Mascarelli di facci cù melatu

I prupietà curative di a melale hè cunnisciutu di parechje tempu. Funcione perfettamente cù i friddi è parechje malatie. Inoltre, u meli hè spessu usatu per parechji prudutti cosichi. Face mascarelli cù u melatu effittivamenti a cura di a pelle: rinviu u so tonu, culore sanu è cacciate i cenuli.


Maschi cù meli

Maskidlja una peddi sita di a faccia

  1. Pigliate dui cucini di u meli è u latti caliu, una cullizzioni di casgiu cottage. U mele si prunùncia cun u casgiu è aghjunghje u lettu. Aduprate a mistura à a vostra parolla per vinti minuti. Puderete sguassà a mascara cun un disc di cuttuni. Questa mascara hè bella per u pezzu normale è cunghjunata, ma invece di latti quandu deve bisognu d'u iogurtu, è ancu avè bisognu di aghjunghje parechje ghjuveddu di zucchero di limonu.
  2. Pigliate dui cullizzioni di farina d'avena, fremenu u latte cálido è aghjunghje una grande cuchja di meli. Mettite tuttu u appicciu è applica nantu à a faccia. Hè necessariu guardà a so mascara per di deci minuti, è poi a rinfriscà sottu à l'acqua calda.
  3. Pigliate un grande cuchjate di u meli è u vetru di latti. Meli hè dissolutu in u latti è limite a suluzione resultante invece di fà lavare.
  4. Pigliate una cullizzioni di u meli, una cullizzioni di glicerina è u guccini. Tutte l'ingredienti sò imbulighli è appiicati à a faccia cun movimenti di massaggi. Manteve a mascara per cinque à siete minuti, rinite sottu acqua calenta. Invece di glicerina, pudete aduprà u latte o l'oli vegetale.
  5. Pigliate dui cullizzioni di u meli, 50 ml di latti (càlammi), una polpa pocica bianca, è una culletta cuppa d'oliu d'oliva o mustarda. Mettite tutti i preformi di gruel gruel. U fruttu rinuvatu hè appiicatu à a faccia cun una cullana mannosa è mantene da vint'anni. Dopu quessa, lavagnau acqua cale.

Maschi per una pelle fat face

  1. Pigliate dui cullizzioni di tè verde chilled è dui cullizzioni di zucchero di limonu. Mettite tuttu cù una cullizzioni di meli. U mistu resultanti hè appiicatu à a faccia for quince minuti, dopu à quale, lavate cun acqua fredda.
  2. Half a cullizzioni di u meli cun uiguulu è duie cuccume di un casgiu cottage. A massaria resultanti hè appiicata à a faccia per vinti minuti. Allora accélula cù l'acqua sub-tepid è aduprà immediatamente sottu un friddu. Questa mascara benitrica à a pelle è aghjunghjava i pori.
  3. Pigliate una colazione di u meli, u zuccaru di limonu è duie cullizzioni di tè tè tè. Mettite tutte sospiaghja è applica à a faccia purificatu. A più mascara si deve tenuta per di dece minuti, dopu a quale hè lavata sottu à l'acqua fredda.
  4. Maturà dui cullizzioni di iogurtu cù a mità di una cucchola di meli. U mistu resultante hè appiicatu à a faccia per quindici minuti. Rinfria l'mascara sottu acqua fresca.
  5. Mettite una colazione di granu di triglio cù meli è iogurtu finu à u mushy state. A mascara si metti una gruta capa nantu à a to fàccia per quinze o vinti minuti. Lavte sottu acqua fresca.
  6. Pigliate dui cucini di u meli di liquidu, una culletta cuppa d'avena, una piccula acqua è duie cullenade di zucchero di limonu. Mettite tuttu ciò chì apprezzà è appricà a mascara in faccia è u collu. Dopu à deci minuti, lavate sottu acqua fredda.
  7. Mettite dui cucini di u meli cun una culloca di patata grata è una quantità di purificazione d'acqua. In u risultatu, avete bisognu di un grouu di liquid. Applica à a faccia di a mutazione resultante in una capa uniforme è dopu à pocu minuti, lavate a mascara sottu acqua fresca.

