Cumu prutezunse i surdati à l'ochji

I nasci casti l'ochji fussinu primu, ma questu ùn significheghja micca u veneru. Oghje hè a causa naturali di l'aspettu d'arruganti sottu à l'ochji è a causa frequente di a so apparizione hè un cura improperu di a pelle à l'ochji, o insuffisivu l'oculamentu. Qualchì volunni di vulerà esse ghjovani per u più tempu. Cumu prutezzione di l'aspettu di i surdati attornu l'ochji, avemu da amparà da sta pubblicazione.
Sì a pelle à l'ochji ùn vi riceve una cantina di umidità suffirenziu, hè più siccicu, perde elasticità è elasticità, hè stirmutu per sempre è, in u circondu, sò surdati à e tàvule. Per impediscenu micca, avete bisognu à a cura di a pelle di e tingelici di una ghjovana età. Sceglite i cremas e gels intruduce chì sò dritti da a pelle à l'ochji.

Sottu à l'ochji, in nisun casu ùn anu micca appiecà i credi chì sò usati per a fàccia. Dopu tuttu, a pelle sottu à l'ochji hè assai ghjustu è assai diffirenti da a pelle di a fàccia, è a crema chì hè creata per a fàccia pò esse assai difficili per ellu è a so purgazione sola. È quandu l'uttuli ùn sianu inveciuti, u spessu prende in armi nantu à l'ochji.

Sè ochju ose faci in ogni ghjornu, andate cusì ciò chì fate tuttu. Per i raggioli à quelli tempi, u risultatu finali hè impurtante, quandu si applieghjanu u maquillu, pruvatu d'avè una linea chjaia, o fà un certu pinzone, u cumandanu a faccia squinting. Tali accertanu cuntribuiscenu à a stretchja di a pelle, chì, in fine, porta à l'aspettu d'arrugati sottu à l'ochji. E sta biddizza cuntribuisci à u fattu chì stace scurza a juventude di a pelle. Per quessa, avete bisognu di impone i so prudutti, squint pocu pussibuli, è a pelle di e parolle si pò esse in un statu relaxatu.

Per quessa, ùn hè micca necessariu surtite nantu à a strada in tempu sole è senza portante di lumi. A causa di u soli, l'ochji fasgianu, è dinò un modu direttu è curtu, à a furmazione di i surdati à l'ochji. In più di i cosmichi di base, avete bisognu à utilizà cosmitichi decorattivi chì prutegrananu i vostri ochji da u sole, portanu calzini di qualità, è ùn abbianu micca u solarium.

I fiori di l'ochji sò pertendu à a categuria di imiteghja i cìmici. Questi arruganti sò vinuti da u travagliu attivu è constantu di imminiscenza di i musculi. I musculi di a face si ligate è cuncorda è a pelle nantu à elli, se stende, da quandu cuntrainu. E cù l'età, a pelle à l'ochji volte elàstica elàstica e elàstica, è quandu cuntrae, hè difficiule di restituà à u so statu previ. E aricchi attornu l'ochji sò furmati.

E persone chì anu u so status emocionale, sia a maravigghia, l'alegria, u piacè, etc., accumpagnanu simpaticu di a faccia attiva, sò propensi à l'aspettu di i ricciuti faciale.

L'aspettu primaticu di i giù cundimi sottu l'ochji porta à nutrimentu è miseria. A ghjente in un locu di stress mancu appena pensate à a bisognu di piglià un alimentu sanu, ùn anu micca appetite à questu tempu.

Qualchì volta durante u stress in grande quantità utilizanu prudutti chì ponu fà solu perisce è ùn portanu nisunu beneficiu à u corpu. Hè un cafè è dolce, cumincianu a fume. In u risultatu, a pelle ùn riceve u nutriante, vitamine, traccia elementu. Accumincia a sensibile desistioni è i surdati à l'ochji sò assai pronomi.

Per impidiscia l'aparicio di i giuzuri sottu à l'ochji, è questu in nutrimentu, avete bisognu di manghjà più freti, com'è alimentariu com broccoli, spinach leaves, carrots. È ancu verdura fresca è frutti, chì sò ricchi in sustanzi è vitamini utili, sò cusì necessari per a peddi. Hè bisognu di vìviri un ghjornu un vetru di zucchero di frutta fresca.

Cumu pudete avvicientu e so arruganti?

