Avete u dirittu!

Avemu dinò à pensà chì l'emozioni negativi avissiru avutu aduprà d'amparà, affundate è micca mostrarà. A società crede in ogni modu di sustegnu l'illusione chì una persona decente ùn hà mai rigalu versu a còllera, a ghjilosi, dispramentu o resinzione. Ùn importa micca quantu hè male, duvete pretendenza chì ùn ha fattu nunda di spéciale. Ma, in fattu, a suppressione cuntenuta di l'emozioni pò causà un grande stress, e cunsequenze di chì si pò esse più peggiu ca di l'"liberazione di steam".


Lucha contra mitos.
Per principià, cumprende à sè stessu chì nimu pò cuntrole tutte l'emozioni. Ùn ci hè nimu chì averebbe sperete a felicità à ogni minuti di a so vita è ùn anu mai in folla o inghjulazione. Sicura chì hè male si ùn avete micca cuntrullatu cuntrullà è fate nantu à ogni materia tinta. Ma, si ci era un gran problema, avete u dirittu à l'emozioni, perchè tù stessu o l'altri puderebbenu micca pensatu.
Dunque, ùn culpere micca per questu. Apositu megliu chì tù sì veramente in fervenza o inghjulazione, chì sì stati abbia o ingannata. Cume più onestate sarete cun sè, u più còmico chì sera intesa.

Uraganu senza cunsiquenzi.
Pirmettenu à esse diventate è sperimentate emozioni diffusuli - ùn significa micca di fà cumportallu, spoor à e vede d'altri populi è per disrupt anger in i carchi amate è i primi passi.
Fighjate à voi è a situazione da l'esternu. Forsi ùn ci hè ragiuni per a vostra còllera o risentimentu. Hè sta persona culpale davanti à voi o si site in un malu umore?
Sì l'emozioni fanu nantu à furmagliu, fate un tempu, ùn pruvate à calculà a relazione à a cima di l'indignazione. Quandu e passioni sò stallati, pudete parlà è risolvià u prublema. In casu chì una persona deliberatamenti porta da ellu stessu, atti nantu à i nervi è l 'offendi, firmemu in a vigna. Ùn si scurdanu - qualchi parsoni li piaci à ghjucà à i sentimenti d'altri sententi è provucanu deliberatamenti à l'altri, anu più intelligenti è supremu offensivi è ùn avete micca in pruvucazioni.

Per furtirà a faccia è d'accumpulà tutte e negativu internu di duvere, avete bisognu di clarificà i mumenti dopu à u so dulte intencione è quandu vi vurpi. Sè a tortu di u pms entero, u malu umore, a depresione, in a maiò parte di i cunflitti pò esse stampata. Per ùn avè sentu culpèvule dopu un altru scandalu, ùn porta micca a vostra còllera à l'altri, ma ùn permettenu micca à l'altri ferenu cun voi.

Relax.
Hè bellu si sia una persona calmata, senza ipochondriac. Allora parechje molteni passanu, è ùn avete micca avanti. Sì dapoi d'agisce assai à a vista casuali di un outsider, ùn avete micca di cantà dolci à e parolle spartite in u calore. Certi, ipochondriacchi particulari, anu accumminate annu per annu, finu à chì sviluppa cum'è una bola di neve è ùn supplienti micca l'altri emozioni. A dicu chì e ghjente ùn vi micca dolci.
Scuprite à reagis, ùn importa ciò chì passa. U più sicuru hè u salutu, anche dopu a lotteri serii, u più cuntentu u vostru sarete.
Analise a situazione quandu avete lasciatu. Pensate à quale hè veramente culpèvule per ciò chì hè successu, cumu si puderete evitari u cunflittu è cumu per pruteggià, per ùn esse nervatu tantu. Ùn piacè sdignu di ciò chì hè stata fattu, ma e lezziò di i prublemi sò bisognu à esse extracted. Sì a grievance ùn dura micca longa è vi pruvate inevitabbilità - vendetta nantu à u culpè, ma solu mentale. Pensate à ciò chì vulete fà cù questu, chì dicerà è cumu punisce. Aghjettemu din vendetta virtuale è diventà a vostra liberazione da a còllera.
Quandu si trovi in ​​u mità di u cunflittu, ùn permettenu micca e emozioni. Ogni pusitivi emozanti spessu perdenu perchè ùn puderanu micca pensà sensitivamenti. Maestru a gymnastica respirazioni, respira nterguinu è pruvà a astratta di tuttu ciò chì passa.
In u cuntattu di u cunflittu, una quantità enorme d'adrenaline hè alliberatu in u sangue. Questu hà incuragnu à fà rash actions. Ma puderete ridivà di l'adrenalina surplus pacificamente, per esempiu, furmazione in u ginèru o visti "horror". Questu avete aiutu a calma, rimpiazzà una emozioni cù l'altru.

Se ùn pudete micca trattà cun ellu stessu, è scorri di l'ingerenza ponanu assai malati à voi è i vostri amare, pensate, hè micca ora di visità un psicologu? Un specialistu uttene aiutà à truvà a raghjoni chì sì cuntrullata da l'emozioni, nò da a causa è "includenu" una riserva di prudenza. Cusì avete da appralli di disperse di ferite è còllera senza dannu à sè è à l'altri.