appellu, a ricerca per una risposta à a question hè chjucata: "E chì postu aghju occupatu in u mondu à mè? Quale hè rispunsevule per ciò chì hè successu quì è ora? S'ellu hè a mo mamma, à quale era stata accustata da u nascita, da quì mi tocca à cuntrolla a mo vita?

Un zitellu parechje volte à ghjornu aprende da l'adulti cumu pudè è ùn deve micca fà, se ellu vulete assicurà cù l'altri o sia salvu. Hà absorbe sta informazione cum'è una spugna. Ma allura ùn cunnosci micca u dispunendu. Hè quandu ellu principia i so capricci - prupietari adulti. Eccu, prima sò causanu una certa reazzione in i so "Ùn vogliu micca, ùn aghju micca", è dopu, secondu di sta retazione, dispunece e dumande à ghjunghje à questu per obbligatori è opcional.

In l'opinioni di i psiculogisti, unu deve esse preoccuvatu quelli di i genitori chì e figlioli sò troppu ubbidilià è seguitate ogni direzzione. È u cumpurte obstinatu di i zitelli hè normale, perchè hè un stage definitu in u so sviluppu. E si trova da u stessu momentu chì u zitellu ùn principia a realizazione di a "separazione" da i genitori è i educatori, principia à sentu indipindententi è capacitu d'azzioni indipendente. Questa scuperta, per una banda, mette u to figliolu cun orgogliu è aligria, ma di l'altri - genera teme, cum'è tuttu ciò novu. Hè per quessa perchè a prima volta i zitelli sò equilibri constantemente trà "I me" è "Ùn vogliu micca".

I prezzi scritti di i vagari per verificà, per esempiu, è s'elli avìanu capitu bè proibiette di a mamma. Hè perchè sapemu chì ùn pò micca sculacciatu nantu à u sufettu. Un pezzu di trè anni pò pensà chì a so mamma li pruibbiu di fà questu solu perchè era in questu momentu era in modu di u malviziu. Cusì, dopu à un ghjornu di ghjorni, ellu prova à cunversione un unepochi di colore à un sufittu striscatatu cù l'aiutu di marcatori. Hè bisognu di verificà, ma hè veramente malu per fà. Mama hà prubbabbilità chì u zitellu ùn cuscenti vole u còllera. Sì, sì, avete - hà prublemi più impurtanti!

QUI OVERHEATES

U mo vicinu ogni mumentu accuminza cu a "battaglia di Kulikovo", perchè u so figliolu di cinque anni d'anni ricamente rifiutà di vestite. Pruvò tutta a cosa: u offre a so vistimenti per elettu da a so scelta da a sera à u lettu, sottumessu cù e jucuri è dolci - hè inutile! Ogni matina a nostra casa hè stata annunzata da i moghja di u zitellu, u sonu di bufali è i chianci d'una mamma in furiuna. E ùn ci hè micca un'utilità di questi scandali, se un ghjornu esistenti li genitori ùn cercanu micca aiutu da un psicologu.

È l'spéciale spiicce à quelli chì u figliolu cuntrola dinò u règule di l'adulti "per a forza". U zitellu era circava di capiscenu s'ellu a situazione hà cambiatu in veru è avà da ellu esse rispunsevule per u so dressing in matinati, nò a so mamma, cum'è prima. U mischju in a prighjera sintia chì alcun s'aspittava qualchì accionamente, ma ùn pudia piglià a situazione sottu cuntrollu perchè a so piccula età. Quì era astuzia, hà guadagnatu u tempu, restituisce da u vechju di perseveranza. Oghji cum'è capricti cuntinuanu finu à chì u zitellu veni cunvinta chì hè necessariu di fà, è micca altrimenti. I paisani ponu aiutà à questu in parechje manere. Hè ciò chì i mio vicini facia nantu à cunsiglii di un psicologu.

Quandu a ghjurnata vicinu ghjunse, è l'aspettatu di una altra battaglia avà stante, Mamma si cumpurtava cun diversità di l'usu. U figliolu ùn vole veste? Ùn sì micca. Allora, andarè à u kindergarten in u so piamia è i sabbi. A strada di u giardinu avia accumpagnata da i svegliate di i passageri, ma sò stati trèfanti cumparatu cù ciò chì ghjuvatu l'stubbornu in u gruppu! I so cumpagni circallu cù un pezzu exòticu, puntatu cù i so dite, tira in i so manichi è si rirennu in braccia. U ghjornu dopu, per mezu di i muri di l'appartamentu di u vicinu, ùn era micca un sonu, è dopu avellu un'antra attraversu a finestra, pocu tempu dopu, aghju vistu un picciottu, vistutu di punta à pede, chì a mamma avia dettu cù gentile da a manu.