Spressioni faciale - spirimendu i vostri labbre, suschendu e tagliu, torcia u to nasu, cianciuti a testa, sollente à longa durata; tutta chistu cuntribuiscenu à l'aspettu d'armi, sò più difficiuli di disperse da quellu di l'arrugati di l'età. Naturmente, ùn avemu micca impeditu esse l'espressioni di e nostre emozioni, pruvate à cuntrole solu, evitenate a tensione di i musculi faciale.

Per un populu assai emotivo pò pruvà cù colagiu è retinol, chì aiutanu à rinfurzà a pelle è ariccatura lisa.

Cumu prutezunse i surdati à l'ochji

Ùn mai fretce i vostri ochji, cum'è pienghje sempre u zitellu, cuntribuiscenu à l'apparizione di circles bè, a striscia di a pelle sottu à l'ochji, l'aspettu d'armi. Cusì, a pelle hè diventata menu elastica.
Appliice maschere suluzione speciale per l'area around l'ochji, aiutanu à prevene i prevenzioni di i rughje.

Cumu pudete avvicientu e so arruganti? Ùn fate micca nervoso

L'estressi ùn facià i ghjovani più ghjovani. Ma in u nostru ritrattu frenziedu di vita ùn pò micca esse micca evitata, chì significa chì hè necessariu ferenu senza arrugà cù e so cunsiquenzi. Cusì, fate regularmente, facenu relaxà, faci un massagi faciale di u faciu è applià i cosmetti anti-stress. Allora pudete facilitate l'impattu di l'estressu nantu à u vostru corpu.

I ricordi folki per smuntanze i surdati à l'ochji

Per fà disperse di e verticuli arruganti è impediscenu l'aparicio di armi nantu à l'ochji, pudete riferite à i cosmetichi chì sò in u mercatu assai variità. E no c'è nuddu diceraghju chì u rimedju hè megliu, è chì hè menu. Ma ci sò rimedii tradiziunali chì anu stati pruvati à u tempu. E cum'è sapemu, u tempu hè u megliu cunsigliu. Guarisceranu a pelle à l'ochji bè è ghjovani, se utilizamu una di e ricette

Ricetta 1

Facemu noi sacchetti di u tela prugettu bellu, fate elli cù uni pochi fiori di camomile. Let's drop the pouches into a container with water freshly boiled. Dopu à 5 o 10 minuti, i purtami è pusonu e sacchetti boni nantu à l'area versu l'ochji. Stu metudue aiuta à cummattiri l'inflamà di e parolle è infuzione di l'ochji.

Ricetta 2

Pigliemu una pepina di u pane biancu è a palla forte in u latte. Dopu da a massa inchata traccezzanu tàvuli pezzi ovaleddi è aghjunghji nantu à i parolle, aghjunghjeghji pusate sottu à l'ochji. U tempu di prucedura hè di 3 à 10 minuti. In u risultatu, u morbidosu desapareceranu è l'aricchi sò riminati. Questa ricetta hè ancu utilizata per fà i vostri ochji fighjini.

Ricetta 3

Pudemu 1 vetru di foglie di bidwi 1 vetru di acqua fredda. Dopu à 8 ore, l'infuzione hè usata per preparà un cumpressu.

I ricordi folki contra i surdati à l'ochji

Per hidratassi a pelle à l'ochji, scàccia cù l'ghjuvaggiu d'ova è dopu à 15 minuti, lavare a face in acqua calda. Ma s'ellu ci sò e coglieglii sottu à l'ochji, trasfurmate a grippa di l'oliu vegetale in i listessi proporzioni.

L'maschera pani lisaccià i surdati attornu l'ochji, per questu quì aghjunghjenu una pepina di u pane biancu è a paglietta in una oliu vegetale frittu calzate è furnitu. Emu ponu sottu sottu à l'ochji a cunsultavenu fruttu è lasciate entre 20 o 25 minuti, da lavà a faccia è di l'acqua.

U oliu grassu è vegetale sò un bon remedio folk per i ricori sottu à l'ochji. Per esempiu, a mantenza si usa da a crema di notte. Sò vzobem in a pelle à l'ochji cù i dete mani è lasciate per a notte. O cù l'oliu vegetale, aghjustemu a pelle di e parolle, è ùn pudere micca scappatu finu à a matina.

