Cumu preparà un figliolu più maiò per u nascita di un zitellu più chjucu?


U nàscita di un fratellu minore hè sempre un certu stress per u babbu più vechju. Per quessa, parechji parenti anu interessatu à cumu preparà un figliolu più grande per u nascita di un zitellu più chjucu. I paisani sò capaci di aiutà à e dui nativu à l'accetta è l'amare!

C a nascita di u sicrittu picciottu, u primu primu è infinemente cambia u rolu di u singulu à u rolu di l'anzianu. Quante anni ùn ci era micca figliolu maiò, vi piglià u tempu per ellu hà amparatu à vive da e novu reguli. E più importantemente - per crede chì cù l'avventu di un altru alimentariu, l'amore parentale ùn hè micca divisu in dui, ma solu multiplice.

I paisucci anu bisognu à superassi in a cuntzertusità parechji di e difficultà chì parevanu insolvuli cù l'avventu di u primu babbu. In più di a cumpitenza chì ovenu familiarità à i ghjovani oghje è i papi, in questa ora si aghjunta un più: creà una zona di cunfidanza è cunsulazione entre l'anzianu è u zitellu più chjucu. I siciliani sò cunsigliati per dì à u zitellu annantu à a rimbursione di a famiglia quant'è prima. Ùn hè bisognu à entra à pittura fisiulogica innecessaria, ma i contatti di fata nantu à a cigogna ùn sò micca adattati ancu per miglii d'un annu. Dite a verità - in una forma chì hè accessibile per u zitellu, per preparalli per u nàvolu di i più ghjovani in anticipu.

Ancu se i genitori decidiscenu per una certa raggiuni per guardà u sicretu di u gravidenza per u tempu, u zitellu intucitivamente sincerate chì qualcosa impurtante chì succede in a famiglia. Nun capisce ciò chì hè sbagliatu, una migghiara pò spassi l'ansietà, a tenza. Infine, pò chì sia indignu di a fiducia di i so genitori. Cusì, hè megliu di dilla à u zitellu chì a mamma in u zanicu hà un zitellu ore fratellu. Spiegà chì ora hè assai piccolo - nimu di fagioli. Ma ogni ghjornu cresce, è a so "casa" diventa più grande. Se ùn cunnosci micca u principiu, observa à l'infurmazioni in l'enciclopeddi per l'educazione sessuale di u zitellu.

Cunsiglii di i sicoghi:

- Intunate à u pusitivu! U zitellu more anzianu hè più o menu ghjilosu di i genitori per i più giovani - sta retazioni hè tipica per a maiò parte di i zitelli. Ma eccuti eccezzioni! Per quessa, ùn aghju micca preunienti à i manifestazioni negattivi di u primu natu: ùn devenu micca esse. Attu supra a situazione. Declarazione cum'è "Dopu à a nascita di un ziteddu, avemu cù u Papa ùn hà micca amà più di menu" hè megliu per rimpiazzà i più pusibbili: "Quandu u zitellu nasci, avemu da eseguisce i pastici più delici!". O: "A nostra avana vinarà in visità per un mesi è dicite tutti i vostri cuntzerti preferiti!"

- Ajustamenti in modu di vita sò inevitabbili. Tutti i cambiamenti impurtanti in u modu urientale - per esempiu, l'emergenza di una nova babulia, l'ingressu in a kindergarten, a scola - preferibbilmente fatta più tardi à un mesi è à mezu prima di partenza. Prima, duie stressi (l'apparizione di un novu in a casa è l'adattazione à un kindergarten) diventeranu in tempu. Allora, u zitellu a vippiru più faciule. U secondu, se u primu zitellu à a kindergarten juste after the birth of the second baby, pò avè un sensu chì, per questa manera, i genitori volenu scurdà di ellu.

- Per i zitelli, l'osteria di peluche è i treni ùn sò micca solu ghjucà, sò omi veri! Utilizà stu fondu per incrementà u sensu di impurtanza in u zitellu. Quandu si va à l'uspidale, spieite à u zitellu perchè hai bisognu, cuntami quantu a vostra siparazioni durà. Dunque posite u so ghjocu favoritu in u saccu - un pezzu di u so amori serà u vostru supportu! Cumplighendu un "saccu di scatulelle" in casa - da u tempu, aghju qualcosa pocu par l'anzianu (car, pupi, dolci). Solu accunsenu chì in un saccu di rigali ùn puderebbe vede micca più di, dì, cada tres ghjorni.

