Cumu si mantene e cose da un pezzu?

Oghje, parechji di noi avemu prova d'allargà a nostra vita à e cose, in particulari quelli chì sò amatu. Succe chì in u vestitori tutte e cose sò amate. Allora vi tocca à tene i vostri tesorite per un pezzu. Tuttu hè necessariu per u sistema, è cura di e cose ùn hè micca escepzione.


U primu regula. Prima di prucederà à a cura, suggerenu à piglià qualcunu matessi. Se ùn avete micca l'uppurtunità di utilizà i servizii di serviziu seccu nantu à una basa regula, refuse u compra di una vestitu marcatu com'è "dry cleaning". Certi rilettante, sicuru, tolerate lavà dolce, ma quì ci hè u risicu.

Per lavà cusuli, pudete aduprà a funzione di steam, chì hè furnutu di e lavanderi muderni. Grazie à questu, a cosa pò esse freshened, sguassà a contaminazione da ellu.

A seconda regula. Un altru puntu impurtante per a priservazione di l'apparenza bella di una cosa hè di vestitu di l'occasioni. Probabilmente, nuddu discutirà cù u fattu chì, si trova sempre cù e cose, si saranu pronto com'è pezzi.

Hè per quessa a cunclusioni altru. Prima: a robba cunfonda si deve esse assai. Sicunna: ùn andarete in tuttu u tempu d'acqua è a stessa. Fate una regula per sè stessu: andate à travaglià in un, cammendu in l'altru, reste in u terzu è cusì.

A terza regula. Avà parlatu di l'accuratu di a robba. Certi cose sò megliu per fassi nantu à u propiu, è per altri - per esse situatu nantu à u largu. Allora, ponu più vistimenti chì ponu più in a forma plegata, perchè nantu à e spalle si stende rapidamenti.

A quarta regula. Ùn bisogna micca aduprà una ropa sottu lavu di frequenza, chì chistu porta à una distruzzione ràpida di a struttura di u teatru. Indudittamente, cù i costi bianchi sò assai più cumplate, per quessa, hè chjaru chì eranu assai. U restu di e duminii sò simuli: colli manchi, manichi, maniche - in a bugia. U restu hè in u closet. In questu casu, hè impurtante di ricurdà è curreghja i hygiene persunale.

La quinta regola. In u prucessu di lavà a machja, perchè e cose ùn si pò esse postu è ùn ùn si stalle, ùn abbiate micca ubligatoriu di u regnu di temperatura. Per una contaminazione eccessiva, utilizate detergenti privati ​​o trattamenti steam.

A secunna regula. Prima di rinunzià e ropa di staggione, lave è duminate. A pûccuzione, chì hè stata abbandunata, hà da spontà.

Seventh regola. Ùn lasciate micca a vostra robba in u sole. Se u balcone hè situatu nantu à a parti assulanada, uttenà a jalousie partestegogo o l'affari secchi quandu u sole hà cambiatu a direzione. Per via di l'effetti di u sole di u sole, i cose ci sguillà, perde a bellezza di l'animali esterni.

Eighth rule. Ùn guate micca a ropa in sacchetti di plastica per un periodu longu, utilice e prime case è culusite.

A novu regola. Ùn sprime un desodorante nantu à a robba, perchè l'alcohol chì cuntenenu pò abbandunà una tacca, e facianu a tela micca cusì luminosa. A strada, u listessu passa per i prufumi di l'acqua in l'estate. Hè megliu mette nantu à a pelle, permette di siccà e solu dopu pudete aduprà.

U dechè regnu. Rintorni à modi di lavanderia especiali. Hè cunsigliatu di lavà a calzette cù l'aiutu di una lavura delicata o cù l'usu di sacchetti spiciale. In i borsu, hè necessariu di lavà è una robba cun tela, perchè quandu u pressu, pò stende. Cumpagnia di i ghjorni prima di lavà, volte l'internu.

Questu per a vistimenti. In ogni casu, in cura particulari hè necessariu è i scarpi:

Per ogni calzatu ci hè un certu modu di marchjà. A più chjucu, ùn si micca scurdatu chì hè megliu di coglie i vostri cosi megliu cà gastru assai di soldi per cumprà novi.