Cumu rispundenu à un insulte: amparà à resistà

Tutti duvemu avè intesu à sente l'insults in a nostra indirizzu è da a sorpresa ùn avemu micca sapè cumu ghjustificà capisce per elli. Cumincià à esse grosu o chianci in l'offenda. U nostru psicologu duni parechji cunsiglii cumu per risponde intelligente à u culpritore cun un insulte. Hè un esempiu di e frasi chì vi aiutà à fà scopre una bella situazione pratica.

Cumu rispundà bè à un insulte

Prima, parlemu di parechji tipi di reazzione curretta à un insulte.

Calmness

Ùn sottestimanu stu tetticu, postu chì, cum'è sapete, u culpisciale sempre si senti satisfacità si vede chì l'ughjettu di i so mutu è perde a so cumpusizioni, o invente in u cunflittu. Fate l'oligettu chì ùn avete micca affettatu da a so parolle è sì un pocu surprised by rudeness in a so banda. Sè site à pusà à un urdinatore o di travaglià fisicu senza avè l'appressu, dumandate: "Avete un prublema?" o "Parlate à mè?" A tali reazzione in parechji casi reduci u calore di l'offender, perchè e so parolle ùn portanu micca u risultatu cusì. Plus, tuttu: vi guadà a ricunniscenza di una persona pruduttiva, tranquilla è confidentu. Per rispunse educamente à un insulte significa à ùn discrive à u nivellu di un corpu.

Aikido

Ùn aghjustà micca à urganizà una lotta è per esse in assaltu. Aikido - a tecnica siculogica di traduzzione di a negatività di u vostru interlocutore à quellu. Ci hè parechji tempi chì un furore ùn hè micca limitatu à una sola frase o in a presenza di tutta a colture umiliazioni, in questa situazione, nunda ùn hè risposta: hè sbagliatu. Avete de prutege l'onore è a dignità, veramente? Aduprà a tecnica di Aikido, à dì, ringraziate l'interlocutore per u tempu spente indicating your shortcomings. Dientale chì ùn avete micca fà cose da ellu, perchè ùn m'interessa. Assicuratevi chì i vostri risposte ùn sò micca sarcàstica, deverete cumparisce a listessa tranquilla di l'acme, chì avemu parlatu annantu à u paràgradu previ. Finite a cunversione cù a frase chì avete bisognu di pensà à e vostre mancanza tonight è pruvate tuttu ciò chì permettenu curreghji. In regula, una retazioni dissenu u bumbardariu, è tutte e tistimoni di u cunflittu accettà senza dubbiu a vostra parte!

Zanudlivost

Sì dite più forte in intelligenza chì u vostru abuser (è spessu succideva), pudete ghjunghjene a tecnica uriginale. Per esempiu, un bugnu rici ca dici: "Avete un bellu messu nantu à a tavula, cum'è s'ellu si evoluzionu da un porcu ...", risponde à stu insulte cù questu: tecnicamenti, Darwin pruvò chì i porchi ùn anu micca di l'evoluzione di l'Homo Sapiens in u XIX sèculu. Puderete dà un libru per quessa chì pudete cuntinuà aduprà e dati richiesti. "Agree, sta risposta allora i parolle di u tortu, è ancu mette in un locu stante!

Ignoring

Nimu ùn anu ignoratu un attaccu, è ùn hè micca solu appruvatu. Ma ci sò parechje quandu un insulto hè tantu picciottu chì voi solu chì vulete grinà, dicenu: chì una persona stuposa è malviziu questa persona hè veramente. Ùn possite micca! Demonstrate, in risposta à a ruducità di un bon animu, affirmate chì ùn sò micca toccu da e parolle di boorish, ancu di voi, ùn li micca pigliate in seriu. Senza ùn risponde micca rudously, ùn insulte à ritornu, questu hè chì u bumburariu deve vede.

Ciò chì ùn avete bisognu, risposta à l'abuser:

Se finu à queste ùn avete micca pinsatu di u vostru cumpurtamentu in situ situ praticanti, pudete bisognu di qualchì tempu per furmazione. Fate una persona vicinu à voi per simulà parechje situazione di cunflittu è pruvate nant'à i tarrie di risponde di rudezza chì l'avemu offrule.

Cumu cunffrenu micca è ùn chianchjà, leghje quì .

Cume à risponde à un insulte correctament, cleverly and beautifully

E avà qualchì frase ch'è avete aiutu à risponde l'insulte clemently, beautifully and with humor:

"Per scàite, hè chì tuttu?"
"Avia avutu un bisognu di voi"
"Rudeness ùn hè micca cuncepitu assai"
"Avete aspittendu una risposta uttaite o verità?"
"Perchè vi circate di vede più dolce chì voi?"
"Cum'è tutti l'altri, aghju avutu ancu ghjorni malinni." Ùn avete messu in folla, tuttu fate fine "
"Sì, per suprattuttu, passanu. Dunque ci sò furtune nantu à a vostra banda" (in casu chì qualchissia scalcare senza cola)
"Sembra chì questu rolu ùn vi vene cun suitaghju. Quellu chì veramente voli?
"Grazie per vede l'interessu à a mo persona"
"Vulete offend me? Picchì?"
"Rudeness ùn hè micca necessariu".

Avà sapete cumu respondenu amatu, bellissima è clemently à un insulte. Sinceramente non vulete micca cumportà nantu à una vita di furore!