Cumu si pulisce u ferru di u residu?

Uni pochi cunsiglii simprici chì aiutanu à a limpieza di u ferru da u stash.
Ancu l'altru mudernu più veloce o più tardi hè cuparti da un fumu. Questu ùn hè micca sempre degutu à l'utilizazione di un regimimentu di tempura incorrecta. U sole di u ferru hè cupartu da una cinder è da un usu cumpetente, ma duve durazione. Per ùn cumprà micca un novu, hè abbastanza per pulisce bè, cù i nostri cunsiglii.

Determina u tipu di sole

Prima di avè principiatu u procedimentu, deterministrà u materiale hè fattu di a superficia di u ferru, basatu in questu selezziunate u metudu appruvamentu di puliti.

Ughjetti di l'acciau principianu da salvà francamente, perchè in l'avvene sarà più difficili. A manera più faciule hè di utilizà pasta bianca. Prima di tutti, aghjustate finu à chì u ferru frea. Allora, cù un ogettu aghju, ciaurotu di i restos di u tessulu brusgiatu è aduprà una pasta di denti cù un sbagliu normale. Limpate u paste cù una spugna striscia per lavà i piatti. Nagar saldarà cù u restu di u tela.

Per Irosi cù Teflon o revestimentu di ceramica, recomandammi usendu un lapis speciale, chì ponu accumpagnate in questi chìbne di l'usi. Se ùn pudete truvà micca, pudete usà una porche di sapone di robba. Per rubbari, hè necessariu sempre una superficia caleciva di un ferru, è di lavà un saponu dopu à a rinfrescenza.

Impurtante! Nun pruvate micca a limparassi u carbone cù un cuteddu o chjovu. In u ferru duie scratchesi, chì in u futuru hà da dovutà cose delicate quantu struparà.

Ogni metu di pulitura

Ci sò parechji rimedii tradiziunali chì ponu esse in casa.

Se, aduprà a ferru, avete dannighjatatu a superficie di ferru è ci erani scratchesi, u prublema pò esse riagliatu in casa. Solu chjappà a cannila di u paraffinu nantu à un grossu fugliale, mischjà cù salini, impregnassi cù gasa è di ferru cun un ferru in caldu.

Ogni mette descrizzione hè efficace in u so modu, ma a megghiu difisa hè a prevenzione. Cusì, per assicurà chì u vostru irone hà servutu per un bellu pezzu è ùn hè micca coperto cù dipositi di carbonu, l'usu di u regnu di temperatura curretta è dopu cada stufa wieppule a superficie fridda cù un pappatu draghiu fissu.