Una cura folklori per u cancer celandine

Per un bellu pezzu, l'omi di a ghjustizia hà cunnisciutu a curatiba è i pruprietà utili di celidonia. Purezza hè una pianta perenne curca di a famiglia populi. E ancu s'ellu hè veluous, a celidonia pò aiutà cù assai pelle è e malatie internu. Per via di a pruprietà di guarì più di dui ciddi di diversità di malatie, a pianta hà ricevutu questu nome. Cù appricazzioni propria, a celidonia pò esercitu assai microbicchi dannighjenu. Una di e pruprietà più impurtante di a pianta hè cunsiderata a pussibilità di trattà cù malatie in ongichi. Aduprate u trattamentu naziunale di u celandinu per u cancer è sò discututi in questa pubblicazione.

Propizziu curatori di celidine.

In l'immubilitàriche curaculare miraculosa di Celidonia pò esse appraltate da i labbra di i persone di a generazioni maiò, di quelli chì sò ingaghjati in a medicina erbera, è solu fà lettura di qualsiasi chjave di ricetti per a medicina famigliali. Purezza pò esse usata in u trattamentu di e malatie di u fianu, vesje e riney. Serà ancu efficau per u cungru di l'organi femminili, per a tuberculose di a pelle, l'herpes, irritazione, leucemia, ipertensione, gastritis, ulcer, avvelenamentu è assai altri malatie interna è di a pelle.

Ùn deve esse denunziatu chì l'effettu benitenti di benedettu di a celidona nantu à a cura di certe malatie hè basatu nantu à a fede umana è l'autosuggigimentu. Ma u più chjaru hè u risultatu, è sarà, è ùn importa micca u male. Di sicuru, ci sò assai scettichi chì ponenu a teoria di a pussibilità di trattà e malatie in ongichi cù l'aiutu di a celidonia. Ma ùn serebbe dispertu, speranza è crede in u megliu - questu hè a cume in a lotta per a vita.

Trattamentu tradiziunali cù i mezi chì sò basati nantu à celidonia: ricetti.

Juiu Chistel.

Valenu e pruprietà utili in u purificatore sò u so zucchero, situatu in tallo è fogli. Prima di preparà stu zuccu, a celidonia deve esse pulita di foglie seques, da lavà è a pianta sana (inclusi i radichi) passanu à un macinatu di carne. A massaria resultanti hè struitu è ​​filtrata u zuccaru, chì deve esse difinnutu parechji ghjorni. U dosaje di a droga depende di u pesu di u corpu. U zuccherinu in a so forma pura ùn deve esse usatu, hè cunsigliu per diluccu un à dos millilitri in una piccula ammontu d'acqua furiosa è piglià trè volte à u ghjornu. Più più pesu di u corpu, u più juice hà bisognu à piglià.

Ma, in nisun locu, ùn si micca scurdatu chì a pianta hè venenu, da cunsigliu per piglià cun prudenza. Sè più di più di a dosa, da chì almenu ùn anu esse signe d'avvilinamentu, in u pitrunu casu una overdose severa pò ancu esse paralizazione.

In casu di prisenza tumore nantu à a superficia di u corpu, l'usu di u zuccadoru celidinariu hè cunsigliatu. Per fà questu, hè bisognu di appliendarà assai zuccaru di a pianta à l'area affettata, aghjustate parechji minuti finu à chì u zucchinu hè assurvutu, applica ancu una volta è cambiata d'aspittà. Cusì avete bisognu di ripetiri trè volte in una fila. Hè avutu nutà chì stu modu hè strattu contraindicatu in ei malatie cum'è l'asma bronchial, angina pectoris è epilepsia. In l'absentie di e malatie, u prucedimentu deve esse realizatu trè volte à u ghjornu.

Per fà u zuccadoru di celidonia, imprighjunà in un vetru di cotti cù un gaddier stuccatu. U vetru di u cuntinuu deve esse di un culore scuru. Cù almacenamiento prolongatu, u ghjocu hè peculiar to wander, per esse, per evitar un infruzzione di l'hermeticità di u bastimentu o da so dannu, da u tempu à u tempu, hè necessariu liberà u gas da u tank, debbuli u suvore. Mantene u zucchinu in un locu friddu, ma micca in a fria, perchè sottu a influenza di u friddu perdi u so proprietà utile. Aduprate u zuccaru di celidonia hè chjaru dopu chì fermenta.

Un pruduce.

In l 'invernu, quandu a celidonia micca cultivatu in ogni locu è u zucchinu pò esse micca extracted, u trattamentu di u cideru hè fatta cù un inguite basatu nantu à sta pianta. Questu prufume pò esse acquistatu in ogni farmacevule, cum'è cocilu à domicile, induve tutti e patrimonii medicinali seranu cunservate per centu percentu. Per fà questu, avete bisognu à chop the dried celandine secca è cernigliavvi à u prigore cun un tamarzu, è poi mischjà in proporzioni ugguali cù lanolin è vaseline. Stu pompi pò esse usatu tuttu annu.

Infusion celandine.

L'efficazione hè l'infuzione di celidonia, per a preparazione di quale hè necessariu di furnisce una culloca di l'insemi d'oculazione di a celandina in uttelli esmaltati è pour una tazza d'acqua fogera. Allora u caldu chì hè stata rimettata in un bagnu di l'acqua per quinze minuti, pìcane è pienza à a temperatura di l'ambienti è di a forza. Dopu avvicinà l'infuzione resultante in un vasciu di metriere, portanu u voluminu di a droga à duie centu millilitru. Piglia una infusione duverebbe sia a mezza tazza, quince minuti prima di pranzi, trè volte à ghjornu, finu à a rivoluzione sana. Mantene a stessa infuzione hè ricumandata per più di dui ghjorni.

Broth celandine.

Basatu à a celidonia, pudete puru preparà un agentu per u trattamentu di u cancellu di a pelle.

Cinque zuppi di e herbes sditta è piccatu sò spressi in pratiche è spedinu in un litru di acqua fogera. U calchinu ferà fraru nantu à u caldu di u calore di lentamente durante deci minuti, dopu a quale hè necessariu di fà fà un cerveza di almenu duie ora è di fretu. U calzu resultanti hè cunsigliatu per esse utilizatu com compressa non solu per u cancellu di a pelle, ma dinò per e malatie, cum'è eczema, liquei è furore. Un esemplariu di una decocção serà u lavu l'ulcere non-curazioni è ferite. U cancer di a pelliccia pò ancu guarida è u zuccaru celidininu, abbundantemente lubricate a so pelle trè volte à u ghjornu. Cù l'aiutu di u zuccherou di u vegetale, pudete scancerà i verune, fede ridere di l'acne è l'acne.

In a medicina famigliali, u trattamentu celidininu di u cangeramentu hè realizatu da un certu mètudu. Hè custituitu un aumentu graduali in a dosa di l'agentu utilizata. Ogni matina, una ora dopu l'esmorzar (nantu à un stomacu vacanti) piglià una tintura di celidonia. Avete bisognu cù una sola gota di tintura diluita in una picca crescita di acqua foglia. Aumèntaci a dosi ci deve esse una sola gota ogni ghjornu. Sì, dopu avè alcuni a quindicina sette, ùn anu micca osservatu viulazione ùn eseguisce micca, in seguita, a recepzione cuntinua finu à a ripertazione sħiħa.