Li prublemi è suluzione di i primi ghjorni è simane

Caring for a newborn pigghia assai u tempu è energia. Ùn ùn pruvà à avè u tempu di remake tuttu l'affari à ogni costu. Hè megliu piglià un respiru intensu, rilassate è aghjunghjite cun i vostri figlioli u vostru amore! I schezii di sviluppu intelligente sò spulatori in l'angolo falonu, è a dumanda di u zitellu più anticu per dì à una nova storia prima di vultà à u lettu s'assumiglia una cruel simulonera? Quì, almenu per avè u tempu di impiccate uni pochi cucire di farinata in u primu natu, è correghjenu à a splutazioni trà l'alimenta è cura di u natuvulu! Stop! In u vostru desideriu di fà tuttu in u megliu modu, ùn si micca scurdatu di a cume principale: l'amore ùn hè micca bisognu di u tempu spéciale. Pudete esse indicatu in literalment cada minuta. Sò allargatu? Dite à questa ora un conte di fata à u figliolu più grande. Nimu di sculticà da plasticine? Cumprà a pane ready-made - è mentre chì facenu certi lecite, aghjunghje l'anciano u cuteddu di i figurini da a pasta o di u moltu di pretzels. Pujheghja nantu à una fragola di furna, sprinkle cun canella è stufò - hè 20 minuti. È a sera di a cena hè pronta! Tali passatempi conigliu aiutanu à u zitellu più anticu per accustà è amà u ghjovanu.

Cunsiglii di i sicoghi:

- S'ellu hè pussibule, permette u zitellu more anu vede è u natuvulu in l'uspidale (o vènenu à a alta). Certu, ora a vostra attenzioni hè assicurata da u zitellu, ma ùn deveremu micca smegamentu di l'esperimenti di u primu natu. Puderanu chì hè felice chì serà u vostru è u vostru maritu preparanu un rigalu per ellu in onore di u fattu chì avà hè u più anzianu! E quantu hè bonu serà ellu à vede chì fate u so ritagliu o scrivevi nantu à a mesa di notte in l'uspidale! Fighjatu un fratellu minore o di a sughjera, chì m'hà allughjatu à toccu i manichi è tagliu. À u listessu tempu, spiega chì, finu à chì u zitellu pò manghjà solu, chianci è chjappa, ma dopu un pocu tempu assai cose interessanti cresce à questa lista. Senza pronta è à u fattu chì u primu natu ùn pò micca cumprà a piacè parenti nantu à l'indurata spekulate. U zitellu s'hè alluntanatu da a stanza in lacrimi, rinnuvevvi di cunnosce cun u novu, forsi anch'ella anu aghjustatu aggressione cun ellu o un fogliu. Ùn abbianu micca u zitellu è ùn avete micca aversà cun ellu stessu - dà l'oppurtunità di vende sti sentimi disgustati: l'unicu modu chì pò esce per issus. Believe me, serà un tempu currettu, è i vostri figlioli ùn avè micca più acqua!

- In u primu, i ghjorni più difficiuli dopu à l'alta di u sughjettu, pare chì l'anzianu fate cusì cusì, chì impedisce: ellu vira sottu i so pedi, hè capricciusu. Ma ùn importa micca quantu maiò a tentazione per dà à un par de simane per una "visita" à a to mamma, pruvate micca di fà. Ùn importa, se ùn avete micca novu indulge l'anzianu cun raznosolami o oblite di preparalli un pieno neve. Ma u zitellu ùn si sentenu micca rifiutu è micca necessariu. E se a nanna voli aiutà, invita à a vostra casa.

- Dopu à u nascita di un fratellu minori o di sughjera, i zitelli più avanzati spessu demustranu l'u so cumpagnu rigressivu. Di culpulu si cumincianu à coghju à tutti quattru, "do" in mutandine, ricusate di manghjà cun una cullette è alcuni per una buttiglia in bè. Imitanu l'petite à "meritassi" l'amore parentale. Pigliate facilità. Ùn stimuleghjani micca questi ghjoculi, ma ùn insistenu micca chì u zitellu si sianu cumportati da a so età. È prestu tuttu torna à u normale.

- Naturalment, cù l'avventu di un zitellu in a vita di u zitellu in a vita di un zitellu more anziano, ci sò qualchi limitazione. Tuttavia, pruvate di presentà e cose chì u primu nascitu ùn hà micca bisognu chì da quandu avà da toccu à tutti i capricci di i migghiori. Per esempiu, invece di rasparà u zitellu, offre l'anzianu per aiutà. Pigliate l'acqua di l'impastatu da una piccula pala, dà una toalita limpia, dissemi la criatura (cuntactu tactile).

Cumu a rilazioni trà i zitelli sò stati fabbricati dependa à u primatu di u clima psicologicu di a famiglia. A diferenza in età ùn hè micca critica. In ogni casu, unipochi di i matrimonii assuciati cun ellu, vale a pena valore:

Meteo. L'annu s'apprisintava prestu à l'apparenza di un fratellu minori o di a so surella, anu rapidamente diventate amici è quasi pruvà à ghjucà. Invece, questu chì u vostru corpu si ripiglianu da i nasciti recenti, avete bisognu di più aiutà. Assistant (nannula o nanna) avarà facilmente facilmente a vostra vita!

