Cumu si pò cumportanu cù i maestri di u zitellu?

Hè assai impurtante chì u zitellu hà una bona rilazioni ùn solu cù i cumpagni di scola, ma ancu cù i maestri. E si non? Pruvate aiutà! Di sicuru, hè bellu chì u zitellu solu per tutte e prublemi. Ma micca tutti l'studienti anu capacità diplomatici. Chì un peccatu d'amparà, quarchi dui genitori ùn si sanu micca cumu di responde à i cumandamenti in u diariu, mali signa, chjama à a scola. Dopu tuttu, semu tutti e persone, è truvà una lingua cumuni cun un maestru hè qualchì volta cusì difficili!
I ghjenti si apprezzanu, prima di tutti, i qualità umani di u maestru. L'attitudina stritta, a presenza di cumpagnie, l'incontinenza, l'inconsistenza, a mancanza di rispettu per l'u studienti fessighjenu pè prutettore viulente. Tuttu stu hè riflettatu in u studiu.
I guys trattanu puru i maestri malamenti, chì in l'opinione ùn sò micca boni prufessori. À questu terrenu, puru, pò esse cunflittu. Di sicuru, ùn pudemu micca fà senza cunflitti. E questu ùn significa micca chì u vostru zitellu hè pitta d'autri. Or, à u cuntrariu, chì u maestru hè una persona mala. Perchè u malinterpretatu pò esse raggiuni abbastanti ghjustu. A cosa principal hè chì ùn tira micca e sviluppa in l'azzioni militari.

Scuprite u mutivu
Ci sò parechje fundazioni principali di u cunflittu trà un zitellu è un maestru:
se u zitellu hè assai creativa, tranquillamente, criata in un clima di amare sia è di libertà, è u maestru, à u cuntrariu, hè una persona di vechja scola chì hè cunsideratu un crime si i figlioli tuccanu u wallpaper in l'aula (sì, avà l'avemu aduprà com'è maestru) o alluntanatu (accantu à l'horrore!) Diving à spressione u so propiu opinione, diferenze di l'opinione di u maestru;
se u maestru hè troppu ghiuvinu di u disignu di i libretti, l'apparizione di i studienti;
prufessiunismu insufficente, incapacità per truvà una lingua cumuni cù l'aluminii, lezioni di l'ombra, u caricu di u maestru;
a lotta per un dirigenti di classi trà maestru è adulescente;
Qualchì volta u zitellu "cum'è tutti l'altri". Per esempiu, ellu ùn vole micca saltà in tuttu, ma siccomu tutti si dicenu micca di andà à a classe, hà da esse da.

Parlendu à u zitellu
U fattu chì u zitellu ùn si porta micca cun qualchissimu tipu di maestru pò esse faciule cun facilmente. Per esempiu, attivamente ùn piace micca un sughjettu particulari, ùn hà fattu pocu a so lettorale, guidanu i libretti di più abbattuti ca in altri suggetti, tira cartoni di u maestru, hà parlatu cusì, hè irritatu à ogni menzione di questa persona è sue. In generale, sè vo avete suspetti o infurmazioni accurati chì l'a scola ùn hè micca tutta, ùn sia di parlà cù u to figliolu.

Let the child talk. Ùn elettu micca, ancu s'ellu ùn piace micca ciò chì dice è cumu. Dopu quì, saperà cose chì ùn hà chjaru pocu chjaru. Demonstrate a vostra simpatia, ma ùn culparanu à u maestru. Fate l'enfasi nantu à u fattu chì ùn simpete ùn capiscenu micca l'altri. Pensate à u zitellu cù un pianu à surtite da a situazione cunflittu. Fate chì e proposthe vene da ellu. Convince u zitellu chì tù sì, bisognu di parlà à u maestru.

Vai à l'scola
Talendu à u maestru, ùn curreanu favore cun ellu, ùn esague micca a culpa di u zitellu, ùn anu micca paura di e consiguenzi. Ricurdativi, ùn importa ciò chì passa, sì sempre à u latu di u zitellu. E nuddu pò assicurà contr'à e sbagli. Pruvate d'esse ughjettu. Ùn lassanu emozioni, ùn esse guidata da guesses, ùn importa micca quantu veritiosu possenu, i fatti sò duverebbe più chjaru. Fighjite à u cunflittu da l'altura di a vostra vita.
Un ghjornu, un maestru accusatu u mo figliolu di cascà nantu à una sedia è ùn hà micca salta per ora, ma ferme in a listessa pusizzioni per un tempu, è i figlioli riria. Idda prupone chì ellu hà fattu per fassi per sfacciate a lezziò. A dicu chì, in questa situazione, sò cumportatu incorrectly, accusendu i zitelli di tuttu. È in fattu anni dopu hà amparatu quasi a struttura. À noi in a lezziò u maestru fell from the chair, ghjittassi, rimi, è dicia: "I picciutti, pare ch'elli anu falatu". Eppo tutta santi ghjittati. Forsi questu vole ancu di scumpete a lezziò? Avà, mi dispiace ch'elli ùn avè micca dumandà à i maestri, ma si puderà spende à i so pedi in questa situazione in un mumentu? E ogni modu, cumu si puderanu cumportanu, chì cascà da una sedia davanti à trenta i so culleghi?

Ci hè un modu solu!
Sì a cunversazione cù u maestru hà righjuntu u mùartu mortu, ùn sia micca timente, dumandate cumu si vede una santezza salvata da a situazione currente. Ricurdà chì hè rispunsevule per esse risolviu u cunflittu, cum'è un adultu, più in spirantza è prufessiunale in a criazione di i zitelli. È per fà sti situazione menu, pruvate à mantene a relazione equalizia cù i prufessori è micca parlà micca di u malu in a presenza di u zitellu.