Maschi di acne

  1. Pigliate dui cucini di u meli, un vetro d'acqua fogghi e trè zucchioli di cucumberu rossu. Cucumber mask brew fridhe acqua fridale. Allora prufina è aghjunghje u melatu. Stir and use a solution per spender a face. Dopu vinti minuti, lavare l'acqua fredda.
  2. Dui zucchioli di u meli cunfundati cù dui cullizzioni di latte in caldu, aghjunghje un pocu di acqua calda, una cucchiachora di iogurtu frescu è u zucchero di un limonu in tuttu. Culore bien à un vasettu di vetru. Apply the first layer on face è d'aspittà, finu à siccati. Dopu à questu, appliendarà una seconda capata è finu à chì tutte u mischju hè stata utilizata. Dopu à deci minuti, lavare a mascara cun l'acqua sub-tepid. Questa maskedà deve esse fatta dui volte in una settimana.
  3. Pigliate cinque taglioli di cinnamonu è di meli. Imbulighjate i dui ingredienti in u pregliu. Applica a mistura in u to fàccia o prublemi. A più mascara chì deve esse ghjornu à a sira, è in a mattina arringe sottu à l'acqua calda. Per riceve un risurtatu pusitivu, una maschera si deve esse fattu regularmente.
  4. Mettite una colazione di aloe juice cù una cuchja di meli. Fate un marmu per vinti minuti. Allora aghjunghje a mascara in a vostra faccia for quince anni è aghjugiate sottu un acqua aggettiva.
  5. Mettite u melatu cù l'oliu di u tè. Aduprà a mistura resultante in a vostra parolle per uni pocu minuti è poi lavate nantu à u caldo cálido. Avete bisognu di aduprà sta mascara in modu rigulari. In ogni casu, sta mascara ùn hè micca cunsigliata per u gravidenza.

Soothing for all skin types

  1. Pigliate una cucinara di fiori di camomile, anzianu, pappagallo pour un vetro di acqua fogera. A erbe aghjunghje a farina di a farina è a mità di una cuchja di meli. L'erba hè stata infosa durante quaranta minuti. Dopu à questu, aghjustate u mischju cù un colpu spìritu per vinti minuti, pudite lavite prima cù acqua cale è frustazione. Una maschera nurmalizeghja a circulazione sanguinale è pressa à l'ombra.
  2. Mettite una cullizzioni di melatu cù farina di granu è una proteina crisp. Avete bisognu u porcu. Applica a mascara per 10 minuti annantu à a faccia, pozzu accaccià cù l'acqua fresca. Sta mascara hà una forza calmante. Inoltre, ancu perfetta è secca a pelle.
  3. Maturate duie cull'opoli di u meli cù a polpa di banana è a soia bruttura. Spruvule i cumpunenti di u lituu cù polpa di frutta è applica nantu à a fàccia durante 10 minuti. Dopu à questu, lavate a più maschera cun acqua cale. A polpa di una banana pò esse sustituita da a carne di u kiwi, di l'aranciu, di a manzila o di qualchì altru fruttu dulce.
  4. Agghiuncinu una cipolla in u fornu, pizdu è mettite. Allora aghjunghjite una piccula cuchjelle di u meli è un latti di latti à a cipolla. U mistu resultanti hè appiicatu à a faccia per cinque à deci minuti, è pozzu accuncià bè cù acqua calde. Questa ricetta hè megliu adattatu per un tipu di pelle cundotte.
  5. Per preparà sta mascara chì hà bisognu d'esse: l'ghjuvaglianza di uovo, una culloca di u meli, uni pochi di zucchero di limonu, una cullizzioni di l'oliu d'aliva o l'altri olii vegetali. Imbulighjate tutti l'ingredienti appena finu à una massa homogeneia è applica à a faccia à una meza ora. Dopu à passà u tempu, lavare a mascara cun acqua cale, è poi aduprà a face cù cotti di ghiaccio. Elimine l'excusità di l'umidità cù una siccica. Dopu pochita, dissemi la faccia cun una crema nutritiva. Questa prucedura si deve esse ghjustu da a notte.

U usu regula di questu masque a vostra pelle rijenevià, i pori anguli è vermuttoni sparanu.

Nota: u mele hè un pruduttu chì pò causà una reazione allergique, per quessa, prima di fà una maschera, fate dunque micca chì alerte micca. Per questu, metteci un pocu in u to pettu è aspittà una meza ora. Sì stu tempu ùn hè micca addivatu vermiculate o prucia, pudete fà una mascara. I prodotti alergichi sò aloe, canella è chamomile. Per quessa, avete da esse attentu à l'usà.

Per màsculi, hè megliu l'usu di u melatu filtratu, chì ùn sò micca un polene di e rèste di insetti morti, chì pò ancu causà allergii.

Prima di appruvà i mascarati, pulisce a pelle cù un medio speciale: tonichi, loci è scrubs. Dopu i mascarelli, ùn anu micca sapone, perchè si ferma assai. Hè megliu aduprà una crema hidratante o nutritiva in u to fàccia.