Morte veloce o anni di parting, chì hè megliu?

U temu di a morte ùn hè mai risque durante i secular conversations, raramenti cun cunnizzioni è solu in una occasione tristi cù l'amici. Ma, prima o dopu, avè tutti l'altri. Tutti noi sò micca eterni, i nostri parenti, amichi, parenti.


Morte sèntinu pò praga un piru. Sugumamente, sia una persona anziana è un ghjovanu, apparentemente chinu di salute, pò muriri. Inesperuamente, scunculamente. A morte ùn eli micca.

Da e malatiene murite per un pezzu tempu significativamente. È quelli chì avianu a soffre esse a morte ràpida di un amatu, spessu envidia quelli chì si puderanu di diri à i so parenti.

In una situazione tali ùn ci hè micca una megliu scelta, ùn hè micca un momentu adattatu è a morte ùn aghjunghje mai à u tempu. Ma pudete parlà di questu, è quarchi voti avete bisognu. Avemu criatu stu tema per aiutà à quelli chì anu vittatu in situ di diversità per trattà.

A morti sullurdada di una persona nativa per un accident, accidente, durante l'esekzione di varii travaglii, a morte contrua, hè cresciata da a ricerca di i partiti culpiani, litigazione legale, l'ambigtità di a situazione, a pocu chjaru di l'avvenimentu, l'impossibilità di crede in ciò chì successe. A freba, avete a vede cumu chì una persona spariu in una materia di sicondu è, per andà in a so stanza, pudete vede chì tutte e cose sò stendu nantu à a terra, è pare chì u so maestru hè vicinu à apre a porta è entre in vita è sana.

Cumu pudere aduprà?

... ma un miraculu ùn succideva micca. Piglià un pocu di tempu per dicu adiu per accettà ciò chì successe. A riazione ponu esse diverse: lacrime, histerefritti, silenziu è l'isolamentu ... Ùn si sìanu timori, ma hè impurtante per ricurdà chì i preparazione funerali rieglanu nantu à l'urdinatu è forsi anu sorpresa, ma hè a discussione di terribili momenti rituali, cumerci è tuttu ciò chì permette di rilassate per un tempu è ùn pensate micca ciò chì era successu.

Sì u mortu ùn era micca sustinutu, risurgiu o micca simplicemente micca a megliu relazione, pruvate perdona è lascià a so anima. Pudete bisognu di l'aiutu di un psicologu, quarchi cosa hè abbastanza per andà à a chjesa per una confessione o solu per fà una candela per a pace di l'anima.

Ùn scaricamentu di giandu ùn anu scurdatu in un mumentu, ma sarete più faciule chì questu quì.

Fighjulate u sustegnu in tutti l'altri. Pudete a sentulà a presenza di u mortu per un pezzu tantu, dunqua esse impurtante per ognunu à capiscia chì ùn ponu micca tornatu una persona, ma ti detcerà seguitanu un ricordu di ellu, un pianu luminosu è nettu.

Aiutu a persona di grieving si falli in una trappula. Ci hè un statu induve una persona da u tristu sguardu pèrdite a capacità di risponde à stimuli esterni. Pigliate da a manu, impruvisa, affirmate chì ellu ùn hè micca solu, chì sì vivu, chì ellu deve cuntenutu a moviri, respira. Suggerente per cumprà un arcuni, bevi té, parlate di qualcosa unpausement. Quandu una persona abbanduneghja stu statu, hè assai pussibule chì i histerezzi cumincianu è a vostra aiuta pò esse ancu necessariu.

Stupor è qualsiasi altra reazione psichica per un stress severu pò esce da elli da quelli chì ùn cè micca à a morte, è da quellu chì hà pigliatu cura di u sick person durante un bellu tempu è sapendu chì voskresluchitsya.

Un veru longu: cumu per amparà viaghjà cù i cunniscenze di l'inevitabbilità di u risultatu?

Quandu i parenti sanu di malati incurable, u cancer per l'esempiu, sdrughje mesi, è ancu parechji anni. Ch'e agisce à quale stage hè stata truvata a malatìa, chì misura sò stati riesciuti, chì u corpu di u paci hè cura. Ma ci sò parechje quandu i medichi cunteranu parechji ghjorni, quandu pare chì ùn pò esse micca peggiu, è u tempu dura un tempu assai longu.