Hè impurtante chì i genitori sò paccheto, perch'elli si sò stati stati belli praticati è persuasion, è micca per briunzà o prigione. Ùn hè micca piacevule, ma hè pussibule.

• L'adulti avissiru delineatu chjaramente i règuli - chì sò mandatori per u zitellu è in quale ellu riceve alivio. È per stà à morte in battaglia solu per u primu di elli. È chì u zitellu era più faciule per obeyer, offre un'operazione di cumpressione. Per esempiu, sè stessu vole esculpirà plasticine nantu à a catifa in l'alcuni, mette un pappu o dumandà à rilvà à a cucina. A strada, da un dirigente solidu, chì si prisenteranu perpendiamenu, u to figliolu vi senterà solu còmico.

• Ùn stabbilite micca assai limiti. Inutili, ùn micca micca solu per escecerà a curiusità di i zitelli, ma ancu di parturà in u desideriu di u zitellu à inizià una lotta in u quali u genitori pirdunu. Sicondu i psicologi, s'ellu adulte si lamentanu di vagari freqüenti di i so figlioli, questu significa chì vive in un mondu di pruibiti cuntinui. Arrange the life of the child so that you do not have to worry about their safety every minute, but because something is prohibited. Per esempiu, perchè chianci in u zitellu: "Armeru da l'outlet!" Se pudete cercà appressu cù plugins speziale.

• Sè di vaghjime avete chì u zitellu acesa à risponde à qualsiasi vostri struzioni senza esitazioni, a parolla "no", cuntattate cù un modu chì ellu ùn puderebbenu risponde micca. Per esempiu, ùn dumandate micca in una vuci amminstrativa: "Cci ti puderà andà finarmenti?" Hè megliu offerta: "Déjeme aiutà ai vestite" o dumandà: "Cosa ti vulete purtari - pantaloni o jeans?" Una bona manera di mitigate l'imprevisione negra di projeczioni - espressanu e so dumandesi per ùn ùn sanu micca assai categurichi.

• Aghjusti un criaturu in furmulare i so sentimenti. Ghjè sempre troppu ghjovanu à parlà in a sera: "Avà aghju avutu l'ochju stancu, aghju stress". Invece, ellu riceve per voi nantu à a strada da l'histeria giubbiale per via di u cioccu unbuttate. Calm u zitellu cù e parolle: "Sapemu chì avete un ghjornu difficili, cusì avà tornuè a casa è vi vene cun un ghjocu interessante è tranquillu per voi". Allora u zitellu speria capì ciò chì succede à ellu, è ùn hà micca bisognu di verificà ch'ellu hè veramente mala per grigia in mezu à a tenda. Inoltre, serà felice chì sia attentu à u so benessiri. Ùn àbbia paura di parlà cusì cun macchia annu d'un annu - vi cumparisce perfettamenti, sè ùn dicerete in risposta à u so babbu: "Ùn avete famu, suffrì un pocu, ora aghju calori u latte".

• Sperate prestu per l'espanzioni in ughjettivu di u to figliolu. Aghja in mente chì l'elementu in presughjale ùn hà micca cunnisciutu cumu cuntrullà u modu adulti. Qualchidunu cambiamentu in u "paisaghju" - chì abbandunà u duminiu, lampendu a TV before going to bed, etc. - pudete causà u zitellu per pruvà à tè. A tali retazioni pò dinò a risurrezzione di e tensioni in a famiglia, per esempiu, u divorziu di i genitori o ind'una situazione finanziaria. E da i so prublemi in a forma di bragdi spusati o di trasfirimentu di un gruppu à l'altru, u zitellu ùn pudere micca scappà. Quì hè "riddled". Vi prupone da un sensu di insecurity in sè stessu, perchè pèrdite cuntrollu di sè è di a situazione, è micca per ellu vulete, per fà capricci, per fighjà i nostri nervi. Ancu se u zitellu hà migliuratu è antichi ùn sò digià sminticatu, in casi speciali si ponu torna. Ùn fate micca tragedia da ellu.

• Pensate chì l'educazione hè travagliosa. È raramente qualchissia di i genitori pò cumporte cù i zitelli da ghjornu à ghjornu stessu. Tempi perghjeria perduvule davanti à l'vagarii di i zitelli in i pre-umanu è in cunsiquenza - avemu dicendu. Sì avete persu a vostra carenza - ùn vi scatate, ma megliu una disculuzioni à u zitellu. Averete vistu - vi sarà assai pardunamentu. Bonu aiuta in situazioni critichi è un sensu di l'umuri. Ùn vi scandalizate, più tardu o dopu u so figliolu digià tuttu ciò chì avete insignatu, è diventa una bona persona. Tuttu u tempu bonu.