I règiche fundamentale di cortesia per u squadra

Ogni ghjornu, allughjatu à u travagliu, cumpareghja cum'è e persone chì travaglianu cun voi, cù un associu di cummerciale, u capu. Oghje ch'ella sianu in rapportu cù elli "magia" parolle di educazione. Ciò chì ci hè micca di dì, ma senza sti paroli in a squadra in tuttu. Ma o avemu sempre eserciziamenti a nostra gratitenza o esse scuscia? Ghjè per questa raghjoni chì decisu di cunsece e règiche fundamentale di cortesia per u squadra.

A postità hè a più preziosa. Tutte e règule di felicità dicenu: avè ricevutu l'aiutu, sempre dicenu "ringrazialli", volemu dumandà à qualchissia per pardunà, avemu principiatu cù a parola di disculpa. A strada, à quellu di l'ultimi, principiendu u vostru trattamentu cù a parola "sorry" ùn hè micca sempre di voi chì eranu culpèvuli. Hè solu una di e reguli di educazione, chì dice chì sì una persona crescente. A volte l'appughjatu in a squadra à u so cumpagnu porta cù a so distrazzioni da questu o quellu travagliu - questa hè a raghjoni di a vostra scusa. E quale si puderaghju esse dichjaratu - queste sò e reguli in a squadra, ùn l'avemu micca stabilitu, ma l'avemu adigherate. Eppuru, sicuru, hè solu a punta di l'iceberg di e regule fundamentale di cortesia per u squadra. Dopu tuttu, per a scusa, ci sò parechje altre situazione chì quandu ùn si pò fà senza esa parola: esse tardi per u travagliu (l'occasionu più brillanti per a disculpi), pospondu o anulazione di una reunione impurtante o micca à u pianu di u travagliu in certi volte.

Certamente, parole di gratitenza o disulugia sò nunda più ca simule educazione umana è una espressione di rispettu per i so culleghi. Dopu avè parlatu sti paroli, accumpagnate cun un sonnu piacevule, ùn pruvate micca pruvate à u bellu bellu è hà da guadagnà a dispusitiva pusitiva di i culleghi à a vostra persona.

Ancu s'ellu ci hè parechje alcune cà qualchì parolle "magic" ùn aiutanu micca à tuttu. In una parolla, ùn truvamu micca e parolle ghjustificate per curre a situazione chì hè stata in u travagliu. E esempii di stu cunflittu à u travagliu pò esse assai: avete cunghjuntatu cù un sughjettu di cummerciale impurtante (avutu frustratu l'operazione), per via di i vostri fiancendu i negozii ùn anu micca fattu è cusì. A megghiu modu di questa situazione, cum'è i canoni basi di l'etica dicenu, hè una scusa di spiegazione chì vo l'avete u vostru sbagliu è facenu e vostre disconcorsi immediata à u destinatariu. Dopu mandatu una tale lettera, avete bisognu à chjamà è dumandate se u persone ricivutu è quale sò i so azzioni sussegwenti seranu. I duminii di una tale lettera sò un capiri e la signatura di u capu più vicinu à u vostru. L'urla scusa pò esse typate o scritti da a manu.

Una altra base di e regule di cortesia per u gruppu hè chì l'abusive excessiu di parole cum'è "sorry" è "thank you" ùn hè micca cunsigliatu. Ricurdà chì in tuttu quì ci deve esse una misura. Per esempiu, sè vo vulete riferisce à un collegu chì hè diretta direttamente cù u prugettu, ciò chì site di ferà, principià a vostra ogni conversazione cù i paroli: "Sentite per disruptivo ..." ùn ricumandemu micca. Sapete chì in cumunicarii cù i culleghi stu principiu di u vostru trattamentu pò esse sicurezza salvata. Pregu, perchè A nostra risposta hè simplice: cù questa persona si cumunicà in una causa cumuni è più impurtante, tuttu passa durante a ghjurnata di travagliu. Un'altra cosa - a chjamata o a vostra visita in una casa di cunghjunta fora di u ghjornu di u ghjornu, ùn ci hè bisognu di disculuzioni, ancu s'è vo site chjamatu o a vostra visita hè cunnessu cù un affare seriu. Ma in u tempu di travagliu per esse à voi, aiutate, o risponde à a vostra dumanda, u vostru sociugheru hè solu di dettu, cum'è vo site in relazione cun ellu. Quandu u dicenu dici: a manu si lavava a manu, sopratuttu si questa manu hè u collegu giustu. Avanzendu i rispunsevuli principali di u travagliu è ignurendu a dumanda hè u disrespectu maiò di a persona cù quale travagliate. Cusì ci vole ancu sempre cunsigliatu. Ma avemu cunsigliatu per voi, per rigalu a la cumpagnia per l'assistenza prestata in u travagliu duro.

U sicondu esempiu hè u stranieri in u situ di travagliu. Scupraru - avete dumandatu u pirdunu, vi vulete a salute, ringraziatu. Tutti sìanu beni, solu i primi. A vostra disculpa hè simplicemente micca in tuttu rilevanti, no solu chì scupriate, anu distractatu à ognunu di u travagliu in e vostre propriu palmu. A strada, cù i vostri strigini, hà purtatu senza disgrazia solu per sè stessu. Aghju statu ditti chì i reguli di l'etiiquette includeu l'obligaienti "sia salutare" dopu chì l'steliati sentianu. Sta regula hè statu introdutata per noi da i nostri averi è i matri. Destrueremu stu mitu un pocu, chì porta à a vostra cunniscenza u fattu chì una persona dilicata in questu casu possa finta chì ùn hà micca intesu à nunda. Cusì, ùn vargugnarà u persone stranutu. Un esempiu di questu pudete serve com'è una reunione impurtante, induve, per causa di u stranu stesu, un desideriu caòticu per a salute pò inizi da una volta da vinti pirsuni. Quì hà da esse impurtante aghjunghje: vulemu stranninu - fàllu cusì prudente.

Inoltre l'abitudini di spessu usendu e parolle di gratitù in u situ di travagliu pò sbattì micca scontri assai attori cun u penseru raghjonu assuciatu cù u travagliu. Per esempiu, u vostru co-mistieru puzziche nantu à un prughjettu seriu è urgente o scritte documenti, è pigliate un marcatu, un sacchette di lapisà o un pensà per ellu. Pujheghja nantu à u so scrivanu, dite "ringrazialli", facendu per rinchisce cù u pensamentu chjelu o idea. Pensate à quessa, è ùn deve esse megliu di mette l'ogettu chì hà presu in silenziu nantu à a tavula senza distraisce e to colpa. Eccu avete ancu a paradossu di u fattu chì, prima di pudè esse dichjarà i primi preghjinarii di educazione, ci hè megliu prestu prestu a cura di a situazione è capisce, è si valute. In particulare quandu vene à i persone chì travaglianu.

Questu hè cumu u regule fundamentale di l'etica in u situ di travagliu. Qualchissimu chì ponu maravigliate assai, è qualchissia pare pare u norme è aiuta per vede cun infardi nantu à a squadra. Vulendu chì pudete sente parolle di gratitù, è per disculuzioni quantità in quantu pussibule. Bona furtuna!