Se u zitellu hè in u ospitalu

Sì, passa. E in a vostra putenza per rinforà u zitellu è sintonia in u modu propriu, perchè chì una tale aventura hè faciule è più prestu più prestu.

Hospitalizazione hè rutina è urgente. E se in u sicondu casu ùn ci hè una preparazione speciale è hè necessariu di attuà prestu in modu di salvà a salute o a vita di un petit patientu, in a prima hè a possibbiltà di un "ajuste" correcte. Finu à u zitellu hè sei anni, per a liggi, a mamma deve esse permessa di stà vicinu à ellu in l'uspidale. In pratica, succedi in parechji manere. A malatia, in particulare cù a necessità di separazione di l'amori, hè un altru stressu per u zitellu. Cumu facilità stu periodu difficiule di a so vita?


Fighjani medichi

U vostru avvucamentu à un uspidale "fairy tale" deprezza in largu di l'età di u zitellu. Un primu figliolu préférése, prima di tuttu, duverà esse assicurati è assicura chì l'uspitalisazioni ùn hè micca attaccata à a so disubbidenza o dislike d'ellu da i so genitori. Particularmente difficult to tolerate stay in the hospital sò i zitelli imprudati 3-4 anni, quandu mamma è dad pare micca esse l'unica persona amante in u mondu sanu, quandu i medichi fanu salvaticu, cumminendu u scantu di morte. I picciotti sò turmentatu da u pensamentu chì avè averà sopr'à u pienu è u dolore, sò sicuri chì sò cumpagni constantu di qualsiasi prucessi medichi. Dìdinate chì ùn sia micca sempre u male. Pudete ancu annunzià un parechje momentu piacevule: l'occasione di ghjucà cù altri figlioli o manghjanu in lu lettu.

Un zitellu more anzianu deve esse infurmatu più impurtante per quessa hè stata ospita è ciò chì succede in l'uspidale. U zitellu vole cumprendre: una furore com'è un uspitalu hè necessariu per u so bonu, è da quantu diligenza hà ellu seguite i raccordji di i medichi è infermiera, spessu depende di quantu longu durà u piriodu hospitalari. Spiega li règule di aducazzioni in questa istituzione, suggestionu piglià cun ellu cose chì ponitene a so vita in u salottu: un album cù u liceu, u labore, i libri, i gadgets cù a musica è i ghjoculi.

Parenti, in a strada!

Da l'attitudine di a mamma in parechji manere dipende da u zitellu. Pruvate a mantene in manu è mantene a calma, perchè in un statu d'affettu, spessu femu averete ciò chì vi cunvinta, è ùn ponu micca avessà a valutazione di l'infurmazioni impurtanti chì i medici informanu. Ùn importa micca chì t'hà tremulu, ricordate chì u più impurtante hè a salute di u zitellu. Ùn fate un zitellu in u sughjettu in un dramma universale, ùn vi "ùn vulete" valdi, si alluntta à i parenti inesibile. Aghjone chì l'ospiciliu hè un periculu, u dulore è u timore, rimpiazzate l'altru: questu hè u locu duv'elli aiutanu, è cundannà a ricuperazione.

Pruvate per fà una attitudine pusitiva versu i medichi è i pratichi medichi. U zitellu sanu pò avè lettu u vientu anticu "U mètuvaru Aybolit", cumprà un ghjocu ghjocu di medici, perchè pò pruvà à stu rolu, u zitellu more anziano - contate i veri storii nantu à i miraculi cume di i medichi da Diu, chì in fattu sò assai. Questu hà dettu a pace è a fiducia chì tuttu sera bella. Rispettate i medichi: ùn sfavanu micca i so azzioni cù u zitellu, sia educatu à cumunicadore cun elle. Tuttavia, questu ùn significa micca chì pudete perdiri viulenza: i sbagghi medichi, è ùn sò micca rareti. Perchè ùn ùn abbia di esse dumande, avete ogni dirittu di propiu a so informazioni nantu à u trattamentu di u zitellu, per sapè cumu è per quale ellu hè chjamatu, per eseguisce l'interpretazione di i termini medici.

Scrivite tuttu ciò chì ponu esse adupratu: i nomi è i cuntatti di i medichi, i nomi di e droghe è i so schedari di accissioni, a rutina ghjurnata in l'uspitalu, i prudutti permessi è vieti prudenti, etc. Tuttu chistu aiutà us à struttura la nfurmazione è, almenu parzialmente, cuntrastate u prucessu è in casu di dubbitu currettezza di trattamentu per avè ricumputu cumerci di currisponde da un altru especialista.

Time X

Quandu hè megliu per dilla à un pazientu chjucu chì duvete andà à l'uspidale? Ci hè cunsigliu per uni pochi ghjorni - u zitellu deve a preparazione mentale è fisicu. Ùn hè micca bè di prumove un zitellu à u duttore cum'è per un'esempiu di rutina, è poi immediatamente registratu in un ospitale - questu hè un scunditu per ellu. Ma per strincà u pachimentu per a sana di a settimana per dui simani ùn hè micca valuta. Pruvate micca di mostrarà u vostru figliolu o figliola chì sì qualcosa malu, per contrari, cercate tuttu in pusitivi. U vostru figliolu deveru bisognu di u vostru supportu!

Chì ghjè un zitellu avete bisognu à un uspidale?

U principale principale - un pachiny paese duvete tuttu ciò ch'ellu puderia necessà, ma nunda nimu.

Da u trasmissionu à scaricà

Cume rapidu u zitellu adatta à l'uspidale dipende à u pesu di i fatturi: a gravità di a malatia è a manipulazione terapèttica, a so età, u temperament, i caratteristiche psicologichi individichi è, finu à l'ultime, da a cumpagnie (cù l'amici è l'alegre!). In regula, dopu à 3-5 ghjorni un pichjadore paese gradually "scacciava", s'apprimau à a nova situazione. Paradoxiki, hà sperienze i momentu più difficiu in u mumentu di visità i so genitori: l'apparizione di u messenger di a casa seguitanu de seguente ciò chì hè bonu è cumu si vulete tornà quellu chì hè prima. Per quessa, i visiti parenti spessu spictean cù i lacrimi di i zitelli è l'histerefritta. Tuttavia, questu ùn hè micca significatu chì e visitazioni averebbe curta à u minimu. Dopu tuttu, in u papatu cù a so mamma, i zitelli d'ogni età vede una surgente di cunfidenza è tranquillità.

Cuminate micca una bona nova, cù u restu chì pudete è aspittà, dumandate à u zitellu ciò chì successe à ellu in l'ospitalu, cunvucatu novu nantu à a pusitiva: leghje un novu libru, hà fattu amici cù qualcuni, hà amparatu cumu doppia un puzzichetu, ellu ellu ancu per Tummasu cum'è una parte di mingau, manghja finu à a fine, o cumportamentu valente in a sala di trattamentu.

Fate piani nantu à u futuru, ciò chì fate quandu oghje tornu a casa, induve site in giru, quale invita à visita ... Hè impurtante per esse sicurità chì u zitellu ùn abbia micca avete messu in l'ospitalu: ancu i vostri ghjocu è l'attività, ricurdati tutti i ghjorni , pò abituitu - avete bisognu di cura di i so cambiamenti. In modu, hè in u ospitalu induve esce assai di u tempu, u zitellu pudaranu esse un talentu veru: quellu chì hè un pruduttu di brodite o macrame, qualchissia principia à scrive, sculpt de plasticine o scriva poesia!

In quantu à u trattamentu propiu, u successu depende largamente di a disciplina di u paciet è a so mamma. Pruvate a curabilmente a rutina ghjurnata è l'altri règiche hospitalicu, ùn abbiate micca i cunsiglii di u staffu medico. Ùn ci viaghjate senza cumpassione per voi è a vostra zitella, ma ùn demandonu micca l'impedente da ellu. Naturmente, hè teme di procedimi difficiuli (injections, bandages, droppi), è ancu s'elli altri cumpagni cumportanu megliu, ùn scuteva micca! Spécialmente ùn scantene è inghjùlli, "Ùn pienghje micca, è puderà chjamate più injections", "Avarete cumportanu cusì - ùn anu da scrive mai da l'u sughjettu", "Ochjate: nimu hà furnitu, solu tù", "Ùn hè micca per voi per preparà e siringi "(è à questu tempu u mèdicu facenu un injectu) - queste sò e frasi ppastu e trucchi.

Benvenuto!

Finalmente, u mumentu aspessu di "liberazione" - u to babbu hè in casa una volta! Questu hè una gran gioia. In ogni modu, alcune di e consiguienti di esse in l'uspidale - un psicologicu - pò prontu à finisce. S suffertu, u zitellu pò diventà ambittered, addivintatu aggressivu o chjusu in ellu stessu, o diventà irritable, capricioso è inquietante. È pocu pocu è "kambek" in a zitella - questu solu spessu cù i zitelli 3-4 anni. Quand'elli dumandanu per manichi, ricusate di vistinu, si pò ancu scrive in mutandine - hè una regressione mentale, quella hè una volta à l'etapa previa di u sviluppu. Cumporta cusì, u zitellu hè babbu: a mamma di u babbu ùn saria più permessa di mette u zitellu in l'uspidale.

Staying in sede hospitalaria sola pò ancu infallu un psicotrauma à un zitellu. È ùn importa micca quelli chì anch'ellu hè: ancu i zitelli chì sò obligati per gastu qualchì tempu in l'uspitalu senza chì a mamma si ricorda, è dopu avè u traumu emulatoriu espulsu à l'esfera di l'inconsciente crea assai prublemi, furmendu un veru fortu. U fenomenu hè cunnisciutu com'è "hospitalisticu di i zitelli". Se e cirtezza sò sviluppati da chì ùn avè micca uppurtunità di passà u prossimu di l'hospitalu vicinu à u zitellu, avà hè impurtante per piglià mette per ristabilisce u più prestu. Aiuto ghjucà - l'attività principale di i zitelli è una strumenta forti di corruzzione psicologica. Perde una diversità di situazione, cumprese traumaticu, u zitellu senti fora i so teme è l'ansietà, chì pruteghja a so cundizione. In l'arsenale di u psicologu, assai ghjuculi spiciale per esse casu, parechji di i genitori puderanu aduprà in casa. A psichje di u zitellu hè assai plastica - invece chì tutte e cose cumplessamente mellora.