Ricetta per una masque da un mandarin

Mandarina appartene à a famiglia di frutti citrusi, cum'è l'aranci è i limoni. U so valor nutricionale hè simile à altri frutti citrati. Mandarini sò un sapuri moderatu cù l'aranci, ùn sò micca cusì amargues, no cum'è agnelli cum'è pompelmo. Mandarini, a migrazione di l'aranciu, sò faciuli fàciule. Ci hè parechje varietà di mandarina. Uni d'elli sò chjuchi chì anu nè, l'altri sò più grande ca l'arancie. A ricetta per una faccia faciale da mandarin, avemu dinù sta pagina. A carne di mandarine hà un gustu è aroma brillanti. Mandarini sò saturati cù sustanzi suttivi, u so valore hè assai altu è pò cunteneghja cù l'additivi di l'alimentariu. I mandarini sò ricchi di flavonoidi, fibbra è vitamina C. Tutti i amori amu fruit. Hè assai piace à manghjà, se ti piace u so gustu gustoso. L'effettu di l'appiecazione di mascarelli di frutta serà più grande ca d'adopru in internu. Questi mascarelli aiutanu à frenu a so pelle, puliti, sfughjà è dà un novu friscu.

Mask made of mandarin
Appruvativi per a pelle normal è secca
Pìglia a buccia di mandarina è intrecciate in un macinacciu di cafè. Pigliate 1 spoonu di farina, trasfurmà cun 1 colti spina di crema agria è 1 un ghiglotta di uovo fruttu. Puderemu chjappà a mutazione è si lasciate durante 15 o 20 minuti, sguassate quandu u cuttimentu di cuttuni dipped in acqua calde.

Compresse di u mandruvi per a fàccia
Agghicamu gasa in parechni capasti è impregnate cù zucchero. Cumpressà applica nantu à a fàccia durante 30 minuti, poi lavora a tò face cun l'acqua fresca. In u prucedimentu, avete bisognu di rilassate, assicuratevi in ​​u lettu, sottu a musica calmassu.

A ricetta per una machina di mandarina
Facemu da a piccula mandarina, 1 cucharadita di crema agria è 1 focu. Emu nantu à a faccia per 15 or 20 minuti, solu per l'area around l'ochji, è lavate cun bagnu, è po cù l'acqua fresca.

Mascara per a peddi faciulana aiutà à eliminà l 'ùlinu oleoso è limite i pori
Scorredemu a carne di 1 mandarina, cunfundassi cù 2 cullizzioni di iogurtu è 2 cullizzioni di iogurt. Aggiuncinu quarchi putti di zucchero di limonu. Tutti mischiati è avemu pututu pisu nantu à 15 o 20 minuti, da pudemu lavà cun acqua fresca. Invece di latti curriti è iogurt pudemu usà u biancu d'ova.

Mask-scrub for skin secondu
Finamente cut and mash 1 mandellati sbagliati, aghjunghje 1 cuppa d'ola o cilantivi d'ola, una piccula scorciata in un macinacciu è una cullizzioni di crema grassa. Basì à razmone è applicà movimenti di lumera massaggi. Dopu à 15 minuti, rinfriscà a mascara cun una napulitana frapula, pate u lavu d'acqua calda.

Maschifia face umidizanti
Squeeze u ghjacciu di 2 mandarine, aghjunghje 2 cullizzioni di flocculati di farina d'avena e un lignu caldu.
Stir everything to a mass homogeneous, and apply a thick layer on your face for 15 or 20 minutes. Allora l'hà da caccià cù un quartzite di cotte nebulinu, è lasciemu di lavurazzu cù acqua calde.

Lozione per a pelle grasosa
Natram è finamente chjude a mandarina cù casca, sacciu cù ½ vetru di vodka. Pone a mezcla in u locu fridesiu è sia da 6 o 7 ghjorni. Puderete strain e dilute a meza acqua fogghi, rifiemu u fioru ricusatu ghjornu è sera. Sì avete a peddi normale, in questa infuzione, aghjunghje 1 cullenada di glicerina.

Tanning tonificante per a pelle grasosa
Facemu in a china. Zedra 1 di fruttu purificatu, aghjustemu 1 tazza di acqua foglia. Allora uccecce in petra chjassi in l 'acqua è lasciate per un ghjornu. Dopu avemu struitu l'infuzione è fegate cù e zitelli fatali di a pelle ogni ghjornu in a mane dopu à a sera.