U giuvane di u mantellu da i surdati attornu l'ochji

Preparate una decocuura di erbe: ½ spinachuni di fiori di camomile seca, ½ tablespoons linden blossoms, pour ½ cup d'acqua fogera, foglie è insistenu durante 15 minuti. Allora pigliate 1 spinafuia di mantra fridda è aghjunghjia cun 2 cuppa d'infuzzioni inzuccarati, aghjunghje 1 cucurrucucu di l'oliu Castor. Emu rimettimu tuttu in tuttu una massa homogeneia, uttene stu cumpostu cum'è una crema di noite per i parolle. Guardemu sta crianza per 5 ghjorni in a fria.

Ammisa di banana contru i surdati à l'ochji

Pigliate 1 spoonu di pasta di banana è fretce cù 1 spoonada di latte funnuta. Puseremu a cumpunimentu sottu à l'ochji, un pocu cun u cunsiglii di i dete in a pelle è lasciate da 20 o 25 minuti. Allora lavora a faccia cù acqua calda.

Cumbattinu Folkuali per a pelle grasa per a pelle scadenza per l'ochji

½ tablespoon chives d 'oat flake cun una piccula quantità di latte crudo o latte à coudre. Quandu a civada ogla, appricà una massa calidez nantu à a pelle di e parolle, è, dopu à 20 minuti, lavamu l'acqua à a temperatura di l'ambienti. Dopu dite una mascara, aricchi sottu à l'ochji sò sensibulemente allistizati.

Pigliate una colazione di stagni freschi o secchi di fiori è pour ¼ d'un oliu d'oliva, insiste 7 ghjorni. Dopu d'appruvà sta pruduttu à a notte per lubricate a pelle à l'ochji. Se tali strumentu hè usatu regularmente, i surdati attornu l'ochji sintissinu seranu allusingate.

Vitamina maschera d'albitru contr'à e ricerche annantu à l'ochji

Rete a carne di l'albicu. In 1 tablespoon di u cunsigliu resultante, aghjunghje 1 colti spina di crema agria fatta, o casgiu o oli vegetale. Stir and apply this mass for 15 or 20 minutes under the eyes, then wash the mask with warm water.

Lassa cumpressione per l'ochji

Pigliate e discu è fugliale abbastanza cù lattice foglia, fassi nantu à l'occhi chjusi è mantene durante 5 minuti. Ripetemu questa prucedura 2 volte. Allora lavu a faccia è appricà a crema nantu à a pelle à l'ochji.

Amiga Eye Mask

Partiggia à l'arumatichi di l'oliu d'amandula ogni sera, è lasciate durante 30 minuti, prestu l'adupratu l'otecimenu cù un pappunte bruttante. Per evità l'edema, a crema à l'ochji ùn hè micca applicata. U cursu di trattamentu hè 30 ghjorni.

Dill mask for eyes

Emu purteranu 2 sacchetti di tissuti naturali nantu à un pezzu di fiuoleddi, lasciate in u latti quasi o l'acqua per 1 o 2 minuti è lasciate. Applica per 10 o 15 minuti à l'ochju. Invece di semen di aneta, anu usatu chamomile, prugrammi secchi o sacchetti di tè.

L'infuzione di "mazzetta" circa l'occhi di foglie di bedu frescu

Pigliate 1 vetru di foglie d'u beddu fugliale cù un vetru di acqua fredda, insistemu à 8 ore, è dopu tene. L'utilizamu comu cumpressa.

Mascara da a "malletina" versu l'ochji

Melt 1 settimonata di meli, aghjunghje 1 spoonu di farina di granu è fogghi bianchi. A più maschile si mantene finu à chì si s'assicera, è dopu tene.

Decoction cold from the sagging skin of the eyelids

Pigliate in quantità equivalenti di mint, salvia, camomilla, mettite è pigliate una cuppa sopra sopra a mezcolita è filli colmu cù un vetru d'acqua furiu, pigliate un bagnu di steam di 15 minuti. Dopu avè chjapperu è infierru. Appunemu tamponze cù decuccione à i parolle di a parolle per 15 minuti.

Utilizà sti ricetti simplici è cunsiglii, sapemu cumu per prevene l'apparenza di i so fogghi versu l'ochji. Bona furtuna in a lotta contru l'apparizione di e ricciuti è a bella pelle. Sì bella!