3-4 anni . U figliolu maiò passa a través di a crisa di u chjamata crisa di trè anni - è spessu prende à u cumpurtamentu biancu chì anu ancu i più genitori flegmatique. Pudete truvà un cumprumissu: pruvate ogni ghjornu per allora u tempu, chì spenderà solu cù l'anzianu. È ùn abbandunarà micca i zitelli senza tutte, ancu per un paru di minuti: l'età di trè anni quattru anu micca avà cappiate e cumpetenze di e so azzioni.

6-7 anni. Hè ancu un periodu difficultu per un zitellu maiò: vai à a scola, spiranza di qualchì sepultura emuzioni da i so genitori. Per una banda, in ogni modu pussibuli incuragisce a manifestazione di l'indipendenza di l'anzianu. Invece, da u tempu à u tempu, dà l'oppurtunità di esse "picca": fighjemu di voi stessu, ùn vai micca un ghjornu à a scola.

Più di 10 anni. I parechji parevanu re-esperienze a so ghjuventù è hè maraviglia! U primu nigatu pò digià indipindente è u pranzu in calore, è per lavurà e cose cù u zitellu à ghjucà. In ogni modu, u vostru sustegnu emutivu di u zitelli più grande hè sempre necessariu. Fighjula in i so affari di scole, find time to listen to the confessione di u primu amuri - è a cunfidanza entre tù ùn sò più forte.

I prublemi è suluzione di u primu annu

Un annu dopu a nascita di u zitellu più chjucu, i zitelli custituiscenu i so rilazioni. L'anzianu diventa più è più interessante per cumunicà cù un pianu: questu quì si n'andò in a cunclusa, è l'omu hà a sentiu da ellu, u so mani. Hè cusì cool: per capiscinu chì per un witless hè un auturità è un ìcondu! U figliolu maiò pò sempre sentire ghjilosu è occasionale pruvucarà i genitori. Hè impurtante di capiscia chì, in a rialità, un omu pocu diventene un monasteru perchè ùn vole veramente un annu. L'obiettivu di i capriccii è "nechohuchi" hè di assicurà chì i genitori amarà cum'è prima. Dunque, ùn scappanu nantu à e manifestazione di l'amore - a ternità è l'affettu ùn pò esse micca!

Cunsiglii di psicuculugia

- Remind the elder di i vantaghji di a so pusizioni. Pudìu di manghjà è fragole, mentri u più ghjovanu - solu lettu di mamma è sopuli grinded. Hè, cum'è un adultu, vai à u cinema è u teatru, eletta i so ghjuculi, aiuta à a so mamma. Ma ùn eseguite micca da ellu adultu! In ocasu, pudete chjostà à dì qualcosa cume: "Espera un minutu, avaraghju omplate u platu cù l'alimentariu per u to fratellu (e sorella), è aghju cambiassi u diaperu".

- Fai voi stessi cun l'arburu più vechju di a vostra famiglia. Dibughjale nantu à una grande sheet di Whatman, è nantu à i ramoscelli, patece fotografii di tutti i membri di a famiglia. Quandu u zitellu vede chì ellu è u so fratellu sò parte di un grande clan famìbule, u cuntribuiscini à una atmosfera di unità è di cuesione.

- U zitellu annesu hà obligatu à ogni matina per esce da u beddu cálido, vestitu è ​​vai per a kindergarten o di a scola. È u più ghjovanu ponu esse durà à u mezu ghjornu è ùn esse separati da a so mamma per un minutu. Certu, offensivamenti! Da u tempu à tempu, organizà un "vacanze non programate": almenu un ghjornu, piglià l'anzianu di u giardinu (scola) prima. È ancu cumpletu di e lezioni. Questu ghjornu, passatu cù a famiglia, mentre chì l'altri pareghjani manghjonu di patee nantu à scelta o si sò à l'altri pupi, saranu una veru festa per u zitellu.

"Quandu u so zitellu amparisce à caminari, a so ricerca di ricerca sarà imprevisible. Cumenzà a cundiscerà nantu à i ghjucassi di u zitellu più grande, stràccia i so libri è i marchi di scatteratura. Pruvate per esse sicurizati chì l'espace living di l'anzianu (ùn importa sia una sala privata o una mesa privata), nimu hà invucatu senza esse dumande. E nè tu nè u so fratellu o a so sorella. Accustom u più chjucu à a parolla "impussibile". Ora i zitelli appruntate à "sparte" di i so parenti è truverete cumprendi. Li lacrimi e lotta in questu stage sò casi inevitabbili. Cridite à mè, in u futuru avete spessu intesu di i vostri figlioli: "Cosa felicità chì aghju avutu un fratellu o fratellu!" Dopu avè preparatu u zitellu più anticu per a nascita di i più ghjovani, i genitori hanu solu affirmate a so famiglia.