A ricetta per una maschera nutrizione da mandarin
Avemu da piglià 2 cullenade di crema agria con 1 mandarina pulp in un mezcladoru. Puderemu a messa annunziata nantu à a faccia, è dopu à 10 o 15 minuti, lavamu l'acqua calda. Invece di a crema agria, usamu crema. Per una nutritiona bona di a pelle, avemu misduciutu furmagliu cun polpa di frutta in i listessi proporzioni.

Refreshing and cleansing face mask
Puderemu brame 1 mandruca sbuchjata è a mischiglia cù 1 spinafu di farina di granu o fècula. Puderemu a messa è dopu à 15 minuti avemu caccià a mascara cun un sbattulu di cotto, da pudemu lavamu l'acqua fresca.

Mascara per a pelle è a pelle seca
Vulnerammi 1 o 2 mandarins da a casca. Questa scurza, traspiremu a parte interna cun l'oliu di cacahuè è di soia è cogliu a faccia, solu e l'oculidi, e appiccerà un pocu. Ci hè chì ghjè per voi chì a buccia ùn pò micca falà da a vista, stàccannusi in un locu tranquillu durante 15 minuti. Allora lavora a faccia cù acqua calda.
Pudemu usà l'oli vegetale in questa prucedura. Cù a pelle seca, appliice a polpa mandarina in a faccia per 15 o 20 minuti, da foglia u zuccaru.

Ricetta per una mascara per a pelle seca
Pate a pelle di mandarina, da poita in molte di cafè in una farina. Pigliate 1 spoonu di sta farina è trasfurmà cun 1 colti spina di granu o oliu d'oliva, 1 è di gingiva d'ova è 1 spinafu di farina. Pogeremu un mezchemu è avemu da 10 o 15 minuti, da pudemu lavandemu cù l'acqua calda.

Per un rapidu aumentu di u tonu di pelle
Pechura fresca 1 mandarina, aranciu è limone, sàzianu cù un vetru di acqua fogera, foglie cù una tapa è licinziate durante una meza ora. Dopu avemu persequitatu, è l'infuzione hè spressu in moldeddi di ghiaccio, si congelamos. Limpicammo di cubi di ghiaccio in ogni ora di u ghjornu.

Cleansing lotion
Pìglia una buccia di mandarina, finamente chop u poveru un vetru di acqua fogera. Coperta u cuntenutu cù una cupizza è parte di un ghjornu per insistiu. Tempurà a prufunazione di mandarina è a frecce nantu à a pelle di a faccia.

1. Rejuvenating Face Mask
Pigliate una castagna di mandarina è mettite cù l'andatu. Uttenite stu mezu per 15 minuti, aghjunghje una cucharadilla di u zuccaru è 1 cullenade d'oliu d'oliva. Emu mischinu è appriccià a mascara in faccia, quandu a mascara seca, l'lavamu cù acqua calde.

2. Rejuvenating face mask
Pigliate u zucchinaghju di un mandarin. Facemu diluisciu u zuccu cun 1 settimana di acqua foglia, fiscate sta castagna cù gasa, plegate in parechje strata è appiicciata à a faccia. Senza a mascara per 15 minuti. Allora lavu a faccia cun l'acqua fresca.

Face mask "miracle cinese"
Hè struitu chì i princesi chinesi fècenu una maskra più cumplicata è per quessa chì a so faccia s'assumigliava a china di l'hezur.
Una pelle fresca di 2 mandarini rastolchhem currettamente in un morteiro, da adupata in un platu di tè, umidità cù una cullizzioni di manufattu o oliu di soia, è mette durante 2 o 3 ore, questu platinu in u sole.

Sezione, preparanu una mistura di 3 cullenade di zucchero biancu, zucchero di cipolla, cera di l'abeja, 3 cullen di colore di meli. In a mezchemu aghjunghjenu troppu in purcinu 2 ossi di pezzu.

Cunta la massa resultanti cù a buccia di mandarina, aghjunghje 2 cullizzioni di tintura d'acqua di ghiacciule è mischjanu bè finu à una crema spura.

Tintura di ghiaia pruveni da 1 cuppa di cullina di l'arradicatu è 1 vetru di acqua calenta. Ginger spedinu acqua è insiste à 15 o 20 minuti. Mask femu una gruta pianura in u face è mantene da 30 minuti à 2 ore. Puderete sguillà u cotonu di cuttuni è rinfriscate a vostra face cun acqua fresca.

Avà sapemu a ricetta per una maschera faciale di mandarina. Ma si tenete una allergie à issi masci, allura sti ricetti di bellezza ùn deve micca usatu. E se ùn avete micca, pruvate di dumandà a bellezza di a faccia i mascarelli, à u vostru sceltu, è sperate chì ti piace.