Calorusi ardenti: saltonu corda

Oghje in sportivi pudete cumprà una corda cum'è un simile - gomma cù manichi di plastica, è più avanzati - cun un cuntru qualificariu è l'aiutu convenientu di a talla. Qualessu si selezziunate, fate curazioni à a larga di a corda: aghjunghje i manichi è sùrtenu i diritti ghjustu à u livellu di u pettu davanti à voi - u ciclu ùn deve tuccà liberamente a superficia di u pavimentu.

Si compra ùn hè micca pussibule di aperta u pacchettu è "pruvà" in u sportiu, fighjate e seguenti cagiunati: cun un aumentu di 167 cm, a larghezza di a corda hè di 250 cm, cù 180-280 cm. Calorie ardente, salta cordone - un modu direttu à ottenevule u vostru scopu.

Spiriminchi direttamente

Aghjustassi a posture, furtificheghja i musculi di u spinu. Eppo ghjustu, peri anch'elli più largu chì spalle, fate duie cullu e duie volte, è tenenu a fini, u so sporta. Prudentinu di cursa, manteneu stu pusiziu durante 5 segundos. Mantene a to back straight. Ritorna à a pusizione di partenza. Saltate (saltate cù una corda saltando) permette di scambià à 1000 kcal per l'ora. Cù stu furmazione, u prugettu stimuleghja, è se a tecnica si osserva, a carica di e articuli hè pocu chjesa. Jumping hà sviluppatu a flexibilità, a postura, u sensu di equilibriu è a coordination of movimenti. U travagliu non includenu micca solu i musculi di e nucali è i ghjambi, ma ancu i musculi di e mani, spalle è a stampa. Ùn si scurdanu di e contraindustriazione: hè megliu esse rinunziatu di sminute si avete da qualità di iperteste, s'ellu ci sò prublemi cù u sistema cardiovascular. Fate u nostru cumplicatu almenu 3 volte à settimana. Accumincianu a santà cù una piccula freccia, acchianannu u tempo. A Terra ùn hè micca nantu à u pede, ma nantu à i pads di i dete. Durante u muvimentu, i coddi sò pressedati à i lati, anzi è furmagliu travagliu.

«Spizzatura»

Faremu à rinfurzà i musculi di a cinta di spalla, sviluppà a fluria di l'articuli spaddi. Cogliu a corda duie volte è capisce l'estremità. Sì a corda hè troppu longa, mette in ghjornu à u polu. Allora puderebbe piglià a manu, cumu si rimanna una paddle altru di ogni loce. Circularly movi a manu diritta versu a destra, u left - along the same arch à a destra. Portu un minutu.

Pendenti appoghju

Faremu à rinfurzà i musculi latissimus di a spalle è musculi di a stampa. Stand up straight, rinfriscà a corda saltate dui è pigliate in e mani, l'apprezzamentu hè più largu ca l'spalle. Pustiu e to mani diritte nantu à a testa. Mantene a to back straight, inclinate à u left, aghjunghje sta pusizione per 5 segundos. Riturnà à a pusizione iniziale è repite a fissa à l'altra parte. Ùn vi scurdate di mantene a statica in u puntu di fine. Pruvate per fà e so piani cum'è prufonda. Puderete 10-15 pizze nantu à ogni direzione.

Saltate nantu à u situ

Sviluppà flessibilità, coordination, un sensu di equilibriu. Sacciu a corda, avantaghju. Allora salto in u locu, saltendu è cambiante i ghjambi.

Saltate da parti

Sviluppà flessibilità, coordination, un sensu di equilibriu. Eppuru in modu chì ogni volta per sbarcà nantu à a diritta, à a sinistra di a linea imaginariu in u pianu. Cù u tempu, aumentanu l'amplitude di i muvimenti.

Jumping pier cross

Sviluppà flessibilità, coordination, un sensu di equilibriu. Stand up straight, pusau una perna in fronte di l'altru; Salto è falà, cambiantete e so gattuttà.

Levante di u corpu ghjornu

Furtificà a pressa, stende i musculi di a spina di a crosta è a bassessa. Chjapperu nantu à u paviu, i peri chinuciuti, petti in u pavimentu. Aghjustate u to pettu rightu è aghjunse a corda nantu à u to pede, e mani diritte. Allora pigliate è manteneu u corpu cù una volta à volta à una distanza di 40 cm da u pianu, mentre allisterna à tempu à u lettu. Mantene sta pusizione per almenu 5 sicondi. Sè pussibule, sviate ancu più altu è si stalla à u puntu di più per u stessu 5 sicondi. Dopu à ritornu à a pusizione di partenza. Do 10-15 repetizioni. S'ellu l'asircitatu hè difficiule, sviate risposte altìssimu.

Straight Back

Sviluppà a postura, rinforza i musculi di a stampa. Fate nantu à e so spinghji, i ghjambi curpuleghjani in i ghjinochji, i petti in piena. Saltenete a corda sottu a volta, nantu à a linea di i omopigliuli. Pesa u corpu cù una volta in ligna. Manteve a postu durante 5 segni, torna à a pusizione di partenza. Do 15-20 repetizioni.

Allevà i ghjinochje

Stretch the back of the thigh. Fate nantu à a spalle, mette a corda nantu à u to squadra dirittu. Tira u ghjinochju à u pettu, pigliendu a corda nantu à sè stessu, si spargiu l'u codice à i lati. Mantene sta pusizione per 15 segundos. Riturnà à a pusizione di partenza, ritendu cù l'altra piera.