Cumu sapè cumu spiegà u vostru pensamentu ben?

A psicoluggìa di a cumunicazione hè stata più largamente utilizata è dissemina. Parechje persone ci sò preoccupatu di stu prublema, cumu capiscenu bè corrementi, esprimianu i so pinsamenti. Dopu tuttu, una cumunicazione simplici cù una persona estrema, relazioni cù i culleghi, una reunione cummerciale cunsigliu qualchì cumpetenza. Tutti pòrtanu tutte sse cose.

A cumunicazione cù l'associati di cummerciale pò esse postu di una manera frívola, è durante a cena, i to parenti ùn puderà capisce u vostru tonu presentable. Probabilmente, unu di voi avè cuntu chì cumunicà in rezzione ufficiale, studii, in u travagliu, spessu ci hè un sensu di insincerità di a cumunicazione, a formalità. Una donna chì cunflitti cun un omu, un omu chì guarda una donna è ùn sospetteghja chì ghjucanu un ghjocu psicologicu cumplessu.

A cumunicazione rende a ghjente piacè, l'alegria, un novu impetu, aiutanu à trattà a rutina di a vita di l'annu, cù l'avete, in attività prufessiunale, susciteghja à novi nivoni. A cumunicazione hè u prucessu di sviluppu è stabilimentu di relazioni trà i persone, rapprisentanu a percepzioni, u scambiu d'infurmazioni, l'oppurtunità di capiscenu tutti l'altri.

Cumu spiegà i vostri pinsamenti?

A capacità di cumunicà hè a capacità di una persona per espresione i so pinsamenti. Hè difficiuli di cumunicà cù una persona chì ùn pò micca esse spiegà u mo vulete. È questu hè un esempiu vivitu si avete in cuntattu cù una persona chì hè in un locu di emborgamentu. Hà assai pinsamenti filosofichi, ma ùn hè micca pututu di sprimà in parole. Sicura chì questu hè un casu estremu, ma in a vita di ogni ghjornu, ogni persona sana teni un vocabulariu minimu.

Ogni noi hà ripetitu à scuntre cù un omu chì, per esse l'espressioni, e so emozioni, ùn avianu micca boni boni per denote u pensamentu è l'imaghjini chì girannu in a so testa. Qualchi parolle sò ripetuti, pauses com "em" sò include in speech, and so on. Forsi si avia? Allora avete un prublema cù l'espressioni di penseru, hè un prublema chjuca, postu chì chistu hè un imbusca insurmountable. Pudemu cuntà cumu sviluppà i vostri capacità in questu materiu.

Cumu amparà à cumunicà?

1. Liami più libri.
Per sapè à cunfurmà è di spiegà spiegà pensanu chì avete bisognu di un grande vocabulariu. Per rinvià u vostru vocabuli - per incrementà u vostru diploma di lettura, avete bisognu di leghje letteratura, ghjurnali, magazines, libri è cusì. Pudarete postponà e parolle chì anu un significatu similar, è u significatu di e parolle novi avete imparabile da i dizziunariu.

2. Comunica più .
Cumentu cù l'altri populi è discurendu diverse temi cun elle, pudete amparà assai per sè stessu. Grandi riserve di parole, sicuru hè una grande aiutu à a cumunicazione, ma hè assai impurtante per esse capace di custruisce un ghjocu di parolle per avè un discorsu harmoniu. Sì hè difficiule per alcuna persona, pudete suggerisce qualchi modi per sviluppà a vostra propria parolla.

Pruvà fà alcuni exerciti:
1) piglià qualcuna parola è dà una definizione in forma di una sintesia coherente completa, cumu per dumandate sè stessu: "Chì significarà ... respira? "," Chì ghjè ... u surrisu? ".

2) Avete à voi stessu 2-3 anche qualchì parolla è facenu cun l'aiutu l'aiutu, è più sò composti, u megliu. Ùn utile per fà esse realizati cù un zitillùcciu.

Diffiglii in cumunicari cu genti .

1. Si una persona parla à una persona cù i paroli incomprensibli .
Hè impedente di micca di ricurdà e difficultà chì risultanu in cumunicari, quandu una persona parlate in parolle chì sò micca intelligibule per altri pirsuni. Pò esse esprissioni obscene, un sensu di slang phrases, terminologia scientifica, chì hè igualment difficult to understand. Hè assai probabbli, u prublema hè rirelatu cù l'educazione è a cultura, affacca chì in u so discorsu una persona usa parolle chì ùn sò micca intelligibile à l'altri. In questu casu, avete bisognu di u vostru interlocutore, se l'entende e si ci hè questu bisognu di spiegà u significatu di e parenti.

2. Avvicinassi à a cumunicazione.
Questu hè un puntu impurtante in l'approcciu di a cumunicazione. Pudete sceglie i parolle in u audutu in u quale sì. Questu hè u stilu di cumunicazione, u modu. Hè necessariu di utilizà un settore di paroli chì saranu intelligibili è pertinenti in questu cercu di persone. À livelli diffirenti, a cumunicazione hè stata fatta, se sè u circhiu di i vostri amichi o à una reunione nantu à a cummercializazione.

Per capiscenu i vostri parole o micca, fate in u locu di a persona chì avete indirizzatu, è evaluate, com'è da fora. Hè megliu d'utilizà espressioni è di frasi per una situazione specifica. Se vene per una entrevista è salute altamente i vostri patroni cù a parola "Rispettatu", pudete riesce u risicu fora da a porta. Serà più piacevule solu per salute. A cumunicazione hè spressione da l'attitudine à l'interlocutore è u diploma di u so interessu cum'è un individuu.

3. Rata necessaria di parlà.
Invece di a situazione, un ritmu rapidu di parlà hè adattatu per disputi ardenti, è in altri situazioni, u ritmu di parlà duverà esse più lento. Ma u principale hè chì u discorsu era fluidu è meditu. Ancu s'ellu ci hè un spaziu di emozioni o quì hè un desideriu di purtà una nutizie interessante, avete bisognu di pruvà i primi pinsamenti allinati in a vostra testa in un discorsu coherente, è poi turnate in parole.

Ci hè un esercitu chì vi permette di spirarà i vostri pinsamenti à u listessu pianu. Quandu caminava, oghje qualcosa, è ùn deve micca dele di vaghjimu, è per ogni passu parle u listessu numiru di parole, circa 2 parole per secore, è pruvate à 2 parole à un passu.

Quandu avete bisognu di spiegà cuncepzioni bè, vi pò aiutà di rimbursà di parole micca necessarii ("em", "short", "beni"). Questi paroli pòssinu be sentu da e persone chì ùn avete micca un bonu vocabulariu, ma ponu esse intesu da e persone chì parlanu rapidu.

4. Senso di umuri .
Ogni cumunicazione pò micca fà senza sensu di umuri. Cù l'aiutu di l'umuri, ponu sfreggiate a situazione tensa. Ancu in riunioni di cummerciale, hè appruvatu per avè un belli inseritu à u tempu.

Avà sapemu cusì appassi appassi, pinsà espressu. Aproveche tutte questi sugetti, forsi anu aiutà aiutà è aiutà à cumunicà è esse espressamenti bende.