Meli è e so prupitati medicinali

Meli ... Pigliate l'avè, u stufa, u tè calore è i fiori di fiocenu fora di a finestra. Quandu u vulete cresce, u romance sparisce sottu u ghjocu di numerosi prublemi, è a magia di a melia resta. U tema di u nostru articulu d'oggi è "Meli è i so pruprietariu mediatevuli".
A cumpusizioni chimica di u meli hè unicu - Vitamini H, B1, B2, I6, PP, C, Acidi pantotenichi è folichi, boru, silicone ... Cente 100 gramma di u pruduttu hè furnitu da un quintu di a crescita di u corpu di u cobre, zincu, vitamini C, B6 è biotin, in u cobalt è a deci parte di potasio, u ferru è u manganese. A cumminazzioni di minerali è vitamini hè moltu più efficeur chì i so cuntatti sintetici. U zucchero, chì entra in u corpu cù u melatu, hà un efectu preventivu è curativu-glucose è lactosa dilate i vasci è prumove a nutizia di u core. Prestu tutti l'elementi tracci chì cuntenenu u sangue sò parte di u meli.
Nutrimenti di u melicu pò esse correlati cù u pane novu, a vacca o u furu. Una parte di u meli hè uguali à duie e parte di l'oliu di pisci, o un terzu di un kilogramu di carne. In più, hà una digestionibilità creciosa di circa u novu ottu percentuale. Un aroma unicu cumplicava perfettamente i pratiche chì in u melone hè statu aghjustatu.
Stu licitu d'ambre hè utilatu da i maghi è in i paesi remoti, è da i medichi progressivi. U Mielu rinfurzeghja u corpu, ma dinù resta u restaurà, aiuta cù u trattamentu di credenze, prublemi cù u sistema cardiovascular, rimanni è altri organi internu, aumentatu d'acidezza. Hè utilita per l'ulcera, l'hemorrode. L'attività antibatterie è desinfectant hè responduta da una sustantiva inhibitore, chì in quantità maiò pò esse truvatu in varietà lucali boni. Aghju dettu chì u meli ùn pèrdite e so pruprietà curative ancu cun un magazinu prolongatu.
Ancu da a mamma è averebbe sapemu di u mele è i so pruprietariu mediatevi, circa chì u melatu hè megliu aghjuntu à u tè o u latte, perchè hè cun l'aiutu di u lìquidu chì sustegnu utili entra u sangue è tissuti di u corpu.
I loci meli pò trattà parechje malatie ocular, infjammazione di l'amichi è cun l'aiutu di a melaria rinfriscata. Cù insosma, u meli hè drunatu, discu in u latte o l'acqua.
Sicondu a zona induve u meli hè stata culpita, difende in pezzi di gustu, arumu è pruprietà utili. I culori di a melone si varienu da u limu-limonu è di l'oru à u marrone scuru è u biancu.
U melatu di pratice (di a luce à u culore giallu scuro) hè usatu cum'è antimicrobiano è analgésicu. U melatu di l'alchimista si usa l'anemia. U lime hè attivamente utilita in u cunsumu, pneumonia, bronchite, un agentu anti-burn. I più grande prupietà bactericida sò picculi, u piumu è u melellu d'avete. Meli di melia basada à l'acacia aiuta cù prublemi cù i malati di u sonnu, di rino è di l'intestione. Meli di mintu cù pattu cù secrezii di gasi in u stomacu è face u sistema nervu.
Un zornu di u melatu cresce l'immunità è aiutà contru l'infizzioni. Ci hè parechje modi di l'usu di u melu: ingestiu, inhalazione, l'elettrophorèse, in parte di ungini, lavoru di liquidi è cumpressi. Ma u trattamentu medicu hè attribuitu indipindente à ogni pazientu, piglià in contu a so cundizione generale. A sobredose pò disturbà u equilibriu di carbuidrati è u metabolismu. Normalmente, a dosi individuali dista de cinquanta à cen grammi per ghjornu. Comu regula, hè cumposta cù issi prudutti di latti cum'è crema agria, casgiu rossu, latti. Hè bisognu à aghjunghje l'u melatu in cumpote friddi è i cereali.
A cosmetologia muderna offre un gran numaru di diversi medicazione basati in u melu, chì effucannu ucemente è moisturice a pelle. À a casa, hè più spessu usata in a forma di màsculi è di furmagliu.
Cù almacenamentu propriu, u melellu puderà mantene e so pruprietà è gustu per parechji anni. Questu hè dovutu à una cumminazione di sustegni derivati ​​da e piante è sustanzi attivi da i glumidi di l'apicultori. Per u almacenamiento di u meli, hè megliu a sceglie u vitellu, panevule di lignu o ceramica. Da i latte di u liquidu fosse. U bastimentu avà deve esse fermu chjusu è mantendu separatu di i prudutti d'oliu. A temperatura ottima di u meli hè di cinque à deci di gradi di caldu. A massa strapata ponu esse situata in una calda calmu (micca più di 35 gradi). Quandu caliò à i più altezzii, a melaria pò pèrdite a so pruprietà utili.