Cumu ricuperà dopu chì abbandunà u maritu per una altra donna

Vulete chianciri chì u vostru maritu anu aghjustatu. Ùn ci hè micca ricette per aiutà in questa situazione. Ùn serà micca più faciule per voi s'è dicu chì ùn sò micca l'unicu. Dopu tuttu, in tutta l'historia di l'umanità, micca solu chì u vostru maritu spia casa.

Cosa da fà primu - hè di pruvà à capisce a ragiunità di parte da u maritu. Ùn ci vole micca invintà nunda, ma hè impurtante di capisce ciò chì hà causatu a vostra siparazioni. E solu penserate cumu per ricuperà da a retirazzione di u maritu à una altra donna. In spessu, dopu un pocu di riflessione, certi anu insulati in elli, viranu in u so stessu munnu, in a quale ùn permettenu micca à nimu. Chì stava micca successu, ma chì pudete capiscenu a mutivazione di abbandunà u so maritu à l'altru, avemu bisognu di piglià un accordu assai seriu à u prublema di a vita di famiglia. À quest'ura, si sò sbagliati è hà purtatu incorrectly. Basta rifiminteghjanu ciò chì era sbagliatu cù u so cumpurtamentu. Tuttu chistu es necessariu per evità ste errori in l'avvene.

Quale vogliu decide di salvà da a retirazzione di u maritu à una altra donna. Pudete metà à pienghje è preoccuvate se u vostru maritu si stalla sopra à l'altru, o pudete sughjirevi solu è cumencia. Dopu tuttu, si capiscenu, ùn ha svilatu nunda di terribili, sò vintu è bè. È a vuluntà di chiancià hè per ogni donna chì ghjera da a zitella, cusì attendu a attenzione. Pudete chianveri quandu faci una caccia o un capizzale, chianci in silenziu in un bancu in un locu desertu, in trasportu pùblicu, pudete grigiavvi à a natura ... si lascia solu ueru, un mesi fa o sei mesi.
Quandu era sempre un zitellu - questu compendiu, è quandu una donna adulta hè digià, hè inùtule per sperà li lacrimi, duvemu urgente di fà qualcosa.

Serà difficiule per avè vultatu à voi stessu, ma avete da pruvà à esse forse forte è cunduri.

Eccu alcuni consigliera per voi.

    Vogliu accuncià contru duie cosi:

    1. Ùn hè bisognu di permettenu chì u sposu hà vintu "in dui casali", passendu da una donna à l'altru, praticà, induve hè megliu è più cuntentu.
    2. Ùn cambia u casteddu di u maritu per u fattu chì l'abbandunò per una altra donna. Questu primurà principalamenti à voi è u vostru benessiri maiò è per u matrimoniu, chì hè sempre quì. Mentre ùn piglià a decisione dirusta è bona, chì faraghju à prossima, ùn avè micca esse fattu. Solu da questu modu acquistà una cosa novu per sè stessu.

      Hè bisognu di ricurdà per tutte e donne chì u rolu di una mamma cu curantinu è a bella donna ùn hè micca tuttu, è u significatu di a vita hè quarchi pocu micca solu chì sì stanu amatu di quarcunu. Perchè e circustanze pò esse furmatu in modu bellu diffirenti. Avemu bisognu à amparassi, per amparà à esse una donna vera, solu in questu manera pò esse postu in vita. Hè necessariu di scopre chì ci hè a vita senza l'omi, chì unu pò campà nantu à u so propiu. Hè per quessa chì averete bisognu di ciò chì avete sunnutu nantu à tutta a vostra vita.

      Allora ùn perchè micca u core, donna caru, amore, felicità è benessiri famigliali per voi è a vostra famiglia.