Hè stata scupertazione in primura. U poviru scrittu à a morte di i so amori. È anu vulsutu quì di i più boni impiezii, capisione chì una persona hè ferita è morte averà u so soffre, quandu u cuncorsu annunzià u reludu è a più piacevuli solu dà un pocu di ghjorni difficili, si sona u so pinsamentu. Hè stante assai vargogna. Ùn àbbia paura di sparte a vostra pensa cù a persona chì cunfanu. Pensa à mè, aspittendu chì a morte di una persona cattiva hè questu u testi più difficiuli in a vita. È hè vera si vulete u megliu per ellu. Nehunu hè culpitu per u fattu chì certe a morte hè u megliu.

Dopu prossimu, a ghjente hà avutu u tempu di finishing a so attività, dicenu l'adiu per ognunu a vulete, ma solu a persona serà più grossa di vede. A morte aghjunghje l'uppurtunità di respira, è dumandenu à u Signore per u prumove prima.

Hè impurtante di accettà a inevitabilità di a morte, sia preparatu per u fattu chì questu pudere micca succidutu quandu u predictore predice. È micca ancu più veloce chì puderete avè pare avà signalli esterni. Un Diu sapra quandu questa succede.

Pricate per i vostri parenti, Ùn àbbia paura di i vostri pinsamenti. Aghjustate prestu à u funerale. A persona nativa vi ferà sapete chì hè prontu à discussà. Sceglite a salute, pensate nantu à i dati, chì sò spessu inviani à parting.

Surely, u cunsigliu pare pare stranu, ma un sensu di umanu salva ancu in situazzioni similari. Se chjà 24 ore à ghjornu, ùn hè micca megliu per quellu. Ùn tocca à l'umuri negru, ma solu per esse rimistutu, almenu per un momentu, altru di pudè passà bè.

Comu digià intesu, ùn ci hè micca una megghiu opcione per a morte.

Ma l'azzioni sò circa l 'appressu. Ùn vi curaggiu, aiutate o vostri parenti per trattà a perdita cù l'aiutu di a medicazione.

Drink beverages or capsules. Ancu s'ellu pare avete chì avete avè esse bisognu effettuatu a perdita d'oggi, ùn hè micca cunnisciutu cumu u sistema nervoso si cumportanu in i ghjorni vinti. Pò esse un calzini è l'apatia cumpletu. Dìtè adètu à u mortu. Mentre puderete vede u so corpu. Di sicuru, ùn cresce micca à qualchissia dopu à u focu è si mantene in le mani, ma ùn anu aghjustatu.

Avete da passà da 9 et 40 ghjornu di morte è parechji tempi di dolu. Avete bisognu di guidà a vostra pena. Truvate diversi manere di calmallu, ma definitu è ​​cede u drittu à dà.

Ci hè un piriu di furia à u muratu. Ma quellu partiu accussì veru. Anger à voi, per ùn aiutà, ùn vede u tempu. Tuttu chistu hè normale. A cosa principal hè di esse in cungre cù quelli chì èranu stunzulciati da a morte di i so parenti. Ùn permettenu di depressione à sè stessu. Segui a pranzu. Sì a perdita hè spirimintata da quellu chì ci hè vicinu à voi, assicuratevi di offre un alimentu, dolce, per evitari una perdita di pesu critica. Avete bisognu di unificà è ricurdate chì a vita si sviluppa. A perdita ùn serà micca sminticata, ma sarà più faciule, cù u tempu, chì avete assai davanti. E a persona chì era moi caru à voi, ùn importa ciò chì hà rapidu, o avete vistu a so partenza, ùn certe voli ùn vogliu vede da u celu è vede percessioni incessante.

Ancu a tribulazione hè un marcu di tempu. Quandu si passa, pudete pinsà di u mortu facilmente. U dulore saldarà, è u so postu serà assautate per altri emozioni, pusitivi, chì avarà nantu à i tempi passati. Circa un annu è un mezu dopu, l'avvedasi di l'avvenimentu sarà ghjunghjenu, è in dui o dui anni è un annu, anu una memoria brillanti, ricordi piacè. Parlà di una persona ùn hà micca causatu dolore è lacrimi ogni volta. Assicuratevi di parlà di a vostra propia persona: i vostri amici, i zitelli, parenti sanu chì avà era quellu chì hà avutu un grande significatu per voi. Eppuru u fattu chì quelli chì sò vivi, ùn hè micca più oghje, ùn sempre si ricorda è sapete chì hà andatu à un mondu megliu, induve ùn hè micca minatu.