U veru adulescente è e so difficultà


Ogni pienu di parents suene di a felicità di u so zitellu. In spessu, hà fattu i piani di u futuru di u so zitellu. Decide à quale u zitellu devenu esse amici, per andà dopu à a scola, per quale si maritassi o maritare, scurdate chì u zitellu hè una persona. Sà sapu à chì fà è quandu si fà, i genitori devenu solu appognu u zitellu in i so prughjetti è i miri. Se ùn avete micca piacevule à unu di i vostri amici, ci hè bisognu di spiegà à u zitellu perchè ùn avete micca piace, è esce l'argumenti di u zitellu in difesa di u so amicu. Appena analizà a situazione, è truvate un modu da questu. U zitellu ùn hè micca una criatura stuposa chì ùn pò micca capisce micca senza duv'è duverevule è bagnu, ma quì hè malu. U zitellu sò spessu più prudenti è più intelligenti chì i so parenti, perchè i so pinsamenti sò sempre puri, è i genitori cumincianu à martellà nantu à a parsunalità di u zitellu cù a so auturità.

U veru adulescente è e so difficultà. Se punisce un zitellu moralmentu in questu piriu, ellu hà da esse pruvucatu u so drittu per esse in tutti i manichi impinconti. Li picciotti spessu cumincianu à fumà è drentu in u periodu di l'adulescente, ùn vanu micca casa per passà a notte, o stà abbandunatu in via di manera chì ùn sianu micca sèntenu a morali di i so parenti, skip l'escola. I nivelli di zuccherinu, pudete ancu skip school, prima cuminciaru averanu sessu. I picciotti cercanu tendernità è amori, induve hè datu, o in questu momentu, pare chì questu hè l'amore. Queste omi indicate a so "I", se i genitori ùn venenu micca à i so sensi in tempu è ùn paganu micca l'attinzioni di u cumpurtamentu di u zitellu, hè cusì difficiule di firmà u prucessu di a furmazione di carattere.

In u ghjornu di l'adulescente di u caratteru di l'adulescente, ci saperanu certi difficultà, i picciotti trascinanu in alterazione seriu è ancu esse tastate. E donne cù a ricerca di l'amuri, diventanu omi à una tempesta. Sicondu i psiculoghi, e figliole sottu à l'età di 12 d'andà per educà i so dadi cun carizzi è attenzioni. E figlioli anu da educà e so mariti, è l'accarizza. Ùn hè bisognu à punisce i zitelli, ùn guverta micca à nunda di u bè, hè juste avutu a so pacenzia durante u piriodu di l'adulescente è aiuta à u zitellu ùn capisce micca cun un cinturione, ma cù l'aiutu di e cunversazione, un dialettu currettamente dispostu. Sì i so parenti ùn pò micca trattà a situazione, avete bisognu à un psicologu chì sia aiutu sempre è dite chì cumu esse accertatu bè à questa o questa situazione.

Se a to figliola hè ghjuntu in casa è hà dichjaratu chì ella hè stata fatta è dani nascita, ùn la manicava à un avversu. Puderanu rompe a vita di sè stessu è ella, u ricurdarà in u futuru chì ùn avete micca sustegnu. Ùn ci hè nunda di malu cù a nascita di un zitellu, è ùn pensate micca chì a to figliola falla a so vita cù questu. No, ella sarà una bona mamma per u so picciottu, è l'avete assistitu cù questu. E crede à mè, quandu un nimicu o niputa hè nata, seranu l'avutra crescente è u missiavu.

Figliolu in nisunu casu ùn mancu ùn manicurà, perchè ùn hà fattu in a so vita petite. Sempre vulia sapè chì hà una casa è una famiglia induve hè amatu è spetta. Qualunque hè, hè solu un zitellu persu in quellu vastu mundiale di tentazioni. E a famiglia, i genitori per quessa è sò datu in stu mondu, per aiutà à u vostru zitellu si trovanu. Puderete manghjarà l'amuri, è u collaranu in una verità grande!