U baghismu di i zitelli, se i genitori di difesi diffirenzii


I duminii di religione ùn sò micca simuli quantu pensemu. Ancu ora, quandu a naziunalità è a religione, cum'è a credenita politique, sò rigularamenti persunali, u battèsimu di i zitelli, se i genitori di difesi diffirenzii, pò esse un problema seriu.

Ùn sò micca cunseciuti di difezii fede si sò interessate à u battèsimu, ma ancu i so genitori. È in casu di una famiglia assai fidili (o più bien, parechje generazioni di duie famiglie à a so volta), i clani veri pudete intrinu in resistenza. Montagues è Capuleti di u XXI seculu - questu hè chì u battèsimu di i zitelli si face chì i genitori di i diversi fede.

In u mondu oghje in u mondu, ci hè assai più pace è ghjustizia. Tantò tantu chì l'omi sò obligati di travaglià dura o di ghjornu di ghjennaghju o ghjucate u ghjocu di computer per liberà a tensione è u stress. Dopu tuttu, ùn ci hè nudda guerra, è ancu una diritta murali in u casu di una disputa "punch in face". E anchi, cum'è vestiggiu di i seculi passati, ùn anu persu dogma.

A fede ùn hè micca solu credenze persunale. Sò quelli chì esattamente, finu à a nostra continuazione, i nostri ferri, pare. È in questu mumentu i costi opposti sò include in u cunflittu.

Parente i genitori è altri parenti

In regula, i caglichi sò stati capaci di risolve stu difficult issue. Ma l'attori principali serà parenti è parentali. Dopu tuttu, a quistione di a religione hè spessu una materia di qualche famiglia, clan è a storia di famiglia. Allora, l'opinione di u "clan" duverà esse accadutu prima.

Trè possibbili per a risolviri u prublema:

Cumu per evitari u cunflittu?

Quandu si sposanu, parechji sònnii di u sacramentu di u casu, chì pò esse accumpagnà una città civile. Eppuru, in u calore di l'amore, per i debbiti dispunellati, cumu fà una celebrazione, forsi, annantu à un casu è eseguita.

Ùn hè pocu cumu per i clòrici accunsentenu à i ligami di "u matrimoniu à u celu" cù representanti di e diverse cresia. A maiò spessu, questu succede in varias currenti cristiani, ma ci sò altre casi più esotichi.

Sì, se unu di i cagiuni prima di a casale, stà in una altra fede. Allora ùn hè micca cunflittu. Ma cum'è regula, dopu avè esse sulitatu in a so cunfissioni, i cômessi accumincianu u prublemu di u battèsimu à un ziteddu per nunda. Allora, l'accidentu chì hè persu di vista, torna, è u prublema serà in tutta a so gloria. U battèsimu di i zitelli, se i genitori di difesi diffirenzii, hè una prova per a famiglia sana.

Cumu pudendu pacà in anticipazione?

Ma, per regula, tuttu ùn hè micca cusì difficiue è dolce, se i genitori di i diversi fede decide u tema di i figlioli ghjustificà senza presse. In questu casu, se nun è un picciriddu, ma dicenu un adulescente, avissi avutu bellu per ellu dumandate nantu à a so attitudina in a religione, è avè preceditu a cunversazione cù una spiegazione petite perchè hè impurtante per i genitori.

Eppuru, quandu, in generale, ci hè l'oppurtunità di posa è di discussione di a situazione in anticipu. Dopu tuttu, a più frequenza di u battèsimu di zitelli, se genitori di difesi diffirenzii, si spontaniamente.

Trà l'altri

Vi discussà u prublema è l'opere pussibuli per a so suluzione megliu in a famiglia - quella, i paisani stessi di u zitellu. È digià cù a decisione pronta, "unificatu di fronte" per attru in a lotta per a religione scelta.

Chì questu dice:

Una famiglia multigeneracionale hè una morta. Addiscentamente, a parola "famiglia" si riferisce solu à i cagiuni è i so zitelli. Allora, u prublema di cunfessione è u battèsimu hè diventendu più pocu agutu. Ma hè ancu esse trattatu cun più di cursa è precisione. Dopu tuttu, ora a quistione di a religione, u battèsimu è a religione hè prima è primaria a prublema di mantene e tradizione, vacanze a famiglia è a cultura. E di raspariallu, cumu si da qualcosa cosa insignificante - significa, per dannà a modu di famiglia, per destruisce cù e so mani chì era custruitu da ghjinirazioni.