Tradimentu di un omu

Chì ragii si cambienu? In questa mena, e donne anu fattu esse divinutu i so motini di u mumentu anticu, è chì vinaranu? Ci hè parechje razze, è forsi ùn solu! U stintu di cacciatore, chì hè?


Cumu si sentenu un omu chì esiste una famiglia, zitelli, postu in a soziunità, spessu in ogni rispettu u citadinu assai rispettabile. È solu a so meza sapi chì da u tempu à quandu ùn hè tardu micca in travagliu ...

I scientisti cuntinuavanu contatti di a natura poligamia di a natura di l'omu. U male cerca di fertilizà quant'è parechje femine possu per a continuà a so vita. À spusta di "fertilizzà" - hè improbabile chì vanu veramente questu, cambiant, ma per participà à un prucessu simili, u risultatu di quale ùn sarà micca una continuazione di u genaru, ma simpliciamente piacè chì ùn anu micca sicuru.

Nui, in u turnu, pruvate d'impidiscia sta natura cù tutti i nostri putenzi: femu tuttu ciò per esse unicu è unicu, a maiò parte, spessu assumete offense o fate scandali, è quarchi, ùn pudemu micca fà trionci, avemu da parte, tornate, perdone o micca tornatu è ùn ti pirduna. Tentannu à capiscia chì un omu trova una donna hè difficiule, è spessu impussibili.

E quandu una volta, dopu avè sapè à l'affari di u cantu di u vostru amatu, dumandate: "Perchè?". Ellu cunffernate è dice: "Perdà," ghjurisce chì l'unu, l'altru, ùn significheghja micca di qualcosa di Ghjesù, chì u diavulu hà tentatu di sballente è avà sò solu cun voi.

In attruverete hè più attenti è, pari, avete una seconda "luna di miele". E pardunate, o (qualchissia dopu à u primu, qualchissia dopu à dècime tempore) cullettite e cose. Per sempre.

I ragiunamenti per a tradenza di l'omi è assai: forsi, ma, "u diavulu desperdiciatu", solu vulia una cosa nova, a zitella era troppu stuposa, vulia rializà i so fantasìi, a seduzza torturata per l'avventura.

Ci hè ancu altruisti chì vulianu dà piacè à quantu parechji fimmini, per migliurà e so tecniche. Fà chì questu hè ancu unu di i modi di l'affirmazioni, o una altra justificazione per u so libru. In generale, ci sò assai cose in a vita, nimu hà immune da questu.

Purtallu cù trattatu hè assai difficiule, ma sicondu l'statìstiche, a donna anziana, a più toleranti hè di l'avventura di u so cumpagnu ventu. Ma sò qualchidunu ferite à u core da questu? Probabilmente micca.

Per a maiò parte di l'amatori chì camminanu da parte di l'unu, l'altru, ùn significava micca qualcosa, hè solu un sport. Danu almenu sò cusì. Ci hè un persunale, è ci hè una famiglia.

Perduce è aspittà d'aspittà cun un core di rinfriscà, quandu a prossime "campana" serà distribuze, ùn avete micca pardunatu è avete muzzicate i vostri coddi, chianciunu a notte senza u vostru amatu è vituperate per un orgogliu impaladore. Ma solu si veramenti amanu, ùn cambienu micca.

Sì dite à ellu u più preziosa di a vita, hà da pensà un centu volte nanzu di fà qualcosa chì si dispensa più tardi, qualcosa chì puderà ferite à dalle. Mejore, sicuru, sè ùn mai appreverete nantu à ella, ma vive è sapete chì sò mudificate da u tempu à u tempu, affinchendu à mantene a forma, hè dolorosa è difficili.

Ancu s'ellu ci sò e donne chì dici chì ùn li piace micca, lasce marchjà, perchè sempre torna. Quali si pruvate di fallu da sti stimi: l'altri o altri, o simpricamente ùn vanu di vede miserabbili è abbandunati à i so amichi.

L'Arabi hannu un bonu parolle: ciò chì succideva ùn pudere micca mai più novu, è ciò chì successe duie volte sarà sicuru a terza volta. A scelta hè sempre, per suprattuttu, per voi: di lascià, stà cun u tradituri, cuncilià o assice scena. Ma a crescita principale ùn culpèvule chì ti sia in qualcosa ùn hè micca cusì chì ùn avete micca asemplate.

Se vulete tene u vostru amatu vicinu, sia più prudente, ùn mette à mezu à ellu un muru d'alimentu è di resinimentu. Sicura chì serà difficiule, perchè ùn pruvà à esse ancu più licitatu è curazzu, crede à mè, s'ellu u preoccupatu di ellu, ùn ùn vulerà micca perchè per qualcosa in u mondu.