Cumu scantallu so figliolu per chjappà i vostri ditti?

Qualchì figliolu ùn anu micca pigliatu i so ditto da e so bocca, cuntenenu a mugghieri i so unghji, chjamate i so dite. Quandu i genitori u cumincià à preoccupari, è quanti anni ùn pò micca pessi di u zitellu? A più impurtante hè di seguità dinò u zitellu è stabilisce à quale tempu a zitelli adopra i so dite à a bocca.

Hè pussibule chì questu hè preciduta da ogni avvenimentu, disturbi, temere. È solu dopu stabbilimentu di a causa ovvara di tali accussini, si puderebbe pienze cumu per sdruce u zitellu à chjuderà di dete.

Spessu chì u zitellu sguassate e so mani in a so bocca in quandu un qualchissia hà disturbannu, quandu ci sò qualsiasi avvenimenti da quale u zitellu hè infieru è incù.

U zitellu hè ansiosa, quandu ellu hà riescituatu o pruibitu. U zitellu ùn cumincia à succià i so dite è sta accruzioni calmalu. Per disaccustom un zitellu à chjuderà di dite, avete bisognu di circà un modu diversu di cunsulazione.

Quarchi cosa hè chì per truvà qualcosa manera di calmà u zitellu solu ùn pò micca. Cusì, hè assicurà necessariu per aiutà à un adultu chì ti dicu cumu si cumportanu bè è truvà cumu di calmà. Per esempiu, certi persone si calmonu da a musica è di u ballu, per quessa ùn ne ùn mostra micca un modu à u zitellu? Pò dassi chì hè quellu chì fermerà di suga e so dite.

Quandu un zitellu hè più di un annu è menzu, avete bisognu di pruvà à spiegà à spiicalli chì l'arrappiuditi i vostri ditti in a bocca ùn hè micca bè. È per suggerisce per trattà emozioni negativi, ma u zitellu hè sempre chjuca è capisce ciò chì serà difficiule.
I parechji pò esse attiratu à l'esplicazione di l'eroi di fàtela, chì u zitellu cunnosci è ama. Per esempiu, à u sensu di u sintimu u conte di fiancu "a capanna di Zaykin" vi cunzcerarà perfetta, induve u cunchju hè offentatu, perchè era coltu da a so casa. Dopu tuttu, hà parlatu à i so vicini, è si senti più bellu. Hè impurtante insignà à u zitellu per parlà di e so experienti, è micca di fà scupreru in elli. Dopu un pocu dopu, u zitellu hà bisognu à capiscenu chì in situ situ faiscevite bisognu di dumandà aiutu, invece di fasce i vostri ditte in bocca. À u zitellu sanu cose chì u più veloce, i paisani avè bisognu di seguità u spiegà. Inoltre, hè impurtante è cumu in a famiglia induve u zitellu vive, i paisani parranu di i so sentimenti.

A ragiunata più cumuna per "suga" da dete hè un tentativu di dorme. Cusì, u zitellu s'assumiglia di rilassate è si sona più veloce. In questu casu, u succorsu diventa un rituali prima di dorme. Chì avìanu deveru i genitori? Hè necessariu di inventà un altru rituali di andà in dorme, senza assuciatu cù chjappà i dete. Prima di vultà à u lettu, hè cunsigliu di ghjucà tranquillu di ghjochi, in paese da bainati, u massaggio, chì rilassisce. I parechji sò à pusà à pusà à u zitellu, leghjite i so cunti di fàuli, pudete permettà di piglià a lettu u vostru ghjocu favoritu. Hè bella chì unu di i genitori stà cun u zitellu mentre ellu dorme, chì aghjunghje à a so tranquillità è di cunfidanza.

Spessu, i deddi di a bocca di u zitellu sò attraversu u mumentu chì ellu viaghja cartoon solu. In generale, hè cunsideratu chì u zitellu tira i so mani in a bocca da a soledad, quandu ùn hà literatu nunda di fà.
Perchè a so cumpagnia di i genitori hè di dà u zitellu più tempu, vede caricature aiutà, leghje libri, ballassi, perchè, quandu, u zitellu esciveranu chì ditte sò in bocca.
In casu, i sposi chì fàcenu chjamà l'obsessione, senza cundizzioni di aiutà à trattà stu prublema, perchè, probabilmente, serà devenu à cuntattate u psiculoghju chì, dopu una cunversione cù i so parenti, palesanu a verità propriu di u prublema è manicurà viaghji à risolve quandu u più prestu. E i genitori, prima di visita à un psicologu, deve seguitu u cumpurtamentu di u zitellu per risponde à e dumande di u medico in a recepzione.