U gustu di un nomu: dedicazione à una ballerina è un misteru littirariu

Dedicazione à a ballerina

A New Zealand hè cunnisciuta com'è a patria, forsi, u pastu più pisu - merengue "Pavlova". Ci sò dui versioni di a storia di u sviluppu di sta castagna da Merengue è Chimpanza. Sicondu a prima, a merenga hè stata preparata per un banquet, dispostu in onore di a visita di a famosa ballarina.

Unu di l'urganizatori, dopu avè scrittu à un pezzu di torta, cuminciò in l'admirazione: "Cum'è Pavlova !, paragunendu e posture cun belli di u bailaore. A siconda versione dice chì u coccuperu, chì hà fattu creà Pavlova, pruvate per trasmisore l'airiness of u ballu tuttu cù e manere disponible.

L'enigma literaria

Trà i diversi "nomi" di piatti, unu di i più misteriosi hè a carne di steak "Chateaubriand". Comu si pò sapiri, hè chjamatu dopu à l'scrittore Francescu François Rene de Chateaubriand, cunnisciutu notu solu per i so libri, ma dinò per a so carriera pulitica, u so amori per Madame Recamieux è a ricetta per a carne di culleghju cù una additivu di verdura.

L'autura di u magnificu platu da u cuttimentu hè attribuita à u chjovu chef Chateaubriand - un certu Montmira, chì prima coccia u platu in circa 1822. Ma à u restu di i stòrici è di i cocchi ghjucanu in stu ghjornu.

Prima, ùn hè ancu micca cunsensu nantu à quale parte di a caratteru di vacca hè più adattatu per a creazione di Chateaubriand. I più cocchi di i parigghi di preferenza prefettenu u sotargu, ma anu uppusariu chì sfida à questa scelta. Siconda, nuddu pò dì cun certi quantità in quantu Montmirai avia preparatu un steak.

Qualchidunu crede chì a pezza hè stata fritta da l'esternu è si stalla abitata. L'altri discendu chì a carne di primu mannu hè stata mantinuta tra duie pezzi di carne di qualità di qualità, chì furnia i vacca cun un gustu especial. À u listessu tempu, i pezzi "externi" sò stati tastati finu à chjardu, è si sò stati abbandunati.

Tercero, ùn ci hè micca una parente generale nantu à a salsa. In particulare, assai pensanu chì Montmirai servit di steak cun bè béedéz. À u listessu tempu, ci hè una ipotesi bè chì u salottu speziale hè stata preparatu per Chateaubriand, vinu biancu fogghiu, chutotes, mantra, erbe, zucca di limonu in un calf di carne. A qualità di u condironu utilizatu laurel, u timore è u basilicu. Cusi curiosamente, questu salsa ùn esiste in a cucina francese classica è hè ancu chjamatu "Salsa di Chateaubriand". Ma hè relatatu à steak? Questions, questions, questions ... À a lista di "Chateaubriand", l'experti vènsenu cunseutu in un sulu: a patata di castello, pulita in a forma d'alivi è fritto finu à u doratu, hè stata servita di un platu. Altru - un campu per cunjecture, fantasie experimenti gastronomique.