Metodi folki di trattamentu di varicesi

Varicesi sò una malatie cumuna. Sicondu a OMS, quasi u 40% di a pupulazione di u mondu hà sta malatia. Suffer da ellu è e donne è l'omi. U simbulu di a malatia hè una crescita di grandu, un mudellu in a forma di e vini è una diminuzione di a so elasticità. I vini sò chjaramente visibili sottu a so pelle, spessu appear in the form of feroce nuvuli blu. A prisenza di tali nodi difesa u flussu di sangue, pò purtà à a furmazione di coaguli di sangu in i vini. Questu hè duvuta à "adelgazar" è diminuì l'elasticità di i muru visuali. I prucessi patològichi pò esse propensi à i vini di l'esòfuru o di l'intestinu grossu, ma più spessu di sti cambiamenti sò sempre in i vini di i peri.

I principali "provocateurs" di varicesi sò una longa stanzata à e so pezzi, l'excitatu pisu. I paesi ùn sò micca permessi di piglià bagni caliani, sauna, sughjornu longu in u locu, tacchi alte. Sta malatia si trova in aspittà per qualchissimista prumessi in u putere, sporti pesanti. L 'ereditati matessi puru.

L'iniziu di a malatia hè carattarizata da sensibulazione dolorosa è una ligera lipida di i vini, in u prossimu stadiu, a malattia fa causate più dolore: cramps di musculu è fatigue, cambiani i cambiamenti di culore, i nòguli. In i casi inghjùllii, infruenza venosa è trombophlebitite cummincianu. A malatia entra in una forma periculosa da a vita.

Cusì, hè megliu di cumincià à trattà varicesi à u principiu di a malatia, in questu casu, per riduce i sintomi è impedisce u sviluppu di a malatia pò quasi sempri.

Per u trattamentu di varicesi, i dui mudelli tradiziunali di trattà di varicesi è di i medicini tradiziunali sò utilizati. Comu hè spessu u casu, tra i rimedii tradiziunali sò parechje anni di metudi pruvenuti di trattamentu, effittivamenti aiutanu à ridivà i simpatici di iniziunà varicesi. I metudi tradiziunali ùn sò micca riflettutu nè negativu annantu à u travagliu di i riti è u furu, è quarchi anu un esercitu geniculatu in u corpu in generale.

Dapoi u tempu anticu, vidi varziose sò stati trattati cun una varietà di rimedi naturali. Arcuni di elli eranu appiicati nanzi, l'altri - in ghjiru. I Recipes è i modi per trattà i rimedii più efficausi chì allistenu i sintomi di sta maladie anu subbitu à questu ghjornu.

Lozioni, cumpressi, ungulate sò assai diversi, in u trattamentu di sta pesta un gran numaru di pianti midicinali, d'olii è di altri sustanzi sò utilizati.

Per esempiu, cum'è unu di i metudi, i pezzi fini di pezzi prisidenti anu appiicatu à e vente durante deci ghjorni. Per applippà à l'area affettata, i fette di pumati freschi hè ancu usatu.

I siti mischjungii macchiatu cù l' oliu , chì era infucatu cù nocci. L'oliu duverebbe guadagnatu in u sole per quaranta ghjorni è dappià appiecatu.

Patata novamente cunnisciuta hè un trattamentu universalmente ben cunnisciutu per a varicesi. Hè struciatu in un rossu, u fruttu rinuvatu hè appiicatu cù un centimettru stallatu nantu à i posti feriti. U cumpressu resultanti hè cupartu di gasu, venditore è cambià ogni quattru ore. U zùccheru di patata pò esse drisse.

Cum'è una mistura di patate cruciata utilizzata falata machinata, mischju cù kefir o assicuranza amarga.

Spessu, in addition to lotions in u trattamentu di varicesi sò largamente usati. Per a so preparazione, ci hè a seguita seguente: quattru zucchioli di salchiccu di acqua di fogghiu, friddi nantu à un focu per 15 minuti. A volte l'arbureti di u salinu hè mischieratu cù l'corteza di quarchi. I bagni ùn sò micca fatti solu per i pedi, in u cerva cicatrize si distenu i peri finu à u ghjinochju. Tali banci di sustene a fatigue è u dolore.

In i ricetti per u usu esternu, chjamatu ancu Kalanchoe, bogi d'aridatu, folla ricetta.

Arcuni applicanu à mette terapeutichi di vini: i vandalisti di ghjuvelli humedeviatu cù Aloccasia tincture sò appiicati à vini malati, sopra cù l'ingudu Vishnevsky, cummattedu di polietileniu, cun un pappagallo bussinu è fissi cun vendi elastica. Quessa compressa hè tenuta durante 3 ghjorni, assicurendu chì l'inguisce ùn micca secca. Tali cumpressi sò fatti cinque volte.

Un rimediu cumuni per cumpressi hè u fogliu di colti , oliu da u melatu. Anu ponu annantu à i so pedi da i pedi à l'inguernu, fassi cun un attrazzu è cuparti di polietilene. Fate qualchì praticanti di trattamentu di 10 giorni chì sò ripetuti dopu à 10 i ghjorni di restu.

Di i mezi chì s'utilicevanu sanu hè cunnisciutu a tintura di castagna equina . Per fà, insistimu 100 g di castagni in 1 litru di vodka per duie simane in u bughju è caldu. Tintatura hè stata tosta di u ghjornu per trentazione di 4 settimani. I sperti accunsenu chì questa ferramenta reduce a cugliera di u sangue è furtificeghja i mura di i capillari è i vini.

A decocuura di foglie d'avesso possesi a listessa proprietà. In u maghju, cullonu i foglie fiorente, fate l'acqua furiosa è ponu durà duie ore. Pigliate una decocção quatru volte à ghjornu per a vintesa di copre prima di pranzi.

I pianti medicinali sò ancu usati in u trattamentu - nettle, hop (con), celandine, rue. Preparate tintura di sti pezzi, pour 2 tablespoons d'herbe cun acqua fogera è crescente in un bagni d'acqua per 15 minuti. Alcune di l'infuzzioni include mint, motherwort, nightshade, propolis.

Hè uttellu utili à aduprà un Ntonov apples . Preliminari, sò spressi cù acqua fogera, impannillata, tinia di 4 ore. Allora i manzoni sò ghjunti è filtrati. L'infuzione resultanti deve esse guardatu in a frigorifera è cù u melatu. Hè cresce chì a pectina, chì hè ricca in manzili, purifica u sangue ben cun trombophlebitis.

L'utilizazione simultania di l'acellu esterno è internu hè ancu un effetti benèficu nantu à u corpu. L'acitu fissatu nantu à a pelle di l'area affissata hè aghjuntu à l'acqua. Hè ricurdatu di eddu dui vetru di acqua cù duie cullenade di l'acitu, dissolta in questu.

Hè bisognu di cumprà in a dieta, blueberries, cranberries, fichi, anch'elli è buckthorn di mare. Una medicina cumuni hè una mistura di meli è d'agliu. Per fà, 250 g d'alli sò in un morteiro (pudete aghjustate), pour 350 grammi di meli, mischjà è insistendu à una settimana. U mistu risultatu tandu 1 table. l. 3 volte à ghjornu per mezu di una ora prima di pranzi per 1-2 mesi.

Per prevene sta maladugia hè più faciule ch'è trattatu. Ci sò ricunnosciutu à tutti: per a prevenzione di varicesi cum'è e quarchi àutri malatie, avete bisognu di movimenti, natà, esercitanu, oghji beni. A tavulinu deve esse presentate più frutti è vegetale, menu grassu è piccante, è ancu u alcohol.