Sì u maritu si drissi

Quandu una persona addiventa addicucata, per esempiu, di l'alkohol, drogi è ghjocu, ùn hè micca solu u so prublema. Suffer è i so amori: anu troppu in u dulore è u scantu. Ma solu di quì pruvate à salvà un amatu, spessu, sfurtunatamenti, senza successu. Ancu i tempi ancu di salvà u purtonu à a distruzioni finali di e relazioni. Quale hè a materia? Cumu si pò cumporte per aiutà à una persona salvu di una addiction dolciosa? Ciò chì hè necessariu, è chì, per contrari, ùn valuta?

1. Ùn pigliate a respunsabilità tutta

A dependenza hè una malatìa. Piuttostu annantu à questa basa, i pirsoni dipindenti vicinu ci siammu responsabilità tutta di u risultatu di a malatia, perchè credi chì "ùn pudete aiutà à sè stessu". Hè impurtante chì ricurdà chì u sustegnu è l'aiutu hè utili, ma traschendu ogni rispunsabilità per a ricuperazione ùn hè micca. Ùn pudete aiutà à una persona chì ignora u so desiu è voluntatu. Sì avete arristatu à salvà attivamente, è u salvatu pò piglià l'aiutu, ma ùn hà micca fattu per ellu stessu, u so desiu o intenzione ùn hè micca statu furmatu. Hè pussibule chì tù pigliate assai nantu à sè stessu. A volte l'affari senza impietariu in una persona si sia scusa per ellu à cuntinuà à indulge in un malu habititu mentre intese in "salvezza". Ùn fate micca a responsabilità di a "operazione" sana, rende l'aiutu chì hè appruvatu, chì ùn manca a lentitudine, ma si sviluppa a vulintà di i dependenti, è chì pudete fà. Scurdate un filmu di u destinu di una "persona dolenta" (per esempiu, "Afonya"): un impattu positivu ùn hà micca l'effettu desiderate finu à chì a persona stessu, per certi circustanza, ùn si capisce micca a necessità di parte cù a so dependenza. Qualchidia chì si trova in tali situazioni pò aiutà sè stessu solu per capiscia u so intaressu di a guariscenza. Inutili, l'aiutu di i parenti sacerdani s'assumiglia à a famosa frase da u conte di K. Chukovsky: "Oh, hè travagliatu: per arriccà u ghiovu da u swamp".

2. Sceglite l'argumenti cusì

In spessu in una cunversione cù un addicìbule, ùn simu micca parlendu micca di ciò ch'elli anu moltu. Exprimemu a nostra indignazione ("edite cum'è un porcu!"), A so indignazione ("Quale chì i nostri amici pensanu à noi?"). Ma tanti irritazioni è indignazioni sò generalmente secondarie. Se sente attentu à sè stessu, ghjè chì dopu à sti sentenzi sò un scantu forte. Avemu a paura di perde una persona estimata per via di a distruzzioni di u so corpu è / o di a parsunalità, avemu scatu terriblemente di perdienti a nostra rilazioni. Per ùn esce di u nostru paura, ùn parlemu micca. E vale a pena cumprà cù i vostri sententi dipende: "Sò assai scantu, mi sentu impotente è ùn sapi micca ciò chì farà. Sò fermu tristu! "Eghjè ciò chì anu diversu e sti paroli è i frasi sona:" Sò bè drunatu, cum'è un porcu! "Se u secunna dà a risposta di l'indignazione è u desideriu di risponde à u listessu, u primu hè di fiducia è sincerità. Contra un insulte pudete oppitu, ma contru sentimenti - nè. Invece di leghje e lecture quantu l'addiczione hè preghjudiziu à a salute è quantu quellu chì hè per noi in stu statu, mi circà un amicu, maritu, partiregiu, parenti è cumprà i vostri vera esperienza. A persuasione, i minaccii, i notazioni pruvucavanu, com'è regula, i più cunflitti più grande in a famiglia, mentri u so vicinu cuntinueghja per tradiscia u so abitudine. A sporta, avemu intesu à l'indirizzu: "Ùn piaciunu micca, andare. E in certi modi questu hè correctu. Perchè tutti avianu u dirittu sanu di sceglie u viaghjanu, è, in particulari, cumu murivu. Quarchi pudite avè una persona per cambià a so vita, ma ùn pudete "fà felici".

Un abitudinu pernicu è un modu faciliu di fighjulà di i prublemi

3. Ùn criticate a personalità tutale di una persona dipendente

Comu regula, micca appruvendu a dependenza di una persona intimusa, chì hè, solu un di i lati di a so persunità, avemu criticatu a so persunità sana. Quandu una persona hè malatu, dì, ARD, trattemu una persona per separatamente, è a malatia per separatamente. Quandu una persona hè addiculata, spindighi a dependenza cù tutta a tutti: "Sò disgusting in questu modu!" Quandu una persona hè criticata, cumencia à difende, è insette, rifiuta di comunicà, è scandali ponu esse ghjucatu.

4. Rispetà a incapacità di l'addicceru di rinunzià à l'addiction

Dopu ogni addiction hè qualcunu prublema di vita senza risolvirsu, è l'addiction pari à l'omu l'unicu modu dispunibule per "cura" di stu prublema, una forma di piglia analgistiche. Untitled un amare da u so addiccione, duvere qualcuno appressu à l'aghju, perchè in u sensu ellu viaghja sempre u dulore è u timore. Pruvà cumprendre ciò chì a verita causata di u so prublema hè, è si pò aiutà à aiutà à risolve.

5. Ùn aghjunghjenu a dependenza è a relazione

Ci hè un mitu chì "s'ellu fai chì (o si ùn pò micca rinunzià), ùn ùn m'avete micca amatu". Questu hè spessu usatu da e persone chjappu in i scorsu contru à i dependenti. Sicuru, chansu ùn si capisci, perchè si veramenti pensanu chì tuttu un addicri hè direttamente direttamente cun elli, è si purtate tuttu u so propiu gastu. In fatti, a dependenza, anche si averebbe datu, ùn hè micca necessàricu seguità da l'attitudine di una addicciata di voi. I prerequisite per a dependenza sò generalmente in a zitella. Per quessa, hè impurtante per cumprà è micca di cunfluì: dependenza di dependenza, relazioni rilazione. A cruciali nantu à a rilazioni pò esse settimamente micca quandu quandu ci hè una dependenza in ella stessu, ma solu quandu ùn hè nunda di a rilazioni propria.

6. Ammaate di voi stessu

Questu vicinu à una persona dipende, avemu un spaziu assai vastu d'esperimenti: teme - per ellu, per ellu è a so famiglia, a cravatta, u resentimentu, u dulore, u pallimentu, a disperabilia, a culpabilia è a vergogerie. Hè impurtante chì ricurdà chì a so cumpagnia di una persona hè micca di guarisce l'altra, ma di guarisce, per aiutà. E questu hè unu di i modi per risolviri u prublema. Per aiutà à noi stessu, sviluppatu è creatu in persona, spessu femu una persona vicine sottu. Succece chì quandu avemu amministremu a situazione, l'associu ancu "scherzu" rompe di dependenza.