Avemu usatu u zitellu à i novi platti


Un figliolu famu ùn devi micca di distractà cun u ghjocu o un conte di fata. Ellu dumande alimentu è espresu sta dumanda in tale manera chì ùn hè micca cunfunditu cù nunda. Ma cù l'età, sta dipendenza diretta di u corpu in l'alimentu hè ridduzzione. U zitellu pò ghjucà à ghjucà è fate chì u tempu di lunch o cena vene. Finu à 2 anni, i genitori sò ancu faciuli fà cuncessu di cuntrollà a freccia di ingestizzioni di l'alimenta è l'urganizazione d'accordu cù certu regule. U nostru babbu hè criscenti è noi, i genitori, ghjucanu l'u zitellu à i novi platti.

A anticipazione hè una prumuzione di l'appetite.

A anticipazione hè unu di i elementi impurtanti di l'alimentaienti apposta. U moveru in anticipu envia un signalu à u sistema digestivu, facenu à a megliu di digestioni. Se interessate in preservà è stimulating l'appetite di un zitellu per un alimentu cumminciatu, quantità è qualitatiu, cunzidira i punti di seguenti:

- Ùn avete alimentatu pocu prima di pranzu o pranzu, perchè ùn pò esse chjucu l'appetite.

- Pruvate d'urganizà u ghjornu perchè avete u tempu di preparalli per l'alimentariu. Ancu dopu chì tornanu d'un passaghju cù un zitellu con fame, ùn deve micca dettu un asseccu o cracker da u limitu. Cusì, cumincendu a cena in u corridor. Observe l'ordine, almenu in forma abreviate. Questu hè assai impurtante. In such cases, in particulare nutrimenta per u zitellu. Solu ci vole à calà l'appaghjà.

- Ùn pigliate micca e zitelli fora di l'espunenti di l'eventi e ùn l'apparinate à a tavola semplice perchè "hà vinutu u tempu". Prima, cambia u zitellu à un spaziu silenziu d'attività. È solu puderanu invitu à a tavula. Sta regula ùn si cunflitta micca a necessità di e manciari. U cuntu ùn viaghja per minuti.

- Dite à u zitellu chì ellu manghjà, perchè ellu sia delicious. Pruvate per assicurà chì l'alimentazione chì offre ci currisponde à a vostra storia. Poutu ùn deve micca credendu è carni - overdried. I vegetali ùn deveru micca troppu fibru è frutti è sour.

- Chì u zitellu sinsenu prima l'aromu di l'alimentariu, evaluate a so aspettu. Solu accede à manghjà.

Havi bonu gustu è bedda belle.

Per accustomà u zitellu à i nous platti, avete bisognu di creà l'atmosfera appropritatu. Per esempiu, un oliu bellu d'alimentu stimula l'appetite, attivendu a funzione digestiva di i glanduli digestivi. Eccu un signalu claru è inambiguu à u corpu, perceived per i receptori situati in i passageri nasali. Dunque, ùn serà micca superfluitu à calduce qualchì volta u focu. È per offre à u zitellu prima à evaluà u so oliu nantu à apprezzà l'attinzioni. Duranti i pezzi, hè megliu esse scrive da l'ambienti di u zitellu chì troppu persequiteghja, distinta da u so platu principalu arrichi. Per esempiu, ciàvuli chì venenu da altri alimentari (patatine, steak, etc.). Inutili, un gourmet novu pò esse disorientatu. U sensu di l'oliu ùn preparalli micca per l'alimentariu chì vulete prupostu. Inoltre, verificate puru chì l'aranciari senza sapori (pintures, lavativi, aromatizatori d'aromaticu, etc.) ùn anu cumplementatu à a cena, aiuta o cena.

U zitellu hè crisciutu, è l'apparizione di i so pruduzzioni hè cambiatu. Ma a rigulari principale resta u listessu cuncepimentu attornu è rispettuosu è suminatu di l'alimentariu. Se vi puderete pruvà purée da un vasu, primu cunsiglià in un pezzu di zitelli. Eccetti, sicuru, sò "marchji" cundizioni. Per i zitelli più antichi, chì a so dieta sustene di i platti differenti, ùn serà micca sferivante à utilizà un cambiador. À u listessu tempu, per offre untu di nutizie, detti u so nome, cuncintràfanu nantu à l'aspettu è u gustu. Quandu i pratiche di carne cambienu a so apitzu - prupone di distingueru nantu à un pianu, senza mischià cù l'adornu. Per esempiu, quandu, invece di una pasta di purée à massa, sò sirvuti in a forma di teftelek, cutlets, è tandu pezzi senti. Fate l'aiuta di u zitellu per assicurà chì ellu hà pruvatu à parechji elementi di a so menu. Hè desirabili adducerà l'adornu cù erbe, esteticu u disignu di u cuntenutu di a chjesa.

Pruvate di novu.

Parechji parenti sò quarchi preoccupatu chì u zitellu riceve u bagnu alimentariu in quantità quantità. A pratica di diversità nutrttura in questu sensu hè ancu efficaciosa di quandu monotonu è monotunariu. A Pràtica ammenta ancu chì quandu avete bisognu di almenu 8-10 tentattivi di introduve un novu pranzu prima chì u zitellu o ricivete definitu. A so familiarità è abituazione sò furmata solu dopu à quincette volte a recepzione di un pruduttu pruduttu.

Ùn ci hè bisognu di turnà ogni cena in un spettaculu spumante. Quite l'uppostu. Ambiente tranquilo, ritimu lento durante u travagliu cù una cullette è crea cundizioni favurèvuli per manghjà. Evita paraguni stimulanti o pejorative cun altre zitellu. Ùn permete micca esse distractatu da materie stranieri, ma micca impastanu l'alimentu à u "tempo waltz". U core di bona porta è a attenzione di a vostra parte ùn deve esse cambiatu. Ancu se u zitellu riceve u manghjatu, unu ùn deveria micca irritatu. Ùn hè bisognu à chjave l'attinzioni à una valutazione negativa, chì ellu puderebbe cambià à pusitivi in ​​u prubleu vicinu. Hard as in volte hè, ma u tempore è a perseveranza benevolente di un parent in nursing can superve capricci infantil. Hè necessariu di sintonà à u zitellu è senza demacquatile di novu à pruponenu un platu chì re) hà rifiutu. Dopu tuttu, e causazione di displeistic ùn pò micca esse ligatu à u gustu di u pruduttu è di cuntinuà un caratteru tempurale tempurale. Suggerite un novu pruduttu novu, se pudarete cambià a situazione. Per esempiu, per cena, è micca per ghjornu.

U rejetu iniziale di un pianu pocu cumuni hè cumunu. Da i paisani deve esse, siddu nun tutti, tantu assai. Pruvate micca di fà un thriller psicologicu fora di l'intruduzioni di un novu pruduttu. Ancu evitendu scritte. Ùn pigliate rifiette ripetuti cum'è una tragedia o una stima di u patronu stessu. U zitellu a pigliarà com'è seriu è ghjunghje persone. Fracassate i vostri impulsi è ùn mai discussione micca cù un ziteddu u sta prublemu cù l'altri. Ancu s'ellu sò i prossimità vicinu - in particulari à u manghjà è à dirittu dopu à refusà. E exclamazioni emozionale è altri manifestazione di passione, cum'è per rimpiarate un pianu da u nasu cun l'alimentu scucugnatu è dimostrativu à mandà à un bucket, hè megliu per abbandunà sempre. Or ùn ùn si pratica micca chì u prublema hè statu insolvente. U zitellu precisa un mouton untuvativamente dulce.

À u stessu tempu, ùn portanu micca i zitelli (in particulari i più vechje) à a fuddie cù u so ottimistru impurtante. Ùn imprudisce u risultatu di u ghjornu di u ghjornu chì u zitellu hè torciata è si esprimi un gradu extreme di displeversi. Questu solu risolviri in a so mente un dislike psicologicu per u novu gustu. E a vostra perseveranza cuntenute u tempu si pò periscevi cum'è una burla sofistikatu. Sì coccu cocchi u to praticà, pensate quandu parechji furtezzi chì pò esse sbagliati in a vostra ricetta. Solu ùn la migliò a causa di l'addunuzioni anormali di u salinu è u zuccheru! Ùn permettenu micca l'errore più cumuni. Se suspettate chì u zitellu ùn hè micca "avè" un alimentu alimentariu di una certa marca, pruvà à dà l'altri prudutti d'altru fabricatore. A principal hè, ùn cade micca in premature disperazione. Se perisciarè i primi fallimenti quant'è ultimi, u vostru babbu avete prestu à ricusà di "principià". Ùn vole micca per fà cunnosce i novi prudutti è e so tonalità. Serà fughjutu nantu à un pruduttu spechju è assai ristrettu di prudutti. Ma ùn hè micca bonu per ellu